استخدام ۷ هزار عضو هیات علمی تا پایان سال ۸۹

رییس دانشگاه آزاد اسلامی:
۷ هزارعضو هیات علمی جدید تا پایان سال جذب دانشگاه می‌شوند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه دانشگاه آزاد موجب پیشرفت کشور شده است.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جاسبی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی واحد اسلام آباد غرب با بیان این مطلب افزود: دانشگاه آزاد در سال ۱۳۶۱ با حداقل امکانات شروع به فعالیت کرد و امروز بعد از ۲۸ سال این دانشگاه درهمه زمینه‌ها روند صعودی و رو به پیشرفتی داشته است و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد در مقاطع بالا در حال تدریس هستند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسیر توسعه نیروی انسانی از دانشگاه‌ها می‌گذرد و برای پیشرفت کشور باید اول دانشگاه‌ها را آباد کرد. 
جاسبی با بیان اینکه در دانشگاه آزاد نباید یک لحظه آرام بود، افزود: ساختمان‌های ما علاوه بر آنکه باید دارای تمام استانداردهای مورد نظر وزارت مسکن و شهرسازی باشند، نباید احداث‌شان بیشتر از یک سال تا یک سال و نیم زمان ببرد.
وی ضمن نقل خاطراتی از زمان تحصیل خود در اروپا، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته باید تا پایان امسال ۷ هزار عضو هیات علمی جدید جذب کنیم، چراکه تنها در دانشگاه آزاد سالانه۳۰ هزار دانشجوی ارشد و ۵ هزاردانشجوی دوره دکتری فارغ التحصیل می‌شوند.
جاسبی گفت: دانشگاه‌ها موجب آبادی شهرها و مهاجرت معکوس می‌شوند و این امری است که سال‌هاست دولت به دنبال آن است و تنها با فراهم آوردن امکانات رفاهی در همه شهرستان‌ها فراهم می‌شود.
وی با توجه به اقدامات انجام شده در واحد اسلام آباد غرب ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولین، دانشگاه آزاد واحد اسلام آباد غرب به جایگاه مناسب در شأن مردم اسلام آباد غرب دست یابد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به قیام ۱۵ خرداد اشاره و از آن به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران یاد کرد و این روز را روز عصیان علیه طاغوت و طاغوتیان دانست.
به گزارش ایسنا، در این مراسم پس از کلنگ زنی مسجد مجتمع آیت الله نجومی (ره) توسط دکتر جاسبی سوله‌های آموزشی و سلف سرویس دانشگاه نیز افتتاح شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها