اصلاحیه اعلام نیاز دانشگاه های علوم پزشکی منتشر شد

با توجه به انتشار فراخوان استخدام عضو هیات علمی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی، داوطلبان تا ۲۸ اسفند می توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.

بر اساس اعلام مرکز جذب هیات علمی وزارت بهداشت، با توجه به تغییر و اصلاح اعلام نیازها از سوی دانشگاه های علوم پزشکی متقاضیانی که تا تاریخ ۱۳ اسفند ۹۶ ثبت نام خود را انجام داده اند می توانند نسبت به ویرایش اولویت ها و تغییر آنها اقدام کنند.

ثبت نام فراخوان پانزدهم در سامانه جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت تا ۲۸ اسفند ۹۶ ادامه خواهد داشت و ثبت نام تنها از طریق رایانه و به کارگیری مرورگر های Google chrome و Internet Explorer انجام گیرد. متقاضیان از مرورگر Microsoft Edge ،Mozilla Firefox و گوشی های موبایل جهت ثبت نام استفاده نکنند.

داوطلبان در صورت نمایش پنجره هشدارها (Alarm) در زمان ثبت نام، به هیچ عنوان گزینه Prevent this page from creating additional dialogs در پایین پنجره هشدار را انتخاب نکنند.

داوطلبان پس از کلیک بر روی دکمه شروع ثبت نام، قبل از اقدام به ثبت مشخصات خود در قسمت ارسال تصویر مدارک لازم در انتهای فرم ثبت نام، فرم پرسشنامه را دریافت کرده و پس از کامل کردن، اسکن و ارسال آن ثبت نام خود را تکمیل کنند.

داوطلبان توجه کنند ثبت نام زمانی تکمیل می شود که کد رهگیری ثبت نام را از سامانه دریافت کنند و پیامک تایید به شماره همراه اعلام شده در فرم ثبت نام ارسال شده باشد.

اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی، تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و سابقه محکومیت کیفری و جزائی، عدم اعتیاد به دخانیات ، مواد مخدر و روانگردان از جمله شرایط عمومی است.

همچنین انجام خدمت وظیفه عمومی ، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت قانونی و یا پایان دوره ضرورت نظام (ویژه آقایان) و تایید صلاحیت های علمی و عمومی داوطلبان در هیات های اجرایی جذب دانشگاهها و هیات مرکزی جذب وزارت بهداشت طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی از دیگر شرایط عمومی است.

دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی (و یا گواهی دوره فلوشیپ) در رشته‌های بالینی و دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پایه الزامی است.

حداکثر سن برای داوطلبین استخدام که مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند ۳۵ سال و برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ ۴۵ سال است.

تبصره ۱: متقاضیانی که دارای سن بیشتر از ۳۵ سال برای کارشناسان ارشد و ۴۵ سال برای دارندگان دانشنامه تخصصی، فوق تخصصی (ویا فلوشیپ) و دکتری تخصصی (Ph.D) هستند در صورت دارا بودن سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی با تائید هیات ممیزه مرکزی حداکثر تا ۵ سال به سقف سنی آنان افزوده خواهد شد. دانشگاه ها می توانند مدارک این متقاضیان را بصورت مشروط بپذیرند.

تبصره ۲: مستخدمینی که دارای مدرک دکتری تخصصی (Ph.D)، کارشناسی ارشد، بورد تخصصی و فوق تخصصی هستند تنها درصورت باقی‌ماندن حداقل ۱۵ سال از سنوات خدمت می توانند در فراخوان جذب هیات علمی شرکت کنند.

شرکت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ممنوع است.

تبصره: چنانچه متقاضیان در زمان انجام مراحل جذب در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) یا فوق تخصص و یا فلوشیپ پذیرفته شوند نیز مشمول این بند بوده و پرونده آنها از دستور کار جذب خارج خواهد شد.

شرکت متعهدین خدمت به دانشگاهها و دانش آموختگان مقاطع مورد تایید تحصیلی، در آزمون فراخوان دانشگاهها بلامانع است. شرکت در فراخوان (متعهدین خدمت که تعهدات را در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی می‌گذرانند) در فراخوان سایر دانشگاهها به غیر از دانشگاه محل تعهد یا خدمت با موافقت کتبی موسسه مبداء ممکن خواهد بود.

تبصره ۴-۱) متقاضیان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) که بنا به نیاز دانشگاه به صورت کتبی، تعهدات خود را بصورت غیر هیات علمی می‌گذرانند نیز می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت کنند.

تبصره ۴-۲) شرکت در فراخوان برای مشمولین قانون نحوه تامین هیات علمی، بعد از گذشت دوره ضرورت (۲۴ ماه) میسر است. جذب نهایی و پیمانی شدن افراد مذکور پس از اتمام تعهد و انجام فرایند صدور کارت پایان خدمت خواهد بود.

تبصره ۴ -۳) متعهدین خدمت درمانی پس از یکسال از انجام تعهدات در قالب درمانی تنها در صورت تائید کمیسیون مشترک درمان و آموزش وزارت بهداشت می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد و در صورت موافقت کتبی دانشگاه مبدا در فراخوان سایر دانشگاهها شرکت کنند.

تبصره ۴ -۴) دارندگان مدرک قبولی دانشنامه فوق تخصصی که تعهدات فوق تخصص را به صورت درمانی یا هیات علمی می گذرانند تنها می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد خود شرکت کنند.

این متقاضیان پس از شروع تعهدات می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت کرده و تنها در صورت باقی ماندن حداکثر ۶ ماه از تعهدات و با تایید کتبی دانشگاه مبداء در فراخوان سایر دانشگاهها نیز شرکت کنند.

تبصره ۴-۵) دانش آموختگان دانشگاه های وزارت علوم در صورت داشتن تعهد به کشور در صورت تمایل به شرکت در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز تابع این بند
هستند.

عنوان رشته متقاضی باید با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقیقا مطابقت داشته باشد و پذیرش مدارک مشابه ممنوع است.

استخدام اعضای هیات علمی در دانشگاه ها منوط به موافقت سازمان اداری استخدامی کشور با اعضای مجوز جهت جذب و منوط به داشتن ردیف و مجوزهای استخدامی توسط دانشگاه های ذیربط خواهد بود.

استخدام اعضای هیات علمی در مرتبه استادیار و بالاتر به صورت تمام وقت جغرافیایی و در مرتبه مربی به صورت تمام وقت است.

 

ایسکانیوز

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها