اشتغال ۷۰ نفر با راه اندازی مجتمع سلامت خصوصی در اهر

دکتر علی نیرپور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اعلام اینکه با راه اندازی مجتمع سلامت خصوصی در شهرستان اهر برای ۷۰ نفر از جوانان بومی این شهرستان شغل ایجاد شده است، گفت: در تمامی مراکز بهداشت تقریبا برای تمامی فصول پزشک خانواده به صورت طرحی و قراردادی جذب شده اند.

وی در ادامه گفت: قبل از سال ۱۳۹۵ در شهرستان اهر ۷۹ خانه بهداشت فعال بود که امسال با تاسیس خانه های بهداشت در روستاهای بالی قشلاق و سراجه لو، به ۸۱ واحد رسیده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر همچنین افزود: در سال جاری تعداد مرکز بهداشتی و درمانی شهری اهر به ۵ مرکز و تعداد مرکز بهداشتی و درمانی روستایی نیز به ۶ مرکز رسیده است.

دکتر نیرپور ادامه داد: برنامه ریزی لازم جهت احداث ساختمان مرکز آموزش بهورزی و مرکز بهداشتی و درمانی چلپ وردی برای سال آینده انجام شده است که برای احداث آنها ۱۷۵۰ میلیون تومان اعتبار صرف خواهد شد.

وی در ادامه با اعلام اینکه زمین مورد نیاز جهت احداث مراکز سلامت شهرک، چلپ وردی، نقدور، آموزش بهورزی و خانه بهداشت رواسجان در ۱۸۰۰۰ متر مربع تملک شده است، گفت: مذاکرات لازم نیز با مجمع خیرین سلامت جهت احداث خانه بهداشت روستای خلفیان با صرف هزینه ۱۲۰ میلیون تومان انجام شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با بیان اینکه در سال ۱۳۹۵ پانسیون ۶ واحدی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان جهت استفاده پزشکان خریداری شده است، گفت: در سال ۱۳۹۵ همزمان با اجرای تعمیرات اساسی در واحد های تحت پوشش، نسبت به تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز خانه های بهداشت و آزامایشگاه ها و پانسیون پزشکان و واحدهای دندانپزشکی و مرکز آموزش بهورزی اقداماتی انجام گرفت که حدود ۱۵ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

دکتر علی نیرپور در ادامه گفت: از جمعیت ۱۵۸۰۰۰ نفری شهرستان اهر تعداد ۸۹۰۰۰ نفر در طول سال جاری به صورت رایگان ویزیت شده اند که از این تعداد ۴۲۰۰ نفر دارای فشار خون بالا، ۱۷۲۳ دارای دیابت نوع یک و دو و همچنین ۴۴۵۳ نفر نیز دارای بیماری های اعصاب و روان شناسایی شده اند.

وی در خصوص آزمایشگاه شبکه بهداشت و درمان در اهر نیز گفت: در سال جاری آزمایشگاهی با اعتبار ۴ میلیارد ریال احداث شد که به عنوان دومین آزمایشگاه نمونه در سطح استان شناخته شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر به خدمات دندانپزشکی نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری چهار واحد دندانپزشکی (یونیت) در سطح شهرستان احداث شده و با ۵ نفر از دندانپزشکان برای ارائه خدمات با تعرفه دولتی و رایگان قرارداد منعقد گردیده است.

دکتر علی نیر پور در پایان گفت: میانگین مراجعین به دندانپزشکان در مراکز بهداشتیماهانه حدود ۱۱۰۰ نفر می باشند که از خدمات به صورت مطلوب و با تعرفه دولتی بهره مند می شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها