استخدام ۱۰۰ نفر در دستگاههای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از جذب و استخدام ۱۰۰ نفر نیروی جدید در استان خبر داد و گفت: اولویت اول جذب این نیروها در شهرستانها و بخشهای جدیدالتاسیس خواهد بود.

به گزارش ایرنا ، سید محمود موسوی پنجشنبه در نشست خبری افزود: در راستای اصل ۱۲۶ قانون اساسی و با توجه به تفویض اختیارات به استانداری ها بیش از ۴۰ نفر از این نیروها به دستگاه های حاکمیتی شامل استانداری ،فرمانداریها و بخشداریهای استان اختصاص داده شده است.
وی بیان کرد: ۶۰ نفر دیگر نیز به سایر دستگاه های مختلف اجرایی در استان از جمله اقتصاد و دارایی ، صنایع و معادن ، پزشکی قانونی ، ثبت احوال ، فنی و حرفه ای ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، استاندارد و تحقیقات صنعتی، گمرک ، هواشناسی ، ارشاد، اداره کار و امور اجتماعی ، اداره کل زندان و تعزیرات حکومتی اختصاص داده شده است.
موسوی اظهار داشت: بر اساس قانون سه درصد از جذب این نیروها به معلولین و ۲۵درصد نیز به خانواده های معظم شهداء اختصاص دارد.
وی ،با بیان اینکه می بایست تا تاریخ پانزدهم اسفندماه امسال مراحل گزینش این تعداد نیروی جدید شروع شود ،گفت: در فرصت باقیمانده مجموعه استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان باید در زمینه جذب آگهی استخدامی این نیروها از طریق رسانه ها و مطبوعات استان اقدام کنند.
وی گفت: تمام کسانی که جذب می شوند باید دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا باشند.
موسوی، اولویت جذب این نیروها را افراد بومی استان دانست و افزود: کسانی که حداقل دو دوره تحصیلی خود را در استان گذرانده باشند بومی استان محسوب می شوند.
وی عنوان کرد: تمام مراحل جذب این نیروها از اعلام آگهی، ثبت نام، آزمون، مصاحبه و گزینش براساس قانون توسط استانداری انجام می شود و در مراحل اول اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت یعنی ۳۰۰ نفر اعلام و بعد از گزینش ۱۰۰ نفر آنان پذیرفته خواهند شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها