استخدام پلیس فتا در استان ایلام در مقطع افسری

علی جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بر اساس سهمیه اختصاصی جذب نیرو در سال جاری تعداد چهار نفر مرد از بین جوانان متعهد و مومن با دارا بودن شرایط عمومی، داشتن اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون جمهوری اسلامی، اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و تابعیت جمهوری اسلامی، عدم سابقه عضویت یا وابستگی خود و خانواده به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض جمهوری اسلامی، نداشتن محکومیت قضایی و سوء پیشینه موثر کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر، داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت در نیروی انتظامی را داشته باشد.

وی به شرایط اختصاصی استخدام در پلیس فتا اشاره کرد و افزود: داشتن مدرک تحصیلی در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و لیسانس در رشته‌های تحصیلی مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار، هوش مصنوعی و مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی برق با گرایش مخابرات امن و رمزنگاری است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام شرایط سنی برای مقاطع دکتری ۲۸ سال، فوق لیسانس ۲۴ سال و لیسانس ۲۲ سال با معدل حداقل ۱۵ عنوان کرد و گفت: حداقل قد ۱۷۰ سانت برای داوطلبان الزامی است.

جمالی با اشاره به اینکه این استخدام به صورت پیمانی ۵ ساله است، خاطر نشان کرد: خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و خانواده کارکنان نیروهای مسلح و نخبگان علمی در اولویت استخدام هستند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با بیان اینکه داشتن کارت پایان خدمت ۲ سال به سن استخدامی افزوده می‌شود گفت: بسیجیان فعال و پلیس افتخاری نیز ۲ سال به سن استخدامی آنان افزوده می‌شود.

جمالی افزود: همچنین داوطلبان از بستگان درجه یک و دو شهداء (پدر،مادر، خواهر، همسر و فرزند ) از ۵ سال ارفاق سنی برای استخدام برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: داوطلبان حداکثر تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۱ الی ۱۳ روزهای اداری به پلیس فتا واقع در ایلام-بلوار شهید بهشتی-جنب ستاد فرماندهی انتظامی. استان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تمام مراحل استخدامی از قبیل معاینات پزشکی مصاحبه تحقیقات و غیره برابر با شرایط و ضوابط استخدام از سوی مدیریت گزینش و استخدام استان صورت می‌پذیرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها