استخدام پگاه سیستم

حضور در پگاه سیستم برای تمام کسانی که به دنبال فعالیت در یک سازمان یادگیرنده و دانش محور هستند فرصتی مغتنم به شمار می‌آید. ما در خانواده‌ی پگاه سیستم پویایی، شکوفایی و خلاقیت را به تمام افرادی که به سخت‌کوشی و انجام فعالیت‌های منظم گروهی علاقه‌مند هستند، مژده می‌دهیم. با ورود به جمع ما می‌توانید آفریدن اندیشه‌های نو و کشف راه‌های تازه را در محیط کار خود تجربه کنید و با آزادی عمل در انجام فعالیت‌ها، از به دست آوردن فضایی مناسب برای پیشرفت و پویایی اطمینان حاصل کنید.

به خاطر داشته باشید که برای پیوستن به این خانواده باید خود را برای انجام فعالیتی جدی همراه با سخت‌کوشی، سرزندگی و پشتکار آماده سازید. نظم، روحیه‌ی کار گروهی، علاقه‌مندی به فراگیری هر دانش نوین و جدیت، مهم‌ترین ویژگی‌هایی‌ست که در پیوستن به پگاه سیستم به آن نیاز دارید. دانش و تخصص برنامه‌نویسی کامپیوتر، دانش و تخصص در سخت‌افزار و قطعات کامپیوتر، تخصص در راه‌اندازی و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری، تخصص در مدیریت ارتباط با مشتریان، مهارت در شناسایی و مهندسی نیاز مشتریان و تخصص‌ها و مهارت‌های مرتبط با آن می‌تواند برای فعالیت در این مجموعه ابزار کارآمدی را برای شما فراهم کند.

فارغ‌التحصیلان رشته‌های نرم‌افزار، علوم کامپیوتر، سخت‌افزار، برق، مدیریت IT، مدیریت ، بازرگانی و دیگر رشته‌های مرتبط مخاطبان اصلی حضور در جمع خانواده‌ی پگاه سیستم هستند.

فرصت های شغلی

پگاه سیستم به عنوان شرکتی پویا در زمینه IT، همواره در حال توسعه است و از نیروهای خلاق و با استعداد استقبال می کند. بر این اساس متقاضیان محترم می توانند رزومه خود را به پست الکترونیکی ذکر شده  ارسال کنند.

علاقه‌مندان به فعالیت در خانواده‌ی «پگاه سیستم» می‌بایست از شرایط عمومی زیر برخوردار باشند:

  • بهره‌مندی از روحیه احترام به مشتری
  • توانایی شرکت در کارهای گروهی و همدلی در کار
  • پشتکار، سختکوشی و خلاقیت در کار
  • مدیریت زمان و توانایی پیشبرد فعالیت‌ها
  • بهره‌مندی از دانش و مهارت‌های عمومی علاوه بر تخصصی مرتبط با فعالیتی که متقاضی اشتغال به آن هستید.

لینک ثبت نام

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها