استخدام ۲۱۷ نفری بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور

استخدام بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران و شهرستان‌ها، از علاقمندان دارای شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

الف – عنوان شغل مورد نیاز: متصدی امور بانکی شاغل در شعب

ب – شرایط عمومی داوطلبان:
۱- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۲- تدین به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
۳- دارا بودن حداکثر ۳۰ سال سن (متولدین ۵۹/۱/۱ به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دارا بودن حداکثر ۲۸ سال سن (متولدین ۶۱/۱/۱ به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی
۴- دارابودن حداقل معدل ۱۴
۵- فراغت از تحصیل از دانشگاه‌های دولتی- آزاد مراکز استان‌ها و یا پیام نور به ترتیب اولویت
۶- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی/کارشناسی ارشد در رشته‌های زیر:
– حسابداری (کلیه گرایش‌ها)

– اقتصاد (کلیه گرایش‌ها)

– مدیریت (کلیه گرایش‌ها)

– بانکداری

– مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم‌افزار)

– ریاضی (گرایش کاربرد در کامپیوتر)

– حقوق (کلیه گرایش‌ها)

۷- عدم اشتغال بکار و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان‌ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت، نهادهای دولتی و بانک‌های دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری.
۸- تندرستی، توانایی کامل جسمانی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۹- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دایم قانونی غیرپزشکی برای آقایان.
۱۰- عدم وجود سوء پیشینه کیفری.
۱۱- بومی بودن در شهر محل خدمت: تاکید می نماید در تهران و شهرستان‌ها، صرفاً از افراد بومی دعوت بعمل خواهد آمد. بدیهی است در صورت غیربومی بودن داوطلب، متاسفانه امکان همکاری وجود نخواهد داشت. بهرحال بومی بودن متقاضیان توسط بانک و در زمان مصاحبه و استخدام پیگیری خواهد شد.

توجه: منظور از داوطلبان بومی متولدین آن شهر یا افرادی می‌باشد که مقطع تحصیلی دیپلم را در آن شهر سپری نموده و یا در ۵ سال گذشته سکونت مداوم در شهر مورد تقاضا داشته باشند.

ج- تعداد نیروی انسانی مورد نیاز به تفکیک شهر محل خدمت:

ردیف

شهر

تعداد (نفر)

ردیف

شهر

تعداد (نفر)

۱

اراک

۲

۲۲

شیراز

۳

۲

اصفهان*

۳

۲۳

عسلویه

۲

۳

اهواز

۴

۲۴

فسا

۲

۴

بانه

۳

۲۵

قائن

۱

۵

بجنورد

۱

۲۶

قم

۳

۶

بناب

۱

۲۷

قوچان

۲

۷

بندرعباس*

۳

۲۸

کازرون

۲

۸

بندرلنگه

۴

۲۹

کاشان

۱

۹

بوشهر

۵

۳۰

کیش

۴

۱۰

تاکستان

۳

۳۱

گناوه

۲

۱۱

تبریز*

۳

۳۲

لامرد

۱

۱۲

تهران

۱۲۰

۳۳

مبارکه

۱

۱۳

جهرم

۲

۳۴

مرند

۲

۱۴

جیرفت

۳

۳۵

مرودشت

۱

۱۵

دزفول

۱

۳۶

مریوان

۱

۱۶

زاهدان

۲

۳۷

مشهد*

۸

۱۷

ساری

۵

۳۸

میبد

۳

۱۸

ساوه

۱

۳۹

نور

۲

۱۹

سبزوار

۱

۴۰

یاسوج

۲

۲۰

سقز

۲

۴۱

یزد*

۳

۲۱

شهرکرد

۲

جمع کل (ظرفیت پذیرش)

۲۱۷

توجه: شهرهایی که با علامت * مشخص شده‌اند در برنامه افتتاح قرار دارند و درحال حاضر دایر نمی‌باشند. پذیرفته‌شدگان آزمون و مصاحبه برای شعب این شهرها، بصورت رزرو درنظر گرفته می‌شوند. بدیهی است در طول سال و درصورت افتتاح شعب مربوطه با آنها تماس حاصل شده و استخدام ایشان قطعی می‌گردد. در صورت عدم افتتاح شعب مذکور به هر دلیلی، بانک هیچگونه تعهدی برای انجام مراحل استخدامی و بکارگیری این دسته از داوطلبین نخواهد داشت.

د – نحوه ثبت‌نام:
۱. ثبت‌نام در آزمون بانک صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک به‌ نشانی: www.Enbank.ir انجام می‌پذیرد.
۲. متقاضیان واجد شرایط به منظور شرکت در آزمون استخدامی و ثبت‌نام مقدماتی می‌بایست در فاصله تاریخ‌های ۸۹/۲/۱۲ لغایت ۸۹/۲/۱۴ به سایت مذکور مراجعه نموده و با توجه به بندهای دستورالعمل حاضر اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام نمایند.
۳. داوطلبان گرامی می‌بایست قبل از ثبت‌نام از طریق سایت یک قطعه عکس ۴ × ۳ خود را با فرمت jpg با حداکثر حجم ۲۰۰ کیلوبایت و با ابعاد حداکثر ۴۰۰ × ۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۲۰ × ۲۵۰ پیکسل تهیه نموده و در زمان ثبت‌نام در سایت، در محل پیش‌بینی شده، بارگذاری نمایند.
۴. پس از تکمیل اطلاعات فرم ثبت‌نام و ارسال اطلاعات، داوطلبین می‌بایست یک نسخه چاپی از صفحه نهایی تهیه و در روز آزمون و با در دست داشتن آن به همراه مدرک شناسایی معتبر، به محلی که متعاقباً اعلام خواهد شد، مراجعه و کارت آزمون دریافت نمایند.

ه – نحوه تعیین متقاضیان حائز شرایط شرکت در آزمون:
اولویت برای دعوت به آزمون از سوی بانک و براساس معدل و دانشگاه محل تحصیل و جنسیت تعیین می‌شود و تا ۳ برابر ظرفیت پذیرش هر شهر از متقاضیان دارای اولویت و حائز شرایط در آزمون شرکت خواهند نمود. فهرست اسامی منتخبین نهایی بانک جهت شرکت در آزمون در تاریخ ۲۲/۰۲/۱۳۸۹ از طریق سایت بانک اعلام می‌گردد.

و – زمان برگزاری آزمون:
آزمون استخدامی بانک در صبح روز جمعه مورخ ۰۷/۰۳/۱۳۸۹ در محل موسسه عالی بانکداری تهران واقع در تهران، خیابان پاسداران، ایستگاه ضرابخانه، پلاک ۲ برگزار خواهد شد.

توجه: لازم است متقاضیان حائز شرایط شرکت در آزمون یک هفته پیش از موعد آزمون جهت اطلاع از ساعت و محل دقیق اجرای آزمون استخدامی، نسبت به دریافت اطلاعات، از طریق سایت بانک اقدام نمایند.

ز- سوالات آزمون:
۱- هوش و استعداد (۵۰ سوال- ۵۰ امتیاز)، ۲- زبان انگلیسی (۲۵ سوال- ۲۵ امتیاز)، ۳- اطلاعات عمومی بانکی و اقتصادی (۲۵ سوال- ۲۵ امتیاز)

ح – مدارک مورد نیاز جهت ورود به جلسه آزمون:
۱- اصل شناسنامه یا کارت ملی
۲- کارت ورود به جلسه – دریافت شده در روز آزمون از باجه پیش‌بینی شده در محل آزمون
۳- داشتن نسخه چاپی (پرینت) ثبت‌نام نهایی اینترنتی

ط – سایر شرایط:
۱- انتخاب بانک از بین پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی در شهرهای دارای نیاز استخدامی بیش از یک نفر، با رعایت نسبت جنسیتی به تشخیص بانک می‌باشد.
۲- انتخاب بانک از بین پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی در شهرهای دارای نیاز استخدامی یک نفر، صرفاً از بین داوطلبین ذکور خواهد بود.
۳- درج شماره تلفن (در فرم ثبت‌نام) جهت برقراری تماس ضروری بوده و درصورت عدم توفیق بانک در برقراری تماس از طریق شماره اعلام شده، متاسفانه امکان احیاء فرصت استخدام وجود نخواهد داشت.
۴- در هر یک از شهرهای مورد نظر با رعایت نسبت ظرفیتی مورد اشاره از افرادی که نمره حد نصاب قبولی آزمون را کسب نموده‌اند به میزان حداکثر ۲ برابر ظرفیت جهت شرکت در مصاحبه دعوت بعمل خواهد آمد.
۵- در صورتیکه بانک در هر یک از مراحل استخدام متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم ثبت‌نام از سوی متقاضی استخدام گردد، ادامه فرآیند استخدام میسر نبوده و موضوع همکاری کان لم یکن تلقی خواهد شد.
۶- ثبت‌نام اینترنتی و شرکت در آزمون و مصاحبه، هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.
۷- داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۴۸۰۳۱۰۰۰ – ۰۲۱ با مرکز ارتباطات سلام مهر تماس حاصل فرمایند.
۸- مرور دقیق دستورالعمل حاضر برای داوطلبین الزامی خواهد بود.
منبع خبر : معاونت امور اداری

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها