استخدام ۴۰۰نیروی انسانی جدید در اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پروش استان سمنان با بیان اینکه ۴۳ پروژه عمرانی حوزه آموزش‌وپرورش در استان سمنان اجرا می‌شود گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۵۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک بتوانیم شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه ۱۲۰ هزار دانش‌آموز در یک هزار و ۲۳ آموزشگاه تحصیلی استان سمنان مشغول به تحصیل هستند، افزود: هشت هزار و ۵۰۰ فرهنگی کار تدریس به این دانش آموزان را بر عهده دارند.میزان پاداش فرهنگیان استان رقمی معادل ۳۵ میلیارد تومان است که در تلاش هستیم این مطالبات نیز پرداخت شود.

دستورانی تصریح کرد:مطالبات فرهنگیان استان سمنان شامل حق‌التدریسی‌ها به مدت شش ماه، حق الزحمه امتحانات ۹۶-۹۵ و همچنین حق خرید خدمات بوده که پرداخت این مطالبات نیز در دستور کار قرار دارد.نشاط‌آفرینی و تقویت آرمان‌های امام راحل و انقلاب از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان قرار دارد و به‌صورت ویژه به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

محمد دستورانی از استخدام ۴۰۰ نفر نیروی انسانی جدید در اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان طی سال ۹۷ خبر داد و اضالفه کرد: هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم فرصتی است که از خدمات و زحمات معلمان تقدیر و تجلیل و خدا قوت به آنان گفته شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها