استخدام گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب + اطلاعیه شماره ۲

اطلاعیه شماره ۲ : به اطلاع داوطلبان گرامی متقاضی شرکت در آزمون گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب می رساند با عرض پوزش بابت تعویق برگزاری آزمون به علت تأخیر در بهره برداری از طرح های توسعه این گروه ، طبق برنامه ریزی انجام شده این آزمون در تاریخ ۱۷ مهر ۹۴ برگزار خواهد شد. باتوجه به اینکه علاوه بر مشاغل مندرج در اطلاعیه قبل مشاغل دیگری نیز اضافه شده است ، لذا از روز ۲۶ مرداد ۹۴ تا ۱۳ شهریور ۹۴ سایت ثبت نام مجدداً باز می باشد و داوطلبان جدید می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.لازم به ذکر است افرادی که در مرحله قبل ثبت نام کرده اند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند ولی می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات و مشاغل انتخابی خود اقدام کنند.

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب می رساند این آزمون درتاریخ ۱۷ مهرماه برگزار می گردد.

  • توجه ویژه : تمدید مهلت ثبت نام، تا ۱۳ شهریور ۹۴ (جدید)
  • توجه ویژه : ثبت نام در آزمون فقط برای آقایان می باشد .
  • توجه ویژه : دفترچه راهنمای جدید ثبت نام را دانلود فرمایید.
  • توجه ویژه : لطفا جهت اطلاع از اطلاعیه ها و اخبار به منوی اخبار و اطلاعیه هامراجعه فرمایید.
  • توجه ویژه : با توجه به تکمیل ظرفیت داوطلبان دیپلم در مرحله اول ثبت نام،داوطلبان عزیز که دارای مدرک دیپلم هستند در این مرحله امکان ثبت نام ندارند.
  • توجه ویژه : جهت استفاده از سامانه ثبت نام میبایست حداقل از مرورگر Internet Explorer نسخه ۹.۰ یا بالاتر و یا مرورگر FireFox نسخه ۳.۵ یا بالاتر ویا مرورگر گوگل کروم استفاده نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت داشتن هر گونه سوال و مشکل در فرآیند ثبت نام پس از مطالعه کامل دفترچه ثبت نام می توانید به بخش پرسش و پاسخ

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۴)

  1. مسعود گفت:

    با سلام . من از قبولی های پارسال شرکت انتخاب هستم . حتی برای تست پزشکی و سو سابقه هم رفتم و مدارکش رو هم گرفتم . ولی هنوز به من زنگ نزدند که ابلاغ به کار بگیرم . از شما تقاضا دارم منو راهنمایی کنید

  2. یه پسر گفت:

    آخه یعنی چی..سه ماه پیش در حدود هزار نفر بندگان خدارو اخراج کردین بعدش حالا آزمون استخدامی گذاشتین.امنیت شغلی در این شرکت صفر است.هروقت کم میارن و میخوان وام بگیرن سریع اخراج میکنن بعدش دوباره نیرو میگیرن.

  3. رویا گفت:

    وافعا که گفته از سراسر ایران میشه شرکت کرد بعد محل آزمون اصفهان.آخه کی از بوشهر و تهران میره اصفهان آزمون بده.الحق که اصفهانیه

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها