استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران(اطلاعیه جدید)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران

 

خبر ۱۴ مرداد ۹۸ – فراخوان بکارگیری نیروی انسانی به صورت شرکتی(حجمی) با مدرک تحصیلی سیکل و دیپلم در بهشهر

شرکت خدماتی منظومه آبی ساری درنظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز شغل متصدی خدمات عمومی در شهرستان بهشهر (بیمارستان جایگزین (خاتم الانبیاء)) از بین افراد واجد شرایط با مدرک تحصیلی سیکل و دیپلم به صورت شرکتی(حجمی) که واجد شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل باشند از طریق برگزاری آزمون کتبی و طی مراحل قانونی بکارگیری نماید.
داوطلبان می توانند از تاریخ شنبه ۱۲ مرداد لغایت ۱۸ مردادماه جاری جهت ثبت نام به صورت اینترنتی به سایت www.manzoomeabi.comمراجعه نمایند .

مکان و زمان دریافت مدرک، متعاقباً از طریق سایت این شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.

 برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

لینک ثبت نام


خبر ۲۲ تیر ۹۸- جذب ۶۶ نیروی متخصص پزشکی و درمانی در مازندران

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه امسال ۶۶ نیروی متخصص در مراکز درمانی جذب می شوند گفت: سهم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت از این تعداد ۲۰ نفر خواهد بود.
حامد روحانی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هرساله و همزمان با تقسیم نیروهای تخصصی تعهد خدمت، غرب استان مازندران بویژه مناطق بلوک آن همانند بلوک‌چالوس در اولویت‌های تقسیم این نیروها قرار داشته و در سال جاری نیز از مجموع ۶۶ نیروی تخصصی تخصیص یافته به استان حدود ۲۰ نفر از آنان فقط به شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت اختصاص یافته اند.
وی گفت: همچنین در صورت تامین نیروی جدید نسبت به جایگزینی نیروهای خروجی اقدام خواهد شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همچنین با اشاره به سفر وزیر بهداشت در غرب مازندران به تشریح شاخص‌های درمانی شهرستان‌های نوشهر و چالوس پرداخت و افزود: در شهرستان‌های نوشهر و چالوس مجموعاً ۴ بیمارستان وجود دارد که که از این تعداد دو بیمارستان دولتی دانشگاهی، یک بیمارستان مربوط به سازمان تامین اجتماعی و یک بیمارستان مربوط به نیروهای مسلح است.
وی افزود: ما در شهرستان چالوس ۶۰ پزشک عمومی، ۹۳ پزشک متخصص در همه ی رشته‌ها و ۵ پزشک فوق تخصص در رشته‌های نوزادان، خون و انکولوژی، گوارش و جراحی دست داریم که مجموعاً ۱۵۴ نفر هستند.
معاون درمان دانشگاه افزود: بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس با ۱۸۰ تخت فعال، ۳۴ تخت ویژه دارای بخش هایمختلف تخصصی و فوق تخصصی ، ICU, CCU, NICU و ۱۰ تخت دیالیز و بخش‌های متنوع از جمله داخلی، قلب، اکو، ارتوپدی، جراحی اعصاب، جراحی چشم، گوش و حلق و بینی، عفونی، کودکان، نوزادان، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، ارولوژی، CT اسکن، MRI، رادیولوژی و سونوگرافی، آزمایشگاه و پاراکلینیک است.
روحانی زاده ادامه داد: در شهرستان نوشهر بیمارستان شهید بهشتی با ۹۰ تخت مصوب و فعال در بخشهای داخلی، کودکان، جراحی، زنان و زایمان، ارولوژی، ارتوپدی، چشم و عفونی و … مشغول ارائه خدمات درمانی است.
وی ادامه داد: این بیمارستان دارای بخش‌های ویژه CCU و ICU و قلب، اکو و سی تی اسکن نیز بوده و در حال حاضر در نوشهر ۱۱۱پ زشک عمومی، متخصص و فوق تخصصّ در حال فعالیت هستند.


خبر ۲۶ اسفند ۹۶ – اطلاعیه تحویل مدارک استخدامی جهت احراز صحت اطلاعات خود اظهاری درج شده در فرم ثبت نام

در اجرای اطلاعیه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ سازمان سنجش آموزش کشور , بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی شرکت کننده در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران که درآزمون استخدامی ۱ /۱۰/ ۱۳۹۶ نمره حدنصاب را کسب نموده اند، می رساند

باتوجه به اینکه اعلام نمره در کارنامه صادره , براساس خوداظهاری داوطلبین صورت گرفته است بنابراین تا (۱.۵ )برابر ظرفیت کلیه رشته های شغلی آزمون استخدامی , باستثناء شغل محل های دارای مصاحبه کارشناس وکاردان فوریت پزشکی (۳ برابر), که حدنصاب نمره مکتسبه را کسب نموده اند جهت احراز صحت اطلاعات خود اظهاری درج شده در فرم ثبت نام , طبق برنامه زمانبندی ذیل دعوت به عمل می آید

تذکرات :

۱-دعوت از مشمولین , صرفاً بمنزله بررسی و صحت خوداظهاری اطلاعات ثبت نامی با مدارک و مستندات در راستای فرآیند استخدام می باشد و در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب دعوت شده از بقیه فرآیند استخدامی حذف وهیچ گونه حق اعتراض در این دانشگاه ودیگر مراجع ذیصلاح را نخواهند داشت.

۲- دانشجویان (چه در مقاطع تحصیلی اعلام شده و چه در مقاطع تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی آگهی شده اعم از مرتبط یا غیر مرتبط با مدرک تحصیلی درج شده در شرایط احراز آگهی) مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون نبوده اند لذا دانشجویانی که نسبت به انصراف قطعی از تحصیل اقدام نموده و کاربرگ مربوطه را در هنگام بررسی مدارک به دانشگاه مورد تقاضا برای استخدام تحویل دهند، از ممنوعیت این بند معاف می شوند.

((درصورت عدم مراجعه دواطلب درتاریخ تعیین شده ،فرآیند استخدامی , کان لم یکن تلقی شده خواهد شد. ))

مدارک مورد نیاز:

· پوشه

توجه : مدارک ذیل به ترتیب ذکر شده در پوشه قرار گیرد

· اصل کارت ملی به همراه تصویری از پشت و روی آن

· اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن

· اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم به همراه تصویر آن)ویژه برادران(

· اصل گواهی پایان طرح ، معافیت یا گواهی اشتغال به طرح برای مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان .

· گواهی مبنی بر موافقت با « انصراف از طرح» برای مشمولین طرح اختیاری که طرح خود را در سایر موسسات تابعه وزارت متبوع ( غیر از محل جغرافیایی خدمت ) می گذارنند.

· اصل آخرین مدرک تحصیلی به همراه تصویر آن مطابق جدول شرایط احراز آگهی آزمون استخدامی .

۳- کاربرگ مربوط به انصراف قطعی از تحصیل برای مشمولین تبصره بند ۶ تذکرات مهم آگهی در خصوص شرایط عمومی(دانشجویانی که نسبت به انصراف از تحصیل اقدام نموده اند) ارائه کاربرگ صرفا در مهلت زمان بررسی مدرک قابل قبول خواهد بود.

· اصل مدارک دال بر ایثارگری برای مشمولین سهمیه ۵ درصد از مراجع ذیربط

· نامه گواهی اشتغال از محل خدمت به همراه فرم خلاصه سوابق خدمتی قابل قبول ویژه شاغلین قراردادی کار معین(برای محاسبه امتیاز شاغلین قراردادی)

· لیست سوابق بیمه ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی به همراه گواهی مدت کارکرد مرتبط با شغل مورد تقاضا با ذکر تاریخ شروع و پایان , از واحد محل خدمت , ویژه شاغلین شرکتی تخصصی(برای محاسبه امتیاز شاغلین شرکتی)

· مدارک دال بر بومی بودن ( صرفاً یکی از موارد الف ، ب ، ج ، د), بر اساس مفاد آگهی

· گواهی معتبر از سازمان بهزیستی استان محل اقامت جهت استفاده از سهمیه معلولین عادی با قید عبارت استفاده از سهمیه ۳% استخدامی

· مدارک مورد نیاز برای کارکنانی که قبلا در یکی از موسسات دولتی به صورت تمام وقت اشتغال داشته اند به منظور افزایش سقف سنی حداکثر تا ۵ سال حسب مورد بر اساس مفاد آگهی

· مدارک مربوط به احراز صلاحیت استفاده از افزایش سقف سنی ایثارگران حسب مورد بر اساس مفاد آگهی

· دو قطعه عکس با پشت زمینه سفید وپشت نویسی شده

· گواهینامه رانندگی ب۲ صرفا برای مشاغل کاردان و کارشناس های فوریت های پزشکی

برای مشاهده جدول زمانبندی اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۹ اسفند ۹۶ – فهرست پذیرفته شدگان اولیه پذیرش فراگیران بهورزی تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز جهت انجام مصاحبه

دراجرای ماده ۱۹ « دستورالعمل اجرایی پذیرش بهوز» بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان اولیه پذیرش فراگیران بهورزی , به میزان ۳ برابر ظرفیت , جهت انجام مصاحبه به ترتیب اولویت های مقرر قانونی در صفحه اصلی سایت / دسترسی ویژه / استخدام , اعلام می گردد .

قابل توجه داوطلبان , برنامه زمانبندی مصاحبه از طریق همین سایت متعاقبا اعلام خواهد شد ضمنا فهرست پذیرفته شدگان اولیه فقط جهت انجام مصاحبه بوده, وبراساس نمرات فضلی نمی باشد.

برای مشاهده لیست اینجا کلیک نمایید


استخدام ۱۸ نیروی کارشناس در دانشگاه مازندران

معاون اداری و مالی دانشگاه مازندران گفت: به منظور تقویت و تکمیل بدنه نیروی کارشناسی دانشگاه مازندران ۱۸ نیروی جدید جذب می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، بهرام صادق پور ظهر شنبه در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی کارشناس در دانشگاه مازندران افزود: دانشگاه مازندران، بزرگترین مرکز آموزش عالی استان است که با توجه به توسعه روزافزون آن نیازمند تقویت و تکمیل کادر کارشناسی است.
وی با اشاره به بازنشستگی تعداد زیادی از کارکنان این دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود بر اساس مفاد استخدام مدیریت خدمات کشوری، از محل سهمیه شماره ۶۷۲۴/۶۳ مورخ ۲۷/۴/۸۵ و مجوز شماره ۱۰۲۵۳/۱۵ سال ۸۷ پنجمین نشست از دور دوم هیئت امنای دانشگاه، تعداد ۱۳ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون تخصصی و عمومی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه دارای مجوز جذب برای ۱۸ نیروی کارشناسی بوده است که باید بر اساس مصوبه هیئت وزیران ۲۵ درصد از این ظرفیت، برای فرزندان شاهد تخصیص داده شود و سپس نسبت به جذب نیرو اقدام کند.
معاون اداری و مالی دانشگاه مازندران بر اساس این مصوبه پنج نیرو در رشته های مهندسی عمران، زبان انگلیسی، حسابداری، مدیریت علوم تربیتی و حسابداری از سهمیه مذکور جذب خواهند شد.
صادق پور گفت: در این آزمون بالغ بر ۴۳۰ داوطلب در ۱۳ رشته مهندسی کامپیوتر، مهندسی شیمی، فیزیک، زیست شناسی، شهرسازی، صنایع دستی، حقوق، الهیات و معارف اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، تغذیه و صنایع غذایی، علوم اجتماعی، مدیریت آموزشی و آمار به رقابت پرداختند.
معاون اداری و مالی دانشگاه مازندران در خصوص زمان اعلام نتیجه این آزمون گفت: دو هفته پس از برگزاری آزمون نتیجه آزمون کتبی مشخص و افراد برای مصاحبه و گزینش فرا خوانده می شوند.
صادق پور همچنین در ادامه با بیان اینکه دانشگاه با تاسیس دانشکده های جدید نیازمند تکمیل نیروهای کارشناسی است، تصریح کرد: هیئت رئیسه دانشگاه در نظر دارد تا به منظور جبران کمبود نیرو در دانشکده های نو پا از کمیسیون دائمی و هیئت امنا برای جذب نیروی قراردادی مجوز اخذ نماید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. سحر گفت:

    سلام خیلی خوب بود که زمان ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی گرگان تمدید میشد دیر شنیدم و نتونستم ثبت نام کنم وخیلی ناراحتم.کاش دوباره تمدید کنن.ممنونم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها