استخدام ۵۳ بهورز در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

نمونه سوالات استخدام وزارت بهداشت۹۲ 

به گزارش وب دا؛ مدیر گروه ستاد گسترش مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۳ نفر از افراد واجد الشرایط از طریق امتحان عمومی و تخصصی ، مصاحبه و گزینش برای پذیرش رشته شغلی بهورزی به صورت پیمانی استخدام می شوند.

دکتر محسن آذری پور افزود: ۲۶ نفر از این افراد در شهرستان لردگان، ۱۰ نفر در اردل، ۷ نفر در کوهرنگ و در شهرستانهای بروجن و شهرکرد هر کدام ۳ نفر و فارسان و کیار هر کدام ۲ نفر استخدام می شوند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۲۶ نفر بهورز زن و ما بقی بهورز مرد استخدام می شوند.

وی دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در یکی از رشته های بهداشت عمومی(بهداشت خانواده) و مامایی برای پذیرش بهورز زن وا دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در یکی از رشته های بهداشت عمومی (مبارزه با بیماریها) بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای برای پذیرش بهورز مرد و یا دارا بودن دیپلم متوسط را از شرایط اختصاصی ثبت نام متقاضیان عنوان کرد.

دکتر آذری پور ، حداقل سن داوطلبین با مدرک دیپلم را ۱۶ سال و حداکثر ۲۶ سال تمام و حداقل سن برای دارندگان مدرک فوق دیپلم را ۱۸ سال و حداکثر ۲۸ سال تمام اعلام کرد و افزود: تاریخ اولین روز شروع ثبت نام مبنای محاسبه سن قرار می گیرد.

نمونه سوالات استخدام وزارت بهداشت۹۲ 

به گفته وی، داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند و مدت خدمت دوره ضرورت آقاان بر اساس کارت پایان خدمت به این مدت افزوده می گردد همچنین خانواده معظم شهداء ، آزادگان ، مفقود الاثرها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند از برخی محدودیت های سنی مستثنی هستند.

مدیر گروه ستاد گسترش مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه ارسال مدارک و ثبت نام متقاضیان اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط ، باید کلیه مدارک لازم را از تاریخ ۱۸ آذرماه حداکثر تا تاریخ ۱۱ دیماه به صورت دستی تحویل مسئولین مربوطه در مرکز بهداشت استان به نشانی شهرکرد- میدان انقلاب – خیابان ملت – گروه توسعه شبکه تحویل نمایند.

به گفته وی، کارت ورود به جلسه امتحان توانمندیهای عمومی و تخصصی در روزهای سه شنبه و چهار شنبه مورخ ۱۷ و ۱۸ دیماه سال جاری از ساعت ۸ لغایت ۱۶ در محل مرکز بهداشت استان توزیع می گردد.

دکتر آذری پور با بیان اینکه هم اکنون اطلاع رسانی در خصوص پذیرش بهورز در روستاهای مورد نظر از طریق نصب اطلاعیه در محل های پر رفت و آمد و آموزشکده ها و مراکز بهداشتی و درمانی در حال انجام است افزود: کارشناسان مرکز نیز بر نحوه این اطلاع رسانی ها نظارت دقیق به عمل خواهند آورد.

بر اساس این گزارش، سه مرکز آموزش بهورزی در شهرستانهای فارسان، بروجن و لردگان فعال می باشد و هم اکنون ۵۸۰ بهورز در ۳۱۰ خانه بهداشت استان مشغول به خدمت هستند و ۲۴ دانش آموز در مراکز آموزش بهورزی لردگان و فارسان مشغول به تحصیل هستند.

لینک خبر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها