اشتغالزایی ۹ هزار نفری بنیاد برکت در استان مرکزی

 

خبرگزاری مهر : نماینده‌ مردم تفرش در مجلس از مشارکت بنیاد برکت در ۱۴طرح صنعتی و اقتصادی استان مرکزی خبر داد و گفت: این بنیاد برای حدود ۹ هزار نفر ازمردم مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ استان اشتغال‌زایی کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسینی درباره‌ فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد برکت در استان مرکزی، گفت: این بنیاد در زمینه‌ی اقتصادی و توسعه‌ای روستاها و مناطق محروم، اقدامات ملموس و فوق‌العاده‌ای انجام داده است و توانسته جایگاه خاصی در میان مردم مناطق محروم به دست آورد. بر همین اساس و به منظور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تاکنون در ۱۴ طرح توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی استان مرکزی با حجم کل سرمایه‌گذاری ۲۰۱۵ میلیارد ریال مشارکت داشته است. این بنیاد پس از ایجاد ثبات در تولید و با توجه به سیاست عدم تصدی‌گری و عدم ماندگاری از ۶ طرح فوق خارج شده و سهام خود را به کارآفرینان محلی واگذار کرده و هم‌چنان در ۸ طرح مشارکت دارد.
وی ساخت و بهره‌برداری از ۳ مدرسه در روستاهای سلیم‌آباد، دستجان و شهر خونجین طی ماه‌های گذشته را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: در چند سال گذشته چندین طرح در زمینه‌ی ساخت مدرسه، کتاب‌خانه و اجرای طرح‌های زیربنایی و عمرانی در استان مرکزی با همت زحمت‌کشان بنیاد برکت به بهره‌برداری رسیده است. از جمله پروژه‌های زیربنایی در دست اجرا در استان مرکزی توسط بنیاد برکت می‌توان به طرح آب‌رسانی اسماعیل‌آباد زرندیه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال اشاره کرد.
این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اقدامات و برنامه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد برکت مسلماً می‌تواند نقش مهمی در توسعه‌ی متوازن سراسر کشور ایفا کند، تصریح کرد: بنیاد برکت برای اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی، زیربنایی و عمرانی، مدرسه‌سازی، ساخت مراکز فرهنگی- مذهبی، ارایه‌ی خدمات بیمه و حمایتی در استان مرکزی، تلاش‌های فراوانی انجام داده است و این اقدامات باید به شکل مناسب برای مردم بازگو شود.
نماینده‌ مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و کارنامه‌ی بنیاد برکت در کشور درخشان است، گفت: لازم است مردم و مسئولان در جریان تمامی اقدامات اجتماعی و عام‌المنفعه‌ی این بنیاد در مناطق محروم سراسر کشور قرار گیرند.
حسینی افزود: به عنوان مثال در استان مرکزی، بنیاد برکت در حوزه‌ی تولید و کارآفرینی و راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی در مناطق محروم و کم‌تر برخوردار خدمات ارزشمندی ارایه کرده است که ما تلاش می‌کنیم این اقدامات را برای مردم حوزه‌ی انتخابیه‌ی خودمان به خوبی بازگو کنیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها