اضافه شدن ۹ رشته جدید تحصیلی در دانشگاه آزاد واحد شیراز

رئیس واحد شیراز:
۹ رشته جدید تحصیلی درواحد شیراز ایجاد گردید
دکتر جمال زاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در مصاحبه با آنا از تصویب ۹ رشته جدید دیگر در واحدشیراز خبر داد .
دکتر جمال زاده اظهارداشت ۲ رشته در مقطع کارشناسی ارشد شامل مهندسی پلیمر ، مهندسی شیمی گرایش فرایندهای جداسازی و ۷ رشته در مقطع کارشناسی شامل حسابداری ، مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید ، مهندسی صنایع ـ ایمنی صنعتی ، مهندسی شیمی طراحی فرایندهای صنعتی نفت ، فلسفه و حکمت اسلامی ، فقه و حقوق اسلامی و فیزیک جامدات توسط دفتر گسترش به تصویب رسیده است که از مهرماه در رشته های یادشده پذیرش دانشجو خواهیم داشت .
رئیس واحدشیراز گفت تکنولوژی در عصر کنونی با سرعت درحال تغییر و تحول و رشد است دانش نظری و مهارت بشری در امور مختلف با سرعت غیرقابل تصور در حال پیشرفت است در این شرایط اگر دانشگاه های کشور نتوانند به سرعت رشته های جدید و نو مورد نیاز جامعه امروزی را طراحی ، تدوین و به تصویب برسانند در آینده رشد و پیشرفت کشور دچار مشکل جدی می گردد . وی ایجاد رشته های جدید به تناسب رشد تکنولوژی را از ضروریات اجتناب ناپذیر کشور دانستند .
دکتر جمال زاده خواستار توجه ویژه دفتر گسترش وزارت علوم به طراحی راهکاری جهت سرعت بخشیدن به تصویب رشته های جدیدی که مورد نیاز کشور می باشند گردید .
رئیس واحدشیراز اظهار داشت: ظرف یکسال گذشته ۲۶ رشته جدید در این دانشگاه ایجاد گردید که ۶ رشته در مقطع کارشناسی ارشد ۱۹ رشته در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع دکتری دندانپزشکی بوده است .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها