استخدام پاسخ گوی تلفنی و اپراتور کامپیوتر و بازاریاب در تهران

طراحی سایت دارکوب در جهت تکمیل نیروی فنی خود نیاز به جذب برنامه نویس PHP، پاسخ گویی تلفنی و اپراتور کامپیوتر، تولید کننده محتوا، بازاریاب و بک لینک ساز دارد که شرایط هر یک در جدول زیر ذکر شده است.

دارکوب ۱۴ سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت و سئو دارد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و همچنین دارای مجوز نشر دیجیتال می باشد و تمایل به همکاری با افراد متعهد، علاقه مند و مجرب در این زمینه را دارد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.

با توجه با جذب نیرو با شرایط جدید، در صورتی که قبلا رزومه خود را برای دارکوب ارسال نموده اید لطفا رزومه خود را مجدد ارسال نمایید. لطفا به جهت تسریع امور حتما حقوق درخواستی و منطقه و محل سکونت خود را در رزومه ذکر نمایید.

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
۱ پاسخ گوی تلفنی و اپراتور کامپیوتر
  • به صورت تمام وقت
  • ساکن محدوده سعادت آباد و شهرک غرب
۲ بازاریاب
  • خوش برخورد و با روابط عمومی بالا
  • آشنا به مفاهیم طراحی وب سایت
  • علاقه مند به کار در این حوزه

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت های این مجموعه ( http://sitedar.com , http://sitedesign.joomir.com http://joomir.com) مراجعه نمایید.

لطفا رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر خود به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید و از تماس تلفنی با مجموعه خودداری فرمایید.

آدرس ایمیل: [email protected]

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها