استخدام پتروشیمی کردستان ۹۶

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

نمونه سوالات پالایشگاهها و شرکت های پتروشیمی

آگهی استخدام شرکت پتروشیمی کردستان

 

شرکت پتروشیمی کردستان مطابق جدول پیوست آتش نشان و بهره بردار استخدام می نماید برای اطلاع از شرایط و نحوه پذیرش فایل ذیل را دانلود نمایید

دعوت به همکاری 

پتروشیمی کردستان به منظور تکمیل کادر عملیاتی خود در سطح شهر سنندج از میان افراد واجد شرایط و از طریق آزمون های ورزشی ،مصاحبه تخصصی و  معاینات جسمانی تعداد ۱۹ نفر نیروی آتش نشان، آتش نشان(راننده) و بهره بردار  “مرد ” را  براساس شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.

الف) شرایط عمومی:

  1. تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
  2. دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم رشته های پتروشیمی و برق
  3. عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن پیشینه کیفری (سوء سابقه) برابر گواهی مراجع ذیصلاح.
  4. دارا بودن حداکثر ۲۶ سال سن . (متولدین سالهای ۱۳۷۰ به بعد)

تبصره: در صورت داشتن سابقه کار به میزان مدت سابقه (حداکثر تا ۳ سال) به حداکثر سن اضافه خواهد گردید.

  1. دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه عمومی به استثناء معافیت پزشکی. در کارت پایان خدمت نباید عبارت معاف از رزم قید شده باشد)
  2. برخورداری از سلامت کامل روانی و آمادگی جسمانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر برابر گواهی پزشک معتمد سازمان .(مرکز معاینات نیروی انتظامی)

ب) شرایط اختصاصی:   

  1. دارا بودن حداقل ۱۷۵ سانتیمتر قد.
  2. بومی استان کردستان (ارائه اصل شناسنامه والدین و متقاضی)
  3. فرزندان شهداء، مفقودین، جانبازان از کار افتاده کلی، و دارندگان مدال طلای مسابقات جهانی و کشوری در شرایط مساوی، از اولویت برخوردار می باشند.( با ارائه اصل معرفی نامه معتبر)
  • شرکت در آزمون های ورودی:
  1. آزمون ها به ترتیب ابتدا آزمون عملی ( ورزشی ) و سپس مصاحبه تخصصی و تست سلامتی جسمانی می باشد. داوطلبینی مجاز به حضور در مرحله دوم ( مصاحبه و دریافت کارت ) می باشند که در مرحله اول ( آزمون ورزشی ) امتیاز لازم را کسب نموده باشند.
  2. داوطلبین به هنگام مراجعه جهت انجام آزمون ورزشی میبایست اصل مدارک در بند ” د ” را به همراه داشته باشند.
  3. پذیرفته شدگان آزمون های ورزشی و مصاحبه، می بایست گواهی عدم سوء پیشینه و تاییدیه سلامت جسمی از شرکت طب کار را ارائه نمایند.
  4. اسامی واجدین شرایط در آزمون ورودی و تاریخ آزمون در مورخ ۱۳/۱۲/۹۶در سایت bakhtarpc.com اعلام خواهد شد.

چنانچه در حین مراحل استخدام و پس از آن ثابت شود که هرگونه مدارک ارائه شده و یا اظهارات داوطلب خلاف واقع میباشد، از ادامه مراحل استخدام جلوگیری بعمل خواهد آمد.

  • مدارک مورد نیاز در زمان حضور درآزمون ها:
    1. اصل شناسنامه عکسدار.
    2. اصل آخرین مدرک تحصیلی
    3. اصل کارت پایان خدمت و یا معافیت غیر پزشکی.
    4. اصل کارت ملی.
    5. یک قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید

*داوطلبان واجد شرایط می توانند برگ درخواست ذیل را تکمیل و حداکثر تا تاریخ ٠۶/١٢/٩۶ بھ آدرس [email protected]  ارسال نمایند.

بھ مدارکی بعد از این مھلت ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواھد شد.

دانلود فایل


خبر ۲۵ فروردین ۹۳ – زمان اعلام نتایج مصاحبه علمی شرکت پتروشیمی کردستان
به اطلاع پذیرفته شدگان در مرحله اول آزمون استخدامی‌شرکت پتروشیمی‌کردستان می­رساند محل و تاریخ برگزاری آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی) بزودی اعلام خواهد شد.
خبر ۶ اسفند ۹۲ – اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی کردستان ۹۲
با عنایت به استقبال داوطلبان محترم، مهلت ثبت نام تا تاریخ ۹۲/۱۱/۰۶ تمدید گردید.
همچنین با توجه به تمدید مهلت ثبت نام ، برگزاری آزمون به تاریخ ۹۲/۱۱/۲۵ موکول گردید.

شرکت پتروشیمی کردستان واقع در استان کردستان، شهرستان سنندج در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی (بصورت قرارداد مدت معین) در مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف از داوطلبان واجد شرایط با رعایت الویت بومی استان کردستان و استانهای همجوار (بر اساس تعاریف مندرج در آگهی دعوت به همکاری) از طریق برگزاری آزمون کتبی؛ مصاحبه فنی/تخصصی، طب صنعتی و گزینش دعوت به همکاری می نماید.

داوطلب گرامی، جهت ثبت نام در آزمون لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید:
– از Internet Explorer نسخه ۷ به بالا استفاده نمایید
– قبل از اقدام به ثبت نام شرایط استخدام را بطور کامل و با دقت مطالعه نمایید.
– هر داوطلب صرفا مجاز به یکبار ثبت نام می باشد لذا از ثبت نام تکراری خودداری فرمایید.
– قبل از اقدام به ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز از قبیل کد ملی، کد پستی، آدرس محل سکونت، معدل تحصیلی ، ایمیل و . . . را آماده نمایید .
– جهت تکمیل ثبت نام، لازم است فایل اسکن شده یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ با فرمت استاندارد JPG که حجم آن کمتر از ۲۰ کلیو بایت باشد آماده نمایید.
– در صورت تکمیل ثبت نام بطور کامل و ذخیره اطلاعات در سیستم، به شما یک عدد شش رقمی بعنوان کد رهگیری ارائه خواهد شد.
– کلیه پیگیری های آتی از طریق کد رهگیری خواهد بود، لذا آنرا یادداشت نموده و بخاطر بسپارید.
– پس از ثبت نام ، لازم است داوطلبان محترم روزانه به سایت مراجعه نموده و از آخرین وضعیت ثبت نام خود اطلاع حاصل نمایند.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

تاریخ های مهم
۹۲/۱۰/۱۷
تا
۹۲/۱۱/۰۶
ثبت نام و دریافت کد رهگیری
۹۲/۱۱/۲۱
از ساعت ۱۴:۰۰
مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
۹۲/۱۱/۲۵ آزمون – محل : شهر سنندج
جهت دریافت اطلاعیه ها با ما همراه باشید

شرکت پتروشیمی کردستان واقع در استان کردستان، شهرستان سنندج در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی (بصورت قرارداد مدت معین) در مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف از داوطلبان واجد شرایط با رعایت الویت بومی استان کردستان و استانهای همجوار (بر اساس تعاریف مندرج درتوضیحات ذیل) از طریق برگزاری آزمون کتبی؛ مصاحبه فنی/تخصصی، طب صنعتی و گزینش دعوت به همکاری می نماید.
توضیحات :
– طبق دستورالعملهای موجود؛ حداقل ۵۰% جذب موضوع این آگهی به داوطلبان بومی استان کردستان (مطابق تعریف ذیل)؛ در صورت ثبت نام متقاضیان بومی و کسب امتیاز لازم در آزمون؛ به اینگونه افراد اختصاص خواهد یافت.

* تعریف بومی استان کردستان : نیروی بومی استان کردستان؛ شامل افرادی است که دارای یکی از شرایط زیر باشند:
۱- محل تولد یا صدور شناسنامه خود یا یکی از والدین آنها دراستان کردستان باشد .
۲- سابقه حداقل ۱۰ سال سکونت متوالی منتهی به زمان تقاضای کار ؛ به همراه خانواده و با تائید بخشداری محل در استان داشته باشد.

*تعریف استانهای همجوار: متولدین و یا دریافت کنندگان مدرک تحصیلی دیپلم استانهای (آذربایجان غربی ، همدان و کرمانشاه)

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

الف – شرایط داوطلبان استخدام :
۱- شرایط عمومی:
۱-۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران ومتدین به دین مبین اسلام ویا یکی از ادیان رسمی کشور .
۲-۱- عدم سوء پیشینه کیفری .
۳-۱- داشتن تندرستی وتوانائی کامل جسمانی وروانشناختی .
۴-۱- دارا بودن برگ پایان خدمت یا معافیت دائم کامپیوتری برای داوطلبان درزمان ثبت نام .
۵-۱- عدم اشتغال و تعهد کار بصورت پیمانی؛ آزمایشی و رسمی درسازمانها و موسسات دولتی و مراکز وابسته به آن .

۲- شرایط سنی :
۱-۲- حداکثر سن برای داوطلبان مقاطع کاردانی ۲۴ سال ( متولدین ۶۸/۱۰/۰۱ به بعد )؛ کارشناسی ۲۸ سال (متولدین ۶۴/۱۰/۰۱ به بعد) و کارشناسی ارشد ۳۰ سال (متولدین ۶۲/۱۰/۰۱ به بعد) می باشد .
۲-۲- مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب اضافه می شود .
۳-۲- مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و در زمینه صنعت نفت؛ گاز و پتروشیمی؛ حداکثر به میزان پنج سال به سقف سنی افزوده خواهد شد. ( ارائه گواهی سابقه کار معتبر الزامی است)
۴-۲- به حداکثر سن استخدام خانواده شهدا و مفقودالاثرها (همسر؛ فرزندان)؛ جانبازان و آزادگان تا میزان سه سال اضافه می شود.
توضیح: درهرحال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن با مراعات کلیه بندهای مندرج در ردیف ۲ شرایط سنی از قسمت الف راهنمای آگهی برای کاردانی از ۲۹ سال؛ کارشناسی از ۳۳ سال و کارشناسی ارشد از ۳۵ سال نباید بیشتر باشد .

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

۳-شرایط معدل :
۱-۳- حداقل معدل برای داوطلبان با مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی دانشگاه های دولتی ۱۳ و دانشگاههای غیر دولتی ۱۴ و برای مقطع کارشناسی ارشد ۱۵ می باشد .
۲-۳- به داوطلبان شاغل که به هنگام ثبت نام بصورت قراردادی تمام وقت (یا مدت معین) حسب ضوابط مصوب به خدمت گرفته شده اند به ازای هرسال سابقه خدمت درصنعت پتروشیمی ۲% نمره و حداکثر ۱ نمره درشرط معدل آنان تقلیل داده می شود.
۳-۳- شرط معدل برای جذب یکی از فرزندان کارکنان جانباز ۲۵ % و بالاتر و آزاده صنعت پتروشیمی اعم از شاغل، فوت شده و عادی (در زمان فوت مشمول حالت اشتغال گردیده) یا از کارافتاده در مقاطع تحصیلی کاردانی؛ کارشناسی ۱۲ و کارشناسی ارشد ۱۴ می باشد .
تذکر ۱ : شرط فوق فقط برای یکبار و صرفا به یکی از فرزندان کارکنان موصوف تعلق گرفته و در صورت استفاده یکی از فرزندان از سهمیه جذب؛ این امتیاز شامل دیگر فرزندان نمی گردد .
تذکر ۲ : افرادی که از مزایای این بند بهره مند می گردند؛ حق استفاده از مزایای سایر بندهای مربوط به تقلیل معدل ندارند.
۵-۳- بر اساس قانون تسهیلات استخدامی ویژه فرزندان شاهد (فرزند شهید/مفقودالاثر رعایت حداقل معدل برای فرزندان شاهد داوطلب استخدام الزامی نمی باشد. لیکن رعایت سقف معدل مورد پذیرش وزارت علوم؛ تحقیقات و فناوری الزامی است .
۶-۳- دارندگان مدارک تحصیلی رشته های فنی درمقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاههای تهران؛ صنعتی شریف؛ صنعتی امیرکبیر؛ صنعتی اصفهان؛ تربیت مدرس؛ شیراز؛ علم و صنعت؛ خواجه نصیرالدین طوسی و صنعت نفت ازتقلیل یک نمره درشرط معدل بهره مند می شوند .

۴-شرایط مدرک تحصیلی :
۱-۴- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع ؛ رشته و گرایش تحصیلی؛ معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکرشده باشد (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود .)
۲-۴-تائید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم؛ تحقیقات و فن آوری الزامی است.
۳-۴-مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمونهای استخدامی قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاههای دولتی یا آزاد و یا آزمون خاص سراسری دانشگاه جامع علمی– کاربردی که از طریق سازمان سنجش برگزار می شود موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدارک رسمی شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور؛ مدارک مورد تائید وزارت علوم؛ تحقیقات و فن آوری دریافت کرده باشند.
۴ -۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی دانشگاه مزبور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل صادر گردیده باشد.
۵-۴- مدارک تحصیلی تحت عناوین معادل؛ دوره های فراگیر؛ آموزش باز؛ مکاتبه ای و پودمانی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با توجه به نحوه خاص پذیرش که خارج از آزمونهای سراسری دانشگاههای دولتی است قابل پذیرش نمی باشد.
تذکر ۱: فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده؛ مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پائین تر نخواهند بود. درصورت مشاهده بعنوان کتمان حقیقت تلقی خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان جلوگیری بعمل خواهد آمد.
تذکر ۲ : مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعداز تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

ب: جدول نیازمندیهای نیروی انسانی :

مقطع رشته تحصیلی گرایش تحصیلی جنسیت
مرد زن
کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک همه گرایش ها بجزمهندسی دریا *
مهندسی مواد متالوژی *
مهندسی صنایع همه گرایش ها *
مهندسی برق قدرت وکنترل *
مهندسی الکترونیک ابزاردقیق *
مهندسی شیمی صنایع پتروشیمی ؛ پلیمر وصنایع نفت *
شیمی ترجیحا کاربردی ؛ آلی ومحض * *
ایمنی *
محیط زیست *
اداری کارشناسی مدیریت دولتی ؛ مدیریت صنعتی * *
حسابداری * *
مخابرات مقطع کارشناسی *
کاردانی مکانیک همه گرایش ها *
برق همه گرایش ها *
شیمی همه گرایش ها *

ج – نحوه ثبت نام برای شرکت درآزمون :
ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی صرفاً از طریق پایگاه اینترنتی انجام می گیرد. لذا داوطلبان درصورتی که واجد شرایط در آزمون باشند می بایست اقدامات ذیل را انجام دهند :
۱- داوطلب می بایست مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال بابت هزینه ثبت نام به حساب جاری شماره ۷۳۷۰۰۹۹۹۲۶نزد بانک ملت شعبه چهار راه کالج به نام شرکت تعاونی اساتید و کارکنان دانشگاه امیر کبیر (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملت سراسر کشور) واریز نماید.
۲- فرم ثبت نام را بطور دقیق و واقعی تکمیل نماید.

د- تاریخ ثبت نام برای آزمون :
داوطلبان پس ازمطالعه دقیق مفاد راهنمای آگهی استخدام و درصورت دارا بودن شرایط اعلام شده ؛ از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۷/۱۰/۱۳۹۲ لغایت ساعت۲۴روز دوشنبه مورخ ۳۰/۱۰/۱۳۹۲ می توانند ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس فوق الذکر انجام دهند. لازم به ذکر است تاریخ ثبت نام به هیج وجه تمدید نمی گردد و امکان ثبت نام داوطلبان بعد از موعد مقرر مقدور نخواهد بود.
ضمناً آزمون کتبی روز جمعه مورخ۱۱/۱۱/۱۳۹۲ در شهرستان سنندج برگزار می گردد.
لذا داوطلبانی که اطلاعات درج شده در برگه مجوز (کارت ورود به جلسه) آنها با مشخصات واقعی مطابقت دارد جهت پرینت کارت ورود به جلسه در مورخ ۰۸/۱۱/۱۳۹۲ می توانند به پایگاه اینترنتی مربوطه مراجعه نمایند.
.

ﻫ –مواد آزمون :
الف – مقطع تحصیلی کاردانی ؛ کارشناسی وکارشناسی ارشد :
۱- دروس عمومی ( ادبیات فارسی ؛ زبان انگلیسی؛ کامپیوتر)
۲- دروس تخصصی رشته مربوطه

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

و- نحوه تکمیل فرم ثبت نام :
داوطلبان گرامی پیش از تکمیل فرم ثبت نام ؛ نکات بسیار مهم مندرج در بند ح راهنمای آگهی را به دقت مطالعه نموده و سپس براساس دستورالعمل ذیل نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.
تذکرات :
۱- قبولی در آزمون کتبی منوط به صحت مندرجات فرم ثبت نام و کسب نمره لازم می باشد.
۲- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در آزمون نماید با مشخص شدن عدم صحت مندرجات درمراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون واشتغال به کار)؛ موضوع استخدامی وی منتفی و مراتب از طریق مراجع ذیصلاح قانونی پیگیری خواهد شد.
۳- کلیه داوطلبانی که قبلاً در شرکتها و سازمانهای دولتی شاغل بوده و به موجب آراء صادره از سوی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری شرکتها و سازمانهای مربوطه اخراج شده اند؛ حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت.
۴- مبلغ فیش پرداختی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد .
۵-در مواردی که قسمتی از سابقه کار به یک ماه کامل نمی رسد درصورت دارا بودن بیش از ۱۵ روز سابقه کار؛ بعنوان یک ماه منظور گردد.

ز- الویت های ویژه :
الویتهای ویژه اجتماعی مربوطه طبق جدول شماره ۳ می باشد، که داوطلب در صورت دارا بودن شرایط می بایست در فرم ثبت نام اعلام نماید.

جدول شماره ۳- اولویت های ویژه اجتماعی

ردیف عنوان
۱ فرزند شهید / مفقود الاثر
۲ فرزند جانباز ازکارافتاده کلی*
۳ برادر شهید / مفقودالاثر
۴ همسر شهید / مفقودالاثر
۵ فرزند کارکنان از کارافتاده ویافوت شده ناشی از کار درصنعت نفت
۶ فرزند کارکنان ( شاغل ؛ بازنشسته ؛ ازکارافتاده وفوت شده عادی) صنعت نفت
۷ فرزند کارکنان شهید صنعت نفت
۸ فرزند کارکنان آزاده شاغل صنعت نفت
۹ فرزند کارکنان جانباز ۲۵% وبالاترشاغل صنعت نفت
۱۰ فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت
۱۱ فرزند جانبازی که قبل از فوت مشمول حالت اشتغال گردیده
۱۲ بومی استان کردستان

* صرفاً فرزندان جانباز از کار افتاده کلی از امتیاز مربوطه بهره مندخواهند شد و فرزندان جانبازان عادی مشمول این امتیاز نمی گردند.
توضیح اینکه جانبازان از کارافتاده کلی؛ جانبازانی را شامل می شود که درصد جانباز بودن آنان ۶۵% و بالاتر می باشد.

ح- نکات بسیار مهم :
۱- استخدام صرفاً در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی ( بصور قرارداد مدت معین) می باشد.
۲- به ثبت نام داوطلبانی که اطلاعات غیر واقعی ارائه نموده اند؛ ترتیب اثر داده نخواهد شد و چنانچه این موضوع در هر مرحله از استخدام برای شرکت محرز گردد؛ افراد خاطی از طریق مراجع ذیصلاح قانونی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

ط – مدارک مورد نیاز :
۱- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع؛ رشته؛ گرایش تحصیلی؛ معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد .
۲- تصویر صفحات شناسنامه .
۳- تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دو طرف) و یا معافیت دائم کامپیوتری .
۴- یک قطعه عکس ۴*۳ جدید با ذکر نام و نام خانوادگی در پشت آن.
۵- اصل فیش بانکی مبلغ واریز شده بابت ثبت نام.
۶- داوطلبانی که دارای سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی بصورت تمام وقت می باشند؛ لازم است گواهی سابقه کار که درآن تاریخ شروع؛ خاتمه و نوع کار ذکر شده باشد (مطابق فرم شماره سه مندرج در راهنمای آگهی) همراه با مدارک پرداخت حق بیمه را پس از امضاء توسط مقام ذیصلاح و ممهور نمودن به مهر محل خدمت در زمان مقتضی که متعاقباً اعلام خواهد شد به همراه داشته باشند (گواهی سابقه کار همزمان با تحصیل و قبل از فراغت از تحصیل و همچنین در طول خدمت نظام وظیفه قابل قبول نخواهد بود)
۷-تصویر صفحه اول شناسنامه والدین
۸-گواهی سابقه حداقل ۱۰ سال سکونت متوالی منتهی به زمان تقاضای کار؛ به همراه خانواده و با تائید بخشداری محل استان آذربایجان غربی
۹-گواهی و مدارک معتبر برای آزادگان (با ذکر مدت اسارت و حضور در جبهه)؛ جانبازان (با ذکر درصد جانبازی و مدت حضور در جبهه و طول مدت درمان )؛ رزمندگان (با ذکر مدت حضور در جبهه)؛ فرزندان شهدا؛ مفقودین؛ جانبازان از کار افتاده کلی؛ افراد خانواده شاهد و مفقودالاثرها (همسر)؛ جانبازان ؛ آزادگان ؛ فرزندان کارکنان صنعت نفت (شاغل؛ بازنشسته و از کار افتاده؛ فوت شده عادی یا ناشی ازکار) فرزندان کارکنان شهید؛ آزاده و جانباز ۲۵% و بالاتر درصنعت نفت.
تذکر ۱ : گواهی فرزندان کارکنان صنعت نفت؛ باید از طریق امور اداری شرکت محل خدمت والدین صادر شده باشد.
تذکر ۲: با توجه به اینکه ثبت نام برای شرکت در آزمون کتبی صرفاً از طریق پایگاه اینترنتی انجام می شود از داوطلبان تقاضا می گردد از ارسال هر گونه مدرک خودداری نمایند و صرفاً پذیرفته شدگان آزمون کتبی؛ و فرزندان عزیز شاهد و شاغلین حداقل ۳ سال سابقه مستمر از طریق پیمانکاری درشرکت پتروشیمی کردستان؛ موظف به ارائه مدارک مورد نیاز در زمان مقتضی که متعاقباً اعلام خواهد گردید می باشند.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

برای مشاهده شرایط دعوت به همکاری اینجا را کلیک کنید
برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید
برای مشاهده یا ویرایش مشخصات خود اینجا را کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۹۷)

  1. مسعود گفت:

    سلام
    چه خبر از استخدام پتروشیمی
    نیروهای ذخیره سال ۹۳ جذب شدند ؟

  2. من گفت:

    راستی بچه های محیت زیست بالاخره چیکار کردن ؟

  3. پیام گفت:

    سلااااام بچه هااا
    بالاخره منم دعوت به کار شدم
    خداااااااا شکرت

  4. پترو گفت:

    سلام
    پتروشیمی دیگه قرار نیست افراد رزرو و ذخیره رو بکار بگیره؟
    از نفرات اصلی هم افرادی هستند که هنوز دعوت بکار نشده اند ، کسی از وضعیت اونها خبر داره ؟

  5. از پتروشیمی مهاباد به سنندج گفت:

    با سلام خدمت تمامی همکاران عزیز که هنوز دعوت نشده اند. من خودم نزدیم ۱۴ ماه برای دعوت شدن تو پتروشیمی منتظر بودم. وضعیت شمارو درک میکنم. ولی بخدا هر چه دیر دعوت بشید به نفعتون هست. اونایی که زود رفتن میگن تو کانکس بودیم. برای دستشویی رفتن مشکل داشتیم. و هزاران مشکل و نواقصی که هر کی از نزدیک نبینه باورش نمیشه. صبور باشید.

  6. پاییز گفت:

    قدری صبور باش که این نیز بگذرد

    این روزهای سرد و غم انگیز بگذرد

    آری بهار پشت زمین لانه کرده است

    قدری صبور باش که پاییز بگذرد

    گفتم میان مردم نامرد زندگی

    گفتا صبور باش که این نیز بگذرد

  7. منتظر گفت:

    تاسف پتروشیمی

  8. منتظر گفت:

    یاری اندر کس نمی‌بینم یاران را چه شد … دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد
    شهر یاران بود و خاک مهربانان این دیار … مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد

    سلام کسی دیگه نیست که واسه ما خبر بیاره ؟

  9. 666v6 گفت:

    یعنی همه رفتن سر کار ؟
    کسی دیگه منتظر دعوت بکار نیست ؟

  10. مهندسی گفت:

    سلام
    کسی می دونه پتروشیمی سنندج کی به بهره برداری می رسه ؟

  11. man گفت:

    سلام
    کسی هست که هنوز دعوت بکار نشده باشه ؟ اینجا که خیلی وقته دیگه کسی کامنت نمیزاره
    من که هنوز منتظرم و نمیدونم چه اتفاقی داره میوفته . تابستون شده و الان دیگه یک ساله که نتایج اومده و ما هنوز منتظریم
    پتروشیمی کردستان دیگه واقعا نوبرشه

  12. مکریان گفت:

    سلام اقایان و خانمهای عزیز و مدیریت سایت استختام
    دوستان عزیز این چیزی که من می دونم مطمینا نفرات دیگری هم لازم می باشند که دعوت بشن و با توجه به نیرو هایی که الان دعوت به کار شده اند کم می باشند و باز هم نیرو دعوت خواهد کرد ولی به دلیل پروژه ای بودن محل کار در صورت لزوم دعوت خواهند کرد .انشاا… که اطلاعات مفید بوده باشد .

  13. بلاتکلیف گفت:

    پتروشیمی سنندج کی به بهره برداری کامل میرسه؟
    مثل اینکه مدیرعامل پتروشیمی مهندس خالدزاده گفته بودن در زمان بهره برداری برای ۵۰۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال میشه

  14. همچنان منتظر گفت:

    سلام کسی خبر جدیدی نداره ؟ ما بالاخره کی دعوت بکار میشیم؟ شما رو به خدا اگه کسی خبری داره بگه

  15. همچنان منتظر گفت:

    سلام کسی خبر جدیدی نداره ؟ ما بالاخره کی دعوت بکار میشیم؟ شما رو به خدا اگه کسی خبری داره بگه

  16. شیمی به ارشد شیمی گفت:

    دوست عزیز فکر میکنم اکثر غیر بومی هستیم که منتظریم و همه بومی ها رفته باشن سرکار. مطمعن نیستم

    • farzad گفت:

      سلام به دوستان
      چیزی که من شنیدم هنوز دوستانی که تشکیل پرونده دادند جهت اموزش اعزام نشده اند…دوستی که از من پرسیده بود که من چه مقطع و از کجا هستم ….من دانشجو دکتری شیمی از کرمانشاه هستم….این طور که به نظر میداد با شروع ماه مبارک رمضان باید منتظر اخبار جدید بعد از این اتمام این ماه باشیم….توی ماه مبارک درگاه خداوند به روی بنده هاش باز هست و ازش می خوام به حال همه ما جوانهای که با کلی امید توی این ازمون شرکت کردیم و قبول شدیم فرجی بشه …پیروز و پایدار باشید

  17. شیمی گفت:

    کسی میدونه اون تعداد از دوستانی که اردیبهشت رفتن تشکیل پرونده دادن ، الان مشغول بکار شدن یا نه ؟

  18. محمد گفت:

    از بچه های مکانیک کسی خبر جدید داره؟ یعنی همین نفرات اصلی که انتخاب کردن رفتن سر کار فقط میخان؟؟ دیگه به دیگران واسه همکاری تماس نمیگیرن ؟؟ خواهشا اگر خبری هست بگید حتی اگه رشته های دیگه باشه

  19. صنایع گفت:

    سلام. از رشته مهندسی صنایع کسی هست که هنوز دعوت به کار نشده باشه؟

    • Farzad گفت:

      سلام به دوستان و ارشد برق
      تا انجا که من اطلاع دارم بیشترین دوستان منتظر فرخوان، شیمیست ها هستند که به دلیل استارت نکردن شرکت، هنوز دعوت نشدیم…راجبه برق و صنایع اطلاعی ندارم که دوستان به چه صورت فراخوان شدند…البته از دوستانم کارشناس مکانیک می شناسم که خودش دی ماه پارسال رفته سایت سنندج ولی داداش ایشون که کاردانه برق هستش و پیامک قبولی رو دریافت کرده هنوز فرخوان نشده… به آرزی اتمام این دوران انتظار ….پیروز و پایدار باشید

      • ...m گفت:

        شما هم موفق باشین اقا فرزاد
        رشته من جدا از رشته هایی هست که شما ذکر کردین
        ولی خب مثل شما منتظر دعوت بکارم. توکل بر خدا

      • شیمی گفت:

        ممنون اقا فرزاد. خدا کنه تکلیف همه هر چه زودتر مشخص بشه، واقعا خیلی دوران سختیه، پتروشیمی خیلی اذیتمون کرده . حالا خدا کنه به سرانجام برسه.
        راستی مثل اینکه از رشته محیط زیست هم تعدادی منتظر هستن

        • منتظر گفت:

          سلام
          رشته محیط زیست ۳ نفر بودیم رفتیم مصاحبه. الان بعد تقریبا ۳ سال بهمون گفتن که از بیرون یک نفر رو میارم و هیچکدومتون شایستگی ندارید!!!

      • ارشد شیمی گفت:

        سلام آقا فرزاد، میشه بگید شما کجایی هستید و چه مقطعی?

  20. شیمی گفت:

    سلام. لطفا اگه خبری دارید ما رو در جریان امور و وضعیت شرکت قرار بدین. ما واقعا نمی دونیم کی دعوت بکار خواهیم شد

    • ارشد شیمی گفت:

      سلام شیمی، میشه بگی شما کجایی هستی? ارشدی یا کارشناسی? تا الان با من تماس نگرفتن

      • Farzad گفت:

        سلام به شیمی و ارشد شیمی و کلیه دوستان منتظر عزیز
        من مدت دو هفته هستش که هر روز صبح با شماره باختر تهران تماس می گیرم و هر چی منتظر میشم نه اپراتور و نه امور اداری اصلا جواب تلفن رو نمی دهند و این دیگ داره نگرانم می کنه….قرار بود تا اول خرداد همه شیمیستها تعیین تکلیف بشیم که حداقل یه پرونده تشکیل بدیم که خیالمون جمع شه که ما رو می خوان…الان فقط یه پیامک داریم که ۱۸ ماه منتظر دعوتش هستیم…از دوستان مکانیک که در سایت هستند پرسیدم خبری از شیمی ها نداشتند ….اگر از دوستان شیمیستی که الان توی واحد هستند و اطلاعاتی دارند لطف کنند و این اینجا اطلاع رسانی کنند….با تشکر

        • ارشد برق به آقا Farzad گفت:

          سلام آقا فرزاد و سایر دوستان شیمی

          منم ارشد برق هستم ولی متاسفانه هنوز دعوت نشدم، منم نگرانم، خواهشا اگر خبری در مورد برق هم شد اطلاع بدید ممنون میشم.

          ایشالله بزودی تکلیف همه مون مشخص میشه

      • به شیمی ها گفت:

        سلام
        با من هم هیچ تماسی نگرفتن و هیچ خبری ندارم فکر میکنم حقمون داره ضایع میشه
        واقعا دور از انصافه . الان دیگه شده یک سال
        ولی دیگه چیکار میشه کرد. بازم هرچه پیش آید خوش آید …

  21. تشکر تشکر گفت:

    من کلا با این آزمون استخدامی و بچه های اینجا از طرق این سایت آشنا شدم و مرحله به مرحله تا دعوت به کار رفتم و بیشتر بچه ها و اسما تو ذهنم مونده مخصوصا زهرا خانم که واقعا خانم بودن(هرجا هستن سلامت باشن)فکر کنم الان دانشجوی دکتری باشن
    خلاصه از همه بچه تشکر میکنم و اگه مدیرت سایت دوست داشته باشه شماره حساب بده یه مقدار وجه بابت حق عضویت ازسایت براش واریز کنم
    یا حق

  22. به محیط زیست گفت:

    سلام دوست عزیز. متاسفانه ما هم شرایطی مشابه شرایط شما داریم

  23. منتظر گفت:

    سلام. دوستانی که مشغول بکار هستید اینجا هم تشریف میارید و سرمیزنید ، لطف کنید از دعوت بکار بلاتکلیف ها هم جویا بشید و خبر بدید. ما واقعا نمیدونیم چرا و تا کی باید منتظر بمونیم

  24. بی عدالتی تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفت:

    مهاباد از مرکز استان دوره اونوقت افزایش ضریب حقوقی رو به پتروشیمی سنندج میدن؟؟؟ من نمیدونم اگه به افزایش ضریب حقوقی هم باشه مهاباد هم منطقه محرومتره هم از مرکز استان دوره. نمیدونم چه وضعیتی است؟؟؟

    • ما همه باختریم گفت:

      افزایش ضریب حقوقی برای همه خواهد بود صبر کنید فقط

    • مهندس پالایشگاه گفت:

      آقای محترم این همه چشمتون به حقوق این و اونه خدا وکیلی یه کوچولو کار کنین چرا هدفتون این نیست که برای پیشرفت این کشور سعی کنین یه مشکلی رو در صنعت بر طرف کنین یکی از مشکلات ما اینه که یاد نمیگیریم سرمون تو کاسه خودمون باشه امیدت به خدا و امام زمانت باشه خودتونو سرگرم مادیات نکنین

  25. ارشد شیمی گفت:

    سلام.
    همکارای شیمی کسی خبر جدیدی نداره؟

  26. محیط زیست گفت:

    سلام دوستان. من هم محیط زیستی هستم و هنوز جوابی دریافت نکردم. ما کلا ۳ نفر بودیم واسه مصاحبه ولی به هیچکدوممون تا الان زنگ نزدند. هر بار که به تهران زنگ میزدم میگفتن هفته بعد جواب میاد آخرین باری هم که زنگ زدم گفتن تو اردیبهشت. اما دیگه واقعا نا امید شدم. مسولین که نتونستن تکلیف مارو روشن کنند اگر از دوستان اینجا کسی میدونه چه خبره بگید که ماهم اینقد منتظر نمونیم. بخدا قبول نشدن خیلی قابل تحمل تره تا انتظار. ممنون اگه کسی جواب بده

  27. m.d گفت:

    سلام.دوستان عزیز….میشه جواب مام بدید؟؟؟من کاردانی برقم ..ایا هنوزم برا ما دعوت ب کار امکانش هست؟؟؟؟؟؟لطفا جواب بدید

  28. منتظر گفت:

    با تهران تماس گرفتم جواب ندادن !
    پس مثل اینکه هنوز یه تعداد موندیم
    دوستانی هم که جدیدا رفتن سرکار ، مثل اینکه قرار نیست دیگه به این سایت سر بزنن

  29. ارشد شیمی گفت:

    کسی با دفترتهران تماس داشته؟

  30. عجب گفت:

    مثل اینکه همه رفتن مشغول بکار شدن و فقط من شما اقای ارشد شیمی منتظر هستیم !

    • همچنان منتظر گفت:

      منم هستم مثل اینکه جمعا ۵ ،۶ نفری هستیم که موندیم.حالا کی بریم سر کار الله اعلم.

      • ارشد شیمی از مهاباد گفت:

        من هم هستم ارشد شیمی از مهاباد و خانم هستم جدا نگرانم پس چرا خبری نیست. بیایید یه آمار کامل بدیم از بچه های شیمی که ببینیم چند نفر منتظریم من که گفتم ارشد شیمی هستم از مهاباد

        • همچنان منتظر گفت:

          منم خانوم و ارشد شیمی از مهابادم،روز مصاحبه همدیگرو دیدم اگه یادتون باشه!
          با اقای قربانزاده صحبت کردم گفت گروهی که جدیدا گرفتیم تو سایت مستقرند و بقیه هم می مونیم تا موقع بهره برداری ….

          • ارشد شیمی از مهاباد به همچنان منتظر گفت:

            بله یادمه، چطور میتونم با شما تماس بگیرم?اینجا نمیشه شماره گذاشت

    • برق ارشد گفت:

      سلام دوستان
      منم منتظرم همچنان!
      با تهران تماس داشتید؟

  31. ارشد شیمی گفت:

    چراکسی دیگه هیچی نمیگه

  32. منتظر گفت:

    والا خبری نداریم که بگیم. اونهایی هم که جدیدا رفتن تشکیل پرونده دادن ، گویا دیگه نمیخوان بیان اینجا و پست بزارن ! خبرها دست اونهاست…

    • شيمي منتظر گفت:

      سلام دوستان . من تازه پرونده تکمیل کرده ام . اما هنوز باید منتظر دعوت به کار باشیم . مابقی رو هم حتما در مرحله بعدی خبر می کنن . نگران نباشید و آسوده خاطر باشید .

      • به تازه پرونده تشکیل داده گفت:

        شیمی منتظر بهتون تبریک میگم بخاطر تشکیل پرونده. فقط اگه شما باز منتظرید ماها که هنوز تشکیلپرونده ندادیم باید تا کی منتظر بشیم. خداوکیلی خسته شدیم از بس انتظار کشیدیم. اگه هنوز به پتروشیمی دسترسی دارید یعنی سنندج هستید ممنون میشم در مورد ماها هم بپرسید که دقیقا یا محتملا کی قراره تشکیل پرونده بدیم? یا اگه امکانش هست شماره خانم عبدالهی رو بذارید واسمون. ممنون ازلطفتون

    • ارشد شیمی از مهاباد گفت:

      چرا یگه کسی اینجا نمیاد? ما همچنان منتظریم 🙁

    • شیمی غیر بومی و منتظر گفت:

      سلام دوستان چرا دیگه کسی به اینجا سر نمیزنه؟ نکنه همه رفتن سر کار و فقط من تک و تنها موندم؟

  33. ارشد شیمی گفت:

    خداکنه تکلیفمون زود روشن بشه و ازبلاتکلیفی دربیایم

  34. ارشد شیمی گفت:

    خداکنه تکلیفمون زود روشن بشه و ازبلاتکلیفی دربیایم

  35. ارشد شیمی گفت:

    خداکنه تکلیفمون زود روشن بشه و ازبلاتکلیفی دربیایم

  36. همچنان انتظار. .. گفت:

    سلام
    دوستان چرا کسی دیگه هیچ پیامی نمیذازه خوهشا هر خبری بهتون میرسه مارو هم مطلع کنید نگرانی رو همگی خوب درک میکنند….
    شماره خانم عبداللهی رو هم اگر دازین لطفا بذازین.

  37. همچنان منتظر گفت:

    سلام به همگی
    مثل اینکه امروز ۱.۲.۹۴ یه تعدادی از دوستان پرونده هاشونو بردن پتروشیمی مهاباد .اگه از دوستان کسی هست که رفته باشه لطفا یه توضیحاتی در مورد کارهایی که بهشون محول شده و کلا شرایط کاری اونجا برامون بگن .اگه فردا هم کسی رفت پترو سنندج لطفا اوناهم شرایط اونجا رو نوضیح بدن. برای تکمیل پرونده هم چه چیزایی نیازه؟
    از قبل از توضیحاتتون
    صمیمانه تشکر میکنم.

  38. شیمی غیربومی گفت:

    با عرض تبریک خدمت دوستانی که باهاشون تماس گرفتن .
    متاسفانه با من هنوز تماس نگرفتن ان شاء الله که باز یه شروع به کار یه سری رو به تاخیر نندازن یا حداقل حذف نشیم. 🙁

    • ناشناس گفت:

      سلام
      به دوستان منتظر
      یکم نگرانم و البته به شما هم میگم چرا؟
      پارسال به ۱۰ نفر زنگ می زنند برای تشکیل پرونده که هرچی پیگیر شدیم بر چه اساسی فراخوان انجام میشه ولی کسی جواب نداد…
      بعد از ۹ ماه باز یه تعدادی فراخوان میشن که باز ملاک فراخوان مشخص نشد.این یعنی فراخوان هیچ ارتباطی با نمره علمی و آزمون نداره وگرنه فورا اعلام می شد که بر اساس رتبه علمی و آزمونه…..در این صورت سکوت جوابه سوال ما نبود…..اینجاست آدم نگران میشه….با هر بار تاخیر در فراخوان کلی از زندگی عقب می افتیم….از همه نظر ضرر می کنیم و باز هیچ کس جوابگو ما نیست……خدا رحم کنه که به آخر و عاقبت استخدامی صنعت نفت دچار نشیم که بعد از ۲۴ ماه بگن شرمنده شما هستیم و فعلا نیرو نیاز نداریم و مودبانه انصراف بدید ….اگر کسی از معیارهای فراخوان مطلع هست ما رو هم روشن کنه ممنون میشیم؟؟؟؟؟

      • منتظر گفت:

        دقیقا همینطوره. انگار هیچ ملاکی برای اولویت جذب نیرو وجود نداره و یک سری عوامل دیگه مشخص میکنه ! این برای من ثابت شده ست ولی دلایلش رو اینجا نمیتونم بگم

    • شيمي بومي گفت:

      با سلام . دوستان همه دعوت بکار میشید . دیروز ۱۰ نفر تشکیل پرونده دادند که با احتساب سه نفر قبلی مجموعا ۱۳ نفر دعوت شده اند و حدودا ۱۰ الی ۱۳ نفر باقی مونده . ایشالا که همگی را دعوت می کنند .

  39. منصور گفت:

    با عرض سلام خدمت دوستان .من کاردانی برقم بهم گفتن ک قبول نشدید ولی گفتن تو لسیت ذخیره ام ایا امکانش هست تماس بگیرن با من؟؟؟؟؟؟لطفا جواب منم بدید؟؟؟؟؟چندباره کامنت میذارم لطفا جواب بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ارشد شیمی از مهاباد گفت:

      سلام آقا منصور من چندبازه کامت شمارو میخونم اما من رشتم شیمیه و هنوز دعوت بکار نشدم وگرنه حتما واست میپرسیدم اما شنیدم تو بعضی از رشته ها نفرات انصراف دادن پس باید نفرات ذخیره رو واسه این موردها نگه داشته باشنتوکلت به خدا باشه دوست عزیز

      • شيمي غيربومي گفت:

        سلام . با خانم عبدالهی تماس بگیرید . اگر پیامک قبولی دارید و جزء ذخیره ها نیستید قطعا بایستی چهارشنبه شرکت باشید . برای اطمینان با ایشان تماس بگیرید

      • منصور گفت:

        سلام ب ارشد شیمی از مهاباد.ممنونم ک شما جوابمو دادید..لطفا اگه خبری شد ب منم اطلاع بدید؟؟؟؟؟؟

        • ا شد شیمی از مهاباد گفت:

          سلام آقا منصور. چشم حتما ولی فعلا فکر کنم اگه شماره خ عبدالهی رو پیدا کنیم خوب باشه

  40. اداری ها گفت:

    همه اداری ها دعوت شدن؟

    • شيمي غيربومي گفت:

      سلام . اداری ها رو خبر ندارم ولی ظاهرا شیمی ها رو برای دوم اردیبهشت دعوت کردند . البته برای تشکیل پرونده

      • شیمی منتظر از مهاباد گفت:

        دوستان من هم هنوز منتظرم و کسی باهام تماس نگرفته.

      • Farzad گفت:

        با سلام و تبریک به دوستان شیمی
        از این که بالاخره خبری شد خوشحال هستم
        یه سوال داشتم که این دوستانی که برای ۲ اردیبهشت قراره به سایت سنندج تشریف ببرن ، آیا جزء دوستانی بودند که درمرداد ماه۹۳ برای تشکیل پرونده به سنندج تشریف بردند؟
        و اینکه دوستان بعد از حضور در سنندج و تشکیل پرونده ، مابقی را از مرحله بعدی اقدمات شرکت باخبر کنید، ممنون میشیم.
        با تشکر از کلیه دوستان شیمی که هوای همدیگر رو دارند

        • شیمی منتظر گفت:

          با سلام

          در جواب سوال شما باید بگم روزی که برای مصاحبه رفتیم همه مدارک رو بردیم الا ن گفتن دوباره برای چهرشنبه هم ببریم ولی بهتره یه زنگ به خانم عبداللهی بزنید که مطمین بشید که چهار شنبه هستید یا نه چون گفتن به چند نفر که زنگ زدن در دسترس نبودن.موفق باشید

      • مهابادی به شیمی غیر بومی گفت:

        شیمی غیر بومی میشه وقتی رفتید اونجا در مورد وضعیت ما شیمی های باقی مونده بپرسید که قراره کی بیاییم سر کار? و اینکه چند نفر هستیم که برای دوم اردیبهشت بهمون زنگ نزدن جدا ممنون میشم مارو در جریان بذارید واقعا انتظار سخته

  41. بی خبر گفت:

    انگار هیچ خبری نیست
    بازم انتظار !!! خدایا خودت بخیر کن

  42. م . ر. گفت:

    سلام به دوستان شیمیست و همکاران آتى؛
    من دیروز کامنت گذاشتم ولى انگار نشر نشده!
    خوشبختانه دیروز پنج شنبه یعنى ٢٧ فروردین از پتروشیمى یه خانمى به اسم خانم عبداللهى باهام تماس گرفت و قرار شد چهارشنبه آینده یعنى ٢ اردیبهشت ساعت ٩ صبح سایت باشم،
    شماهم منتظر تماس باشین، به امید دیدار.
    اگه سئوالى دارین در خدمتم

  43. شيمي منتظر غيربومي گفت:

    سلام به همگی و بالاخص دوستان شیمی

    روز پنج شنبه از شرکت با من تماس گرفتند و گفتند که دوشنبه ساعت ۸ با مدارک در شرکت حاضر باشم . بعدش دوباره تماس گرفتند و گفتند برنامه عوض شده و چهارشنبه ساعت ۹ بیایید .البته گفتند فعلا شروع به کار نیست .
    ایا با شماهم تماس گرفتند و همین رو گفتند ؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها