استخدام پشتیبانان شبکه

رصت های شغلی

فهرست موقعیت های شغلی فعلی در پشتیبانان شبکه

۱٫ طراح وب (FrontEnd Developer)

در این شغل شما مسئول نگهداری و به روز رسانی وب سایت شرکت می باشید. همچنین، شرکت به زودی، مجددا در زمینه ارائه خدمات راه اندازی وب سایت نیز فعال می شود و ما از شما توقع داریم که بتوانید بهترین وب سایت ها را برای مشتریان شرکت راه اندازی نمایید. ما از وردپرس برای طراحی های خود استفاده خواهیم کرد، پس آشنایی با وردپرس و حتی کدنویسی PHP برای شما یک مزیت مهم به شمار می رود. با به دست آوردن این شغل، شما طی مدتی نه چندان طولانی، خواهید توانست به بالاترین سطح توانایی برای یک طراح FrontEnd برسید به شرط آنکه سخت کوش بوده و عاشق یادگیری باشید.


تخصص ها و پیش نیازها: مسلط به تکنولوژی های روز طراحی سایت از جمله HTML5، jQuery، CSS3 و فریمورک Bootstrap. آشنایی با سیستم طراحی سایت بر اساس گریدهای استاندارد. آشنایی با وردپرس و اصول طراحی تم برای وردپرس. مسلط به فتوشاپ. خلاق و خوش سلیقه.

محل فعالیت: در دفتر شرکت و یا از راه دور

نوع قرارداد: تمام وقت، قراردادی یا پروژه ای  

۲٫ برنامه نویس وب (Backend Developer)

عاشق کدنویسی هستید؟ از خلق برنامه های تحت وب لذت می برید و احساس قدرت می کنید؟ اگر زبان برنامه نویسی تخصصی شما PHP است و با وردپرس و ایجاد تم و برنامه نویسی پلاگین برای وردپرس آشنایی کامل دارید، این شغل برای شما ایده آل است. کاری که ما از شما می خواهیم، به روز نگه داشتن دانش فنی خود، ساخت و ویرایش تم برای وردپرس، برنامه نویسی پلاگین های مورد نیاز شرکت و مشتریان آن و نیز توسعه وب سایت شرکت و تولید محصولات انحصاری ما می باشد.


تخصص ها و پیش نیازها: تسلط کامل به زبان برنامه نویسی PHP و بانک اطلاعاتی MySQL. آشنایی با کدهای CSS، jQuery و فریم ورک Bootstrap. دقت و وسواس فراوان بر روی کار. تمیز و اصطلاحا خوش خط بودن در نوشتن کدها. تهیه مستندات لازم قبل، حین و پس از ایجاد کدها. توانایی انجام کار به صورت مستقل یا تیمی. تست و آزمایش برنامه های ساخته شده در شرایط مختلف و رفع اشکالات و بهینه سازی آنها. آشنایی با سیستم WHMCS و امور مربوط به قالب های آن، نکته مثبتی برای شما می باشد.

محل فعالیت: در دفتر شرکت و یا از راه دور

نوع قرارداد: تمام وقت، قراردادی یا پروژه ای

۳٫ مدیر سیستم (System Administrator)

سرورهای میزبانی وب شرکت و مشتریان نیاز به مانیتورینگ، ارتقاء، بهبود امنیت و رسیدگی دائم دارند. اگر شما با سیستم عامل های ویندوز سرور و لینوکس آشنایی کامل دارید و می توانید یک سرور را از صفر تا صد، راه اندازی نموده، تنظیمات آن را انجام دهید و بحث های امنیتی آن را مدیریت کنید، این شغل برای شماست. سابقه کارکرد در شرکت های میزبانی وب از نکات بسیار مثبت برای شما به حساب می آید ضمن اینکه شما باید در امور مربوط به پشتیبانی، راهنمایی و رفع اشکالات فنی مشتریان نیزفعال باشید.


تخصص ها و پیش نیازها: آشنایی کامل با اصول TCP/IP. مسلط به سرورهای ویندوز و لینوکس (CentOS). آشنایی با سرورهای میزبانی وب از جمله DNS، Web، SQL، Mail و … توانایی تشخیص مشکلات، پیشگیری از بروز آنها و رفع مشکلات در اسرع وقت به صورت مستقل. آشنایی با کنترل پنل های میزبانی وب از جمله Plesk، WebSitePanel و Helm. آشنایی کامل با سیستم اتوماسیون WHMCS

محل فعالیت: در دفتر شرکت

نوع قرارداد: تمام وقت یا پاره وقت (چند ساعت در روز یا یک روز در میان) + نیاز به انجام امور فوری و اورژانسی حتی در روزهای تعطیل

۴٫ کارشناس فروش و بازاریابی (Sales and Marketing Agent)

اگر رشته شما نرم افزار، آی تی و … و اطلاعات کاملی در مورد امور جذب مشتری و تبلیغات موثر دارید و یا برعکس رشته شما تبلیغات و امور بازرگانی است ولی آشنایی کامل با امور مربوط به فناوری اطلاعات را دارید، می توانید با گرفتن این شغل، به افزایش سهم شرکت از بازار میزبانی وب شرکت کمک کرده و شغلی جذاب و پویا داشته باشید. این نکته را فراموش نکنید که ما به دنبال کارمند اداری صرفا جهت فروش خدمات خود نیستیم و از شما می خواهیم که هر روز ایده های جدید بازاریابی و تبلیغات خود را به اجرا گذاشته و در شبکه های اجتماعی نیز فعال باشید.


تخصص ها و پیش نیازها: آشنایی کامل با خدماتی که در شرکت ارائه می شوند. داشتن روابط عمومی قوی و لذت بردن از ارائه اطلاعات و راه حل به مشتریان شرکت چه به صورت حضوری و چه از طریق تلفن یا ایمیل و … آشنایی با شبکه های اجتماعی و توانایی برنامه ریزی برای انجام کمپین های تبلیغاتی برای معرفی برند و جذب مشتری بیشتر. تحقیق مداوم بر روی رشته فعالیت شرکت و ارائه ایده جهت انجام و پیاده سازی جدیدترین و پرطرفدار ترین متدهای ارائه خدمات و یا حتی اضافه کردن زمینه کاری جدید ولی مرتبط با فعالیت های شرکت. آشنایی کامل با مجموعه نرم افزارهای Office، اصول نامه نگاری اداری و سایر امور اداری و مالی

محل فعالیت: در دفتر شرکت

نوع قرارداد: تمام وقت

۵٫ مسئول امور داخلی (حسابداری، مالی، اداری، پرسنل و …)

معمولا کارهای حسابداری و مالی شرکت بسیار شسته و رفته است و با توجه به عدم تنوع بسیار زیاد در خدمات قابل ارائه، امور حسابداری وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت. بنابراین برای اینکه حوصله شما سر نرود و کارهای شرکت به درستی و با نظم انجام شوند، ما از شما می خواهیم که با گرفتن این شغل حواستان به همه کارهای داخلی شرکت باشد. از لیست بیمه گرفته تا امور مالیاتی، حقوق و مرخصی پرسنل و مزایای آنها، تهیه گزارش از عملکرد مالی شرکت و … در این شغل شما حتما زمانی را در خارج از شرکت و در ادارات و بانک ها خواهید گذراند. پس اگر دلِ خوشی از اینکه تمام وقت پشت میز بنشینید ندارید، و در کل شخصیت منظمی دارید، این شغل می تواند برای شما ایده آل باشد.


تخصص ها و پیش نیازها: آشنایی کامل با امورحسابداری، قوانین اداری، بیمه، کار و مالیاتی. بسیار منظم، دقیق و پیگیر. مسلط به نرم افزارهای آفیس به خصوص Excel و Word.

محل فعالیت: در دفتر شرکت

نوع قرارداد: تمام وقت یا پاره وقت

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها