استخدام ۶۵ نفر در آتش‌نشانی شهرداری‌های استان بوشهر

حمید بردستانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام برای آزمون استخدامی آتش‌نشانی در شهرداری‌های استان از ۲۰ خرداد سال‌جاری  آغاز و به مدت یک هفته انجام خواهد شد.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر با بیان اینکه جهاد دانشگاهی برگزار کننده آزمون استخدامی خواهد بود، افزود: ثبت نام داوطلبان از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www. hrtc.ir بوده و زمان برگزاری آزمون نیز ۲۸ تیرماه سال‌جاری است.

وی خاطرنشان کرد:  در جریان این آزمون ۶۵ نفر کارشناس و کاردان آتش‌نشانی، آتش‌نشان و راننده خودرو سنگین آتش‌نشانی که دارای مدرک تحصیلی مرتبط باشند در شهرداری‌های استان استخدام می‌شوند.

بردستانی با بیان اینکه استخدام به‌صورت پیمانی است، تصریح کرد: مواد آزمون شامل دو بخش عمومی و اختصاصی است که ۴۰ درصد نمره علمی مربوط به بخش عمومی شامل هوش و استعداد، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، معارف اسلامی، ریاضیات، اطلاعات عمومی، مهارت‌های هفت گانه کامپیوتر است و ۶۰  درصد نیز نمره علمی مربوط به بخش اختصاصی از حوزه تخصصی آتش‌نشانی است.

وی در ارتباط با شرایط سنی داوطلبان نیز گفت: شرایط سنی برای دیپلم ۲۵ سال، فوق دیپلم ۳۰ سال و کارشناسی ۳۵ سال است.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر یادآور شد: حد نصاب نمره قبولی در آزمون علمی ۵۰ درصد بالاترین نمره مکتسبه است و بلافاصله آزمون عملی از پذیرفته‌شدگان آزمون علمی گرفته می‌شود.

فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها