استخدام ۲۵۰۰۰ نفر در سال ۹۲ در آموزش و پرورش

رئیس مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش از جذب ۲۵ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان از مهر امسال خبر داد.

اسدالله اسدی گرمارودی، رئیس مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش در سومین روز از اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور که هم‌ اکنون در سالن همایش‌های رازی در حال برگزاری است، اظهار داشت: گواهی آموزش‌های برون‌ دستگاهی را چنانچه مورد تاییدمان باشد، می‌پذیریم و به عنوان گواهی ضمن‌ خدمت لحاظ می‌شود.
وی به سامانه آموزش فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این سامانه در ۳۲ استان نصب شده است و برنامه‌های مختلفی مانند برگزاری کلاس‌های مجازی از این طریق اجرا می‌شود.
گرمارودی با بیان اینکه با ایجاد سامانه آموزشی فرهنگیان، حضور گواهینامه‌های کاغذی حذف خواهد شد افزود: کلاس‌های حضوری به حداقل می‌رسد و چرخش نیروی انسانی نیز کاهش می‌یابد.
وی خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها گفت: در انتخاب مدرسینی که برای شرکت در کلاس‌های آموزشی مدرسان کتب جدیدالتألیف که در تهران برگزار می‌شود، توجهی ویژه شود و صلاحیت‌های مدیریتی این افراد لحاظ شود.
رئیس مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش مدرسان در دو نوبت برگزار می‌شود، اضافه کرد: نوبت اول از چهارم تیرماه آغاز شده و فردا پایان می‌یابد و مرحله دوم بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود که بعد از آن دوره‌های شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.
وی به ایجاد ۵ رشته برای دوره ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان از مهر امسال خبر داد و گفت: ۲۵ هزار دانشجو امسال در دانشگاه فرهنگیان جذب می‌شوند.

صفحه اصلی استخدام آموزش و پرورش

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها