استخدام ۱۱ هزار مربی ورزش برای دوره ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استخدام ۴۰ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش گفت: ۱۱ هزار نفر از مجموعه ۲۰ هزار نیروی استخدامی در دوره ابتدایی مربیان ورزش دوره ابتدایی هستند.
فاطمه قربان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برای نخستین بار مربیان تربیت بدنی در دوره ابتدایی استخدام خواهند شد، افزود: ستادی برای استخدام نیرو در آموزش و پرورش تشکیل شده که این موضوع پس از طرح در این ستاد مورد قبول واقع شد.
پیش از این شورای تخصصی استخدام به ریاست قائم مقام وزیر آموزش و پرورش با هدف لزوم برنامه‌ریزی لازم در استخدام و جذب معلمان و نیروی انسانی مورد نیاز بخشهای مختلف آموزش و پرورش و به ‌منظور ایجاد شرایط بهینه استخدام با توجه به گستردگی نیاز تمام‌ مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور تشکیل شد.
معاون آموزش ابتدایی درباره فعالیتهای این معاونت در سال همت مضاعف و کار مضاعف گفت: به دنبال ایجاد مدارس بهره ور در سال جاری هستیم که لازمه آن داشتن معلمان و مدیران بهره ور هست.
قربان ادامه داد: به این منظور در صدد طراحی و اجرای برنامه هایی برای برگزاری دوره های تربیت مدرس ویژه معلمان ابتدایی هستیم تا میزان بهره وری و کارایی آنها افزایش یابد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۳۰۰ هزار معلم، مدیر و معاون در دوره ابتدایی مشغول به کار هستند، افزود: آموزش مربیان از امسال به شکل متمرکز آغاز می شود که آنها نیز باید این آموزشها را برای سایر معلمان در استانها ارائه کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها