استخدام ۲۵۰۰ نفر در بخش یگان حفاظت و مراقبین سازمان زندان‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها از استخدام ۲۵۰۰ نفر در بخش یگان حفاظت و مراقبین سازمان زندان‌ها درآینده نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها محمدعلی زنجیره ای، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها، در نشست ماهانه مدیران ستادی و استانی که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد گزارشی از وضعیت پیگیری جذب و تامین نیروهای یگان حفاظت و مراقبین ارائه کرد و گفت: زمینه جذب ۲ هزار و پانصد نفر فراهم شده و مراحل نهایی را طی می کند.
وی ادامه داد: طی یکسال گذشته وضعیت کمبود نیروی انسانی را به کمیسیون‌های فرعی و اصلی دولت الکترونیک گزارش دادیم و تاکنون جلساتی با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری برگزار کردیم؛ از آنان جهت بازدید از زندان‌ها و بررسی مشکلات زندان‌ها از نزدیک دعوت کردیم که منجر به چند بازدید از زندان‌های کشور شد و با پیگیری‌های به عمل آمده، خوشبختانه تعامل خوب و مثبتی بر قرار شده که ثمره این تلاشها سبب موافقت اولیه با جذب تعداد ۲ هزار و پانصد نفر در بخش نیروهای یگان حفاظت و مراقبین شد.
زنجیره‌ای با بیان اینکه تصویب نهایی به زودی انجام می شود، گفت: در این راستا دفاتر نوسازی و امور کارکنان و گزینش ستاد در حال پیگیری و فراهم نمودن مقدمات جذب این تعداد نیرو هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها اضافه کرد: تامین نیرو در مرحله اول از محل انتقال نیروهای قراردادی مورد درخواست سازمان و تبدیل پست آنها به پیمانی و رسمی صورت می‌گیرد.
زنجیره‌ای گفت: با این حال با جذب این تعداد نیرو، وضعیت نیروی انسانی سازمان در وضعیت ایده‌آل قرار نمی‌گیرد اما با توجه به سیاست دولت مبنی بر کوچک‌سازی، شرایط و مشکلات دولت را هم درک و تلاش می‌کنیم با حداکثر صرفه‌جویی امورات را به انجام برسانیم.
وی خاطر نشان ساخت: تعداد نیروی ایده‌آل برای یگان حفاظت سازمان باید ۲۵ هزار نفر باشد، که با جذب نیروهای جدید وضع موجود به ۵ هزار نفر می‌رسد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها در خصوص نسبت تعداد کارکنان به تعداد زندانیان گفت: در حال حاضر به ازای هر ۱۳ زندانی یک کارمند داریم که با جذب نیروهای جدید این رقم به ازای هر ۱۱ زندانی، یک کارمند خواهیم داشت و با وضعیت استاندارد که به ازای هر ۳ زندانی یک کارمند است، بسیار فاصله داریم.
زنجیره ای در پایان از تلاشها و همکاری‌های معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور و همکارانش به ویژه بزرگیان و نیک‌صفت تشکر و اظهار امیدواری کرد تا این مهم هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.
منبع : سایت بازارکار
http://www.bazarekar.net/02/Fa/News/News.aspx?nwsId=162372

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها