استخدام ۱۰۰ نفر از فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد در دستگاه‌های اجرایی

منصور موسوی پیش از ظهر امروز در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بحث اشتغال دغدغه اصلی همه مسئولان است، اظهار داشت: یکی از راهبردهای اساسی بنیاد شهید در سال‌های اخیر بحث خوداشتغالی و توانمندسازی جامعه ایثارگران بوده که در این راستان از سال ۹۶ تاکنون پنج جلسه و همایش توانمندسازی با حضور جامعه ایثارگری و ادارات متولی کسب و کار برگزار کرده‌ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به فرزندان شاهد و ایثارگر استان خبر داد و افزود: در قالب این تسهیلات برای ۵۳۱ نفر شغل ایجاد شد.

موسوی به قانون ۲۵ درصد سهمیه استخدامی فرزندان ایثارگران اشاره داشت و بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت برق قانون را به نفع خود تفسیر می‌کنند که این تفسیر تخلف است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه همه در برابر جامعه ایثارگری وظیفه داریم، عنوان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی بحث ابهام را در قانون ۲۵ درصد سهمیه استخدامی فرزندان ایثارگران مطرح نکنند.

موسوی با بیان اینکه مجوز به‌کارگیری ۱۰۰ نفر از فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد با مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم در دستگاه‌های اجرایی این استان سال ۱۳۹۱ از سوی دولت صادر شد، گفت: این افراد سال گذشته در قالب طرح کارورزی به تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شدند.

وی بیان کرد: استخدام ۵۴  نفر از این افراد را دانشگاه علوم پزشکی تقبل کرده و قول دادند که تا پایان امسال وضعیت این ۵۴ نفر تعیین تکلیف شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها