استخدام ۴۸۴ نفر در شهرداری و ادارات خراسان شمالی

ثبت نام آزمون استخدامی‌شهرداریهای کشور در ۱۵ استان کشور آغاز شد.

زمان ثبت نام از تاریخ ۹۰/۹/۲ تا تاریخ ۹۰/۹/۵ خواهد بود.

ثبت نام برای آزمون استخدامی‌مربوط به استانهای، آذربایجانشرقی،اردبیل، ایلام، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، هرمزگان و همدان خواهد بود.

برای دریافت جزئیات بیشتر، همچنین دفترچه احراز و عناوین شغلی از این آدرساستفاده نمایید.

——————–

 

استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: جذب و استخدام ۴۸۴ نفر نیرو در دستگاه های اجرایی استان از مفاد تفاهم نامه استاندار خراسان شمالی با معاون رئیس جمهور بوده است.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ابوطالب شفقت اظهار کرد: از این تعداد ۱۵۰ نفر در شهرداری ها استخدام می شوند که آزمون آن اخیراً برگزار شد، ۵۰ نفر در دستگاه های اجرایی که نتیجه مرحله اول آن (سه برابر ظرفیت) به زودی در پرتال استانداری اعلام می شود، ۹۰ نفر نیز در استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها استخدام خواهند شد، ۱۴ نفر در فرودگاه و ۳۰ نفر نیز در سایر دستگاه ها استخدام خواهند شد. طبق این تفاهم نامه، ۱۵۰ نفر نیز در جهاد کشاورزی و ادارات تابعه استخدام می شوند.
وی از دیگر نتایج سفر اخیر معاون رئیس جمهور به گرفتن مجوز برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی بالاتر از لیسانس و واجد شرایط اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد در طی دو سال آینده سقف نیازمندی های دستگاه های اجرایی استان به نیروی انسانی تکمیل و به طراز متعارف سایر استان ها برسد.
وی اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز برای تمامی بیمارستان ها و واحد های درمانی تازه تأسیس خود که ۷ مجموعه است، نیازسنجی خواهد کرد و در خواست جذب ۲۹۰ نفر را خواهد داد.
شفقت نیروی انسانی را پشتیبان اصلی مأموریت ها دانست و در تشریح مدل مدیریتی، سخت افزار، دانش و اطلاعات و ساختار مدیریتی و نیروی انسانی را از عوامل و عناصر مؤثر در پیشرفت امور دانست و گفت: نیروی انسانی مناسب می تواند سخت افزار، دانش و ساختار مدیریتی را اصلاح کند و عامل اصلی تحرک در یک سازمان مدیریتی، نیروی انسانی است.
وی با بیان اهمیت آموزش نیروی انسانی و چابک سازی بدنه مدیریتی از کاهش ۱۵ درصدی نیروی انسانی ستادی در سازمان جهاد کشاورزی استان و جذب این تعداد در بدنه صف خبر داد و افزود: بانک جامع اطلاعاتی نیروی انسانی شاغل و نخبگان استان باید تهیه شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها