استخدام ۳ هزار آموزشیار نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش تا پایان مهر ۸۹

خبرگزاری فارس: قائم ‌مقام نهضت سوادآموزی کشور گفت: تا مهرماه امسال ۳ هزار نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در سراسر کشور به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی وطنی عصر امروز در دیدار با اعضای گروه بهبود کیفیت و جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در سالن اجتماعات خانه معلم اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ آموزشیار نهضت سوادآموزی با مدرک تحصیلی دانشگاهی در سراسر کشور مشغول تدریس هستند.
وی افزود: سه‌هزار نفر از این تعداد با رشته تحصیلی مرتبط و با سابقه کاری بیشتر امسال به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.
وطنی در ادامه تصریح کرد: آموزشیاران نهضت سوادآموزی طبق شروط مصوب مجلس شورای اسلامی تا پنج سال آینده استخدام می‌شوند.
به گزارش فارس، قائم‌مقام نهضت سوادآموزی در زمینه وضعیت استخدامی دیگر آموزشیاران نیز خاطر‌نشان کرد: بر اساس مصوبه مجلس هفت‌هزار نفر از آموزشیاران نهضت با داشتن مدرک تحصیلی رشته مورد نیاز آموزش و پرورش، سوابق کاری بالا، جنسیت مورد نیاز اعم از زن و مرد به استخدام در‌خواهند آمد.
وطنی ادامه داد: البته در /قابل/ مصوب مجلس آموزشیارانی که از سال ۸۰ به بعد در آموزش و پرورش به عنوان آموزشیار شاغل بودند، مطرح بوده است که ما باید طبق قانون به استخدام این افراد و تکمیل پرونده آنها اقدام کنیم.
وی اضافه کرد: آموزشیاران شاغل قبل از سال ۸۰ نیز که هفت‌هزار نفر هستند با داشتن شرایط لازم و گذراندن مراحل مختلف به استخدام در خواهند آمد.
قائم‌مقام سازمان نهضت سوادآموزی گفت: این سازمان هم‌اکنون ۴۹ هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی دارد که به جز هفت‌هزار مجوز استخدامی برای مابقی قانون استخدامی وجود ندارد.

منبع:خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها