اشتغالزایی ٩٠هزار نفری در قالب طرح تولید پوشاک در روستاها

علی یزدانی رئیس سازمان صنایع کوچک ومعاون وزیر صنعت در مراسم امضا تفاهم نامه توسعه اشتغال روستایی در قالب طرح پوشاک در مناطق روستایی اظهار کرد: این طرح در ٣١استان کشور اجرایی خواهد شد،اما اکنون بصورت پایه در ۵استان آغاز بکار می کند.

وی افزود: این طرح با استقرار نواحی صنعتی در تمامی استان ها در قالب ۶٢٠کارگاه انجام می پذیرد و یک شبکه فراگیر در تولید پوشاک شکل خواهد گرفت.

یزدانی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل دستگاه های مختلف برای توسعه اشتغال گفت: طرح توسعه اشتغال روستایی در قالب تولید پوشاک با تعامل استانداری ها،سازمان برنامه و بودجه کشور،سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و انجمن پوشاک صورت خواهد پذیرفت که برآوردها و اجرا با انجمن پوشاک خواهد بود و بقیه دستگاه ها نقش حمایتی از این طرح را به عهده دارند.

معاون وزیر صنعت تصریح کرد: این طرح ٩٠هزار اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد و تسهیلاتی بالغ بر ٢هزار و ۵٠٠میلیارد تومان نیاز دارد که از منابع کمک های فنی اعتباری استانداری ها تامین خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: یکی از نیازهای ضروری کشور ایجاد یک شبکه و زنجیره تولید در حوزه پوشاک است و ساز وکارهای اجرایی این طرح مشخص شده و در حداقل زمان اجرایی می شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها