استخدام ۱۰ هزار مشاور برای رفع ابهام دانش‌آموزان

معاون مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: ایران در سرعت تولید علم رتبه نخست را در جهان کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی باقرزاده ظهر امروز در آستانه بازگشایی مدارس در شیراز اظهار داشت: در مدت دو سال گذشته تاکنون سرعت تولید علم در ایران ۱۱ برابر شده و نسبت به کشور دوم این سرعت سه برابر بوده است.
معاون مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ایران در المپیاد علمی در میان ۵۴ کشور، رتبه نخست در جهان اسلام و در منطقه، دوم و در جهان رتبه پنجم را کسب کرده است….

وی با اشاره به اینکه هسته‌های اصلی تولید و شکوفایی علم در مدرسه‌ها و کلاس‌های گذاشته می‌شود، گفت: معلم‌ها باید با روش‌های نوین اقدام به تدریس و تولید علم و دانش کنند تا بتوانند پاسخگوی خواسته‌های رزمندگان و شهدا باشند.
معاون مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ابراز داشت: آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید سعی کرده است تا فضاهای آموزشی و تعلیم و تربیت را در کشور نهادینه کند و آن را در تمام عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی گسترش دهد.
باقرزاده تصریح کرد: برای تحقق اهداف وزارت آموزش و پرورش در سال جاری ۴۰ هزار نیروی متخصص و ۱۵ هزار مربی پرورشی و ۱۰ هزار مشاور برای رفع ابهام دانش‌آموزان استخدام می‌شوند.
وی در ادامه گفت: نقش آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر و مؤثر بوده است چنانکه ۱۴۰ هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
معاون مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش افزود: صدام که شخصیتی ماجراجو و تکامل نیافته داشت با نقض قطعنامه ۱۹۷۵جنگ تحمیلی ناامنی را در مرزهای دو کشور به وجود آورد.
وی بیان داشت: با پایمردی جوانان به ویژه معلمان توطئه استکبار خنثی و ایران اسلامی در جهان مقتدرتر شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها