استخدام ۲۴۵ نفر طی سال آینده در آموزش و پرورش لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از جذب ۲۴۵ نفر در آزمون استخدامی ماده ۲۸ دستگاه‌های اجرایی سال آینده خبر داد.

لرستان، خدانظر دریکوند، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان امروز، ۱۷ بهمن در دویست و دومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی آموزش و پرورش لرستان از جذب ۲۴۵ نفر در آزمون استخدامی ماده ۲۸ دستگاه‌های اجرایی سال آینده خبر داد.
وی افزود: دستگاه برگزارکننده این آزمون سازمان سنجش است و داوطلبان در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی با رعایت بوم‌گزینی و نیاز مناطق و شهرستان‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.
دریکوند ادامه داد: این نیروها صرفاً در رشته‌های آموزگاری، دبیری و هنرآموزی و با اولویت خدمت در مناطق محروم به‌کارگیری خواهند شد.
وی اضافه کرد: چون سهمیه و رشته هر منطقه یا شهرستان دقیقاً مشخص شده است، داوطلب هنگام ثبت‌نام از محل خدمت و رشته ثبت‌نامی خبر خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به فارغ‌التحصیل شدن ۳۶۷ دانشجو معلم در سال‌تحصیلی جاری اشاره کرد و ادامه داد: این دانشجو معلمان هم در مهرماه سال آینده در مدارس سازماندهی خواهند شد .
دریکوند گفت: زمان و شرایط ثبت‌نام صرفاً از طریق سازمان سنجش اطلاع‌رسانی خواهد شد و داوطلبان نیازی به مراجعه به ادارات آموزش و پرورش ندارند.

 

ایکنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها