اشتغال ۱۸۰ نفر با افتتاح دهکده گردشگری گلستان‌کوه

مدیر اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: افتتاح فاز اول دهکده گردشگری گلستان‌کوه خوانسار موجب اشتغال مستقیم ۱۸۰ نفر می شود.
فریدون اله‌یاری در گفت‌وگو با ایمنا ضمن اشاره به افتتاح فاز یک دهکده گردشگری گلستان‌کوه در شهرستان خوانسار که پیش از ظهر سه‌شنبه _۱۸ اردیبهشت‌ماه_ با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور برگزار شد، اظهار کرد: دهکده گردشگری گلستان‌کوه با مساحت ۴۵ هکتار در ابتدای جاده خوانسار به اصفهان روبروی سد باغکل واقع شده است که احداث آن در سه فاز برنامه ریزی شده است و فاز اول آن امروز افتتاح شد.
وی افزود: احداث این دهکده گردشگری که در دو بخش خدماتی و مسکونی برنامه ریزی شده از سال ۸۸ با کمک سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شد و حجم سرمایه گذرای فاز اول آن ۷ میلیارد تومان بوده است.
مدیر اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: ان‌شالله فاز دوم دهکده گردشگری گلستان‌کوه خوانسار نیز به زودی عملیاتی می شود که این فاز شامل یک هتل ۵ ستاره همراه با توسعه تاسیسات اقامتی و امکاناتی است که در آن پیش بینی شده است.
اله‌یاری ادامه داد: در حال حاضر افتتاح فاز اول این دهکده گردشگری موجب اشتغال مستقیم ۱۸۰ نفر می شود و حدود ۴۰۰ نفر ظرفیت اقامتی و پذیرایی در آن پیش بینی شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها