استخدام ۳۲۸ نفر در آموزش و پرورش آذربایجان غربی

معاون نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبرداد:

 معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از استخدام ۳۲۸ نفر در آموزش و پرورش این استان طی آخرین آزمون استخدامی خبرداد.


ابراهیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار پاناآذربایجان غربی، اظهار داشت: طی آزمون استخدامی اخیر ۳۲۸ نفر در آموزش و پرورش استخدام خواهند شد که از این تعداد ۱۷۶ نفر آقا و ۱۵۲ نفر خانم هستند.

وی افزود: بیشترین تعداد پذیرش نیرو در رشته های ابتدایی خواهد بود که  کمبود اصلی نیرو نیز متعلق به این رشته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی، و نیروی انسانی آموزش و پرورش ایتان تصریح کرد: در رشته دبیری تربیت بدنی نیز با کمبود نیرو مواجهیم که با آزمون استخدامی اخیر اقدام به جذب ۲۱ دبیر تربیت بدنی خواهد شد.

وی گفت:  بخش دیگر نیاز آموزش و پرورش به نیروی انسانی از طریق پذیرش در دانشگاه فرهنگیان است و امسال ۲۸۳ نفر از طریق کنکور وارد این دانشگاه ها می شوند.

محمدی خاطر نشان کرد:  تعداد جذب نیرو در هر شهرستان با توجه به نیاز های همان شهرستان ها متغیر است و با بومی گزینی مشکلات مربوط به نقل و انتقالات کاهش یافته است.

وی در یاپان تاکید کرد:  پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، کنکور سراسری و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و جذب متعهدین خدمت رشته های دبیری از سایر دانشگاه ها صورت میگیرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها