اشتغال بیش از ۷۰ نیروی بومی استان بوشهر در پارس جنوبی

اشتغال بیش از ۷۰ نیروی بومی استان بوشهر در پارس جنوبی

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اشتغال بیش از ۷۰ نیروی بومی استان بوشهر در پارس جنوبی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی صبح امروز در آیین مصاحبه و گزینش نیروهای جدید در پارس جنوبی اظهار داشت: اجرای مصوبه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی اهمیت زیادی برای کاهش نرخ بیکاری در استان بوشهر دارد.
وی افزود: در چند سال اخیر تلاش گسترده‌ای برای تحقق این مهم صورت گرفته و هم‌اکنون نیز مهندس نصوری از تمام ظرفیت موجود برای جذب بیشتر نیروهای بومی استفاده می‌کند.
مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اشتغال بیش از ۷۰ نیروی بومی استان بوشهر در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۷۷ نیروی بومی جذب شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری اویک شده‌اند که این تعداد پس از شرکت در آزمون کتبی و انجام مصاحبه و گزینش جذب شرکت اویک خواهند شد.
حاجیانی افزود: ۱۵۴ نفر نیروی انسانی بومی در رشته‌های تحصیلی شیمی، برق، مکانیک و مهندسی نفت در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در آزمون کتبی شرکت کردند که از این تعداد ۷۷ نفر پس از انجام مصاحبه و گزینش در شرکت یاد شده، مشغول به کار خواهند شد.
وی ادامه داد: مصاحبه و گزینش نیروهای شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری اویک به مدت سه روز در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس انجام می‌شود و قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از روند و نحوه انجام مصاحبه بازدید دارد.
حاجیانی یادآور شد: تمامی نیروهای بومی با معرفی اداره امور اشتغال مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس و با همکاری شرکت OIEC در آزمون کتبی شرکت کردند.
وی افزود: آزمون کتبی جذب نیروهای شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری اویک توسط دانشگاه پیام نور عسلویه برگزار شد و به همت مهندس نصوری، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، فضای مناسب مصاحبه و کلاس‌ها و دوره‌های آموزش برای نیروهای جذب شده به نحو شایسته در اختیار شرکت اویک قرار گرفت.
حاجیانی یادآور شد: امیدوار هستیم روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه صنعت نفت و پارس جنوبی باشیم و در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد موفقیت‌های خوبی خواهیم بود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها