استخدام ۲۰۰۰ نفر در خوزستان/ مشکل حق التدریسی ها حل می شود

با توجه به بدی آب و هوا در استانهای خوزستان، ایلام، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان و همچنین برای افزایش رغبت ماندگاری نیروهای انسانی آموزش و پرورش در این استانها به افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد ۲۵ درصد و به افراد دارای مدرک کارشناسی۱۷ درصد افزایش حقوق در نظر گرفته شده است

استاندار خوزستان گفت: مصوبه دولت برای جذب دو هزار نفر در دستگاه های مختلف استان به استانداری ابلاغ شده و آگهی آن پس از جمع بندی در رسانه ها منتشر می شود.

سید جعفر حجازی در نشست شورای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به بدی آب و هوا در استانهای خوزستان، ایلام، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان و همچنین برای افزایش رغبت ماندگاری نیروهای انسانی آموزش و پرورش در این استانها به افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد ۲۵ درصد و به افراد دارای مدرک کارشناسی۱۷ درصد افزایش حقوق در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان خوزستان، هشت هزار نفر معلم حق التدریسی دارد، گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش هزینه این تعداد از نیروهای حق التدریسی را پرداخت می کند اما این افراد از ثبات شغلی برخوردار نیستند مقرر شده مشکل نیروهای حق التدریسی استان در زمینه ثبات شغلی حل شود.

حجاری در خصوص کم شدن انگیزه دانش آموزان عقب مانده از تحصیل به خصوص در روستاها که همواره با مشکلاتی از قبیل سختی رفت و آمد به شهرها یا روستاهای دیگر مواجه هستند، گفت: برای این مسئله باید در همه شهرها متناسب با شرایط هر منطقه و با کمک سازمانهای متولی این مشکلات پیگیری و حل شود.

استاندار خوزستان با اشاره بر این امر که در سفر استانی چهارم ریاست جمهوری دو مصوبه در خصوص استخدام دو هزار نفر در استان به تصویب رسید، عنوان کرد: این مصوبه به استان ابلاغ شده است و مقرر شد؛ این مصوبه برای تقسیم بندی افراد به شهرستانهای استان ارسال و بعد از جمع بندی نهایی، آگهی آن در رسانه ها به اطلاع عموم مردم برسد.

وی افزود: با توجه به ارتقای سطح علمی دانش آموزان خوزستانی از رتبه ۲۷ به ۱۲در کنکور، فرمانداران شهرستانها آمادگی های لازم را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن کنکور در شهرستانها را فراهم کنند تا جوانان خوزستانی در شرایطی مناسب نمره بالاتری در کنکور سراسری به دست بیاورند.

حجازی  با بیان اینکه وجود رتبه های تک رقمی در کنکور توسط دانش آموزان خوزستانی نشان دهنده صحت این موضوع است که سطح قبولی دانش آموزان خوزستان در کنکور سراسری بالا رفته است، عنوان کرد: در سالهای گذشته تلاش دانش آموزان برای قبولی درکنکور بسیار مناسب بوده است ولی توجه زیادی به انتخاب رشته مناسب و کاربردی برای استان در کنکور نداشتند اما در حال  حاضر رقابت خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه رشته های فنی و حرفه ای کاربردی ترین رشته های برای یافتن شغل در خوزستان هستند، تلاش ما بر این است که این رشته ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرند به این منظور، بیشتر از ۵۵ درصد رشته های  تحصیلی دانشگاه پیام نور اهواز را رشته های فنی مهندسی تشکیل می دهد و همچنین توانستیم به رغم برخی مشکلات، دوره های شبانه دانشگاه سراسری را در اهواز افزایش دادیم.

استاندار خوزستان  عنوان کرد: در خصوص افزایش ارتقا سطح علمی دانش آموزان در استان اقدامات اساسی در حال رخ دادن است و شورای آموزش و پرورش باید این اقدامات را پیگیری کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها