استخدام وزارت دادگستری ۹۷ (اطلاعیه)

اخبار استخدام وزارت دادگستری

 

 

خبر ۲۶ اسفند ۹۷ – آخرین اخبار در خصوص آزمون استخدامی و جذب نیرو در وزارت دادگستری

وزارت دادگستری توضیحاتی در خصوص نحوه جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی سال گذشته ارائه کرد.

توضیحات وزارت دادگستری در خصوص آزمون استخدامی و جذب نیروبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از شهروندان طی تماس با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کردند که در آزمون استخدامی وزارت دادگستری شرکت کرده‌اند، اما علی رغم پذیرفته شدن در آزمون استخدامی دادگستری و گذشت زمان زیاد و طی کلیه مراحل استخدامی هنوز جذب این وزارتخانه نشده‌اند.

طی پیگیری‌های خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی وزارت دادگستری در رابطه با نحوه جذب نفر در این وزارتخانه اعلام کرد: سال گذشته به منظور جذب نیرو آزمون استخدامی برگزار شد که تمام مراحل جذب انجام و در حال حاضر تمام افراد جذب شده مشغول به کار هستند.

تعداد جذب در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده و وزارت دادگستری چندبار به منظور ارائه مدارک از سوی پذیرفته شدگان اطلاع رسانی کرده است.

براساس اعلام روابط عمومی وزارت دادگستری اسامی قبول شدگان از طریق سایت سازمان سنجش و وزارت دادگستری به شرکت کنندگان در آزمون اطلاع رسانی شده است.


خبر مهر ۹۷ – اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام پذیرش نیروی قراردادکارگری (نگهبان و بازرس نسوان) دادگستری استان آذربایجان شرقی

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۷/۵/۲۹ مهلت ثبت نام پذیرش نیروی قراردادکارگری (نگهبان و بازرس نسوان) به مدت یک هفته از تاریخ ۹۷/۷/۰۷لغایت۹۷/۷/۱۲ تمدید گردید .لذا داوطلبان جهت ثبت نام در این آزمون می توانند از طریق همین آگهی دفترچه راهنما و فرم درخواست را دریافت و پس از تکمیل (در بازه زمانی اعلامی) از طریق پست پیشتاز به معاونت منابع انسانی دادگستری استان آذربایجان شرقی ارسال نمایند.بدیهی است به مدارک ارسالی پس از تاریخ اعلامی ترتیب اثر داده نخواهد شد


خبر ۴ شهریور ۹۷ – اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری سال ۹۶ دادگستری استان قزوین

پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری سال ۹۶ دادگستری استان قزوین به نکات ذیل جهت مصاحبه تخصصی توجه نمایند.
جهت شرکت در آزمون مصاحبه تخصصی به موارد ذیل توجه نمایید:
۱- از کلیه پذیرفته شدگان توسط پیام و تلفن در زمانهای مشخص شده جهت مصاحبه دعوت بعمل خواهد آمد.
۲-مدارک مور نیاز جهت شرکت در مصاحبه تخصصی :۱- مدرک شناسایی معتبر(کارت ملی)۲- گواهی نامه زبان انگلیسی(درصورت داشتن )۳- گواهی نامه دوره های کامپیوتر(درصورت داشتن ) ۴- تالیف مقالات در نشریات معتبر و چاپ کتاب در انتشارات معتبر( در صورت داشتن)
۳- مصاحبه به صورت حضوری و سوالات در حوزه علمی ،مهارتی و روانشناختی می باشد
۴- حضور در زمان تعیین شده مورد انتظار است
۵- از آوردن همراه خودداری به عمل آید

برای مشاهده اطلاعیه در سایت دادگستری استان قزوین اینجا کلیک کنید


خبر ۴ شهریور ۹۷ – اطلاعیه قابل توجه کلیه قبول شدگان مرحله اول آزمون کادر اداری دادگستری استان چهارمحال و بختیاری

به اطلاع کلیه قبول‌شدگان مرحله اول آزمون کادر اداری دادگستری استان چهارمحال و بختیاری که مدارک استخدامی خود را تحویل داده اند می‌رساند، مصاحبه تخصصی قبول‌شدگان در زمینه‌های فردی، علمی، مهارتی، طی روز‌های آتی مطابق جدول زیر توسط دادگستری استان انجام می‌پذیرد. لذا درصورتی که در موارد ذیل فعالیت داشته اید مدارک مربوطه را به همراه نواقص مدارک مرحله اول در روز مصاحبه به همراه داشته باشید.

مدارک مربوط به زبان انگلیسی
سوابق پژوهشی و علمی (تالیف مقاله یا کتاب) به همراه مدارک مربوطه
مهارت فناوری (مدارک مرتبط و ( ICDL
مدارک مربوط برعضویت در تشکلهای دانشجوئی یا نهادهای خیریه
رزومه های علمی و فرهنگی دیگر

برنامه زمانبندی حضور در مصاحبه تخصصی آزمون کادر اداری دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به شرح جدول ذیل با توجه به رشته شغلی مربوطه اعلام می گردد، لذا داوطلبان گرامی در تاریخ و زمان اعلام شده از طریق تماس تلفنی و پیامک (کسانی که برایشان پیامک ارسال نشده است سرویس پیامک های تبلیغاتی خود را غیرفعال نموده اند و امکان ارسال پیامک وجود ندارد) در دادگستری کل استان (شهرکرد – بلوار طالقانی- ساختمان دادگستری کل استان – مدیریت امور اداری و استخدامی) حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است با توجه به زمانبندی صورت گرفته، داوطلبان در زمان (ساعت اعلامی) در محل مصاحبه حضور داشته باشند تا از ازدحام و شلوغی احتمالی جلوگیری شود.

همچنین داوطلبانی که از ساعت حضور خود در مصاحبه اطلاع ندارند یک روز قبل از تاریخ اعلامی در جدول ذیل با توجه به رشته شغلی خود، با شماره تلفن ۰۳۸۳۲۲۲۸۹۲۰ (امور اداری و استخدامی) تماس بگیرند.

ردیف رشته شغلی تاریخ مصاحبه
۱ مسئول ابلاغ و اجرا ۹۷/۶/۵تا۹۷/۶/۷
۲ مددکار اجتماعی ۹۷/۶/۱۰تا۹۷/۶/۱۱
۳ کاردان اقدامات تامینی و تربیتی ۹۷/۶/۱۲
۴ ماشین نویس ۹۷/۶/۱۳
۵ کارشناس شبکه ۹۷/۶/۱۴
۶ تقریر نویس ۹۷/۶/۱۵
۷ متصدی امور دفتری و بایگانی ۹۷/۶/۱۷تا۹۷/۶/۲۰

خبر ۲۹ مرداد ۹۷ – آگهی پذیرش نیروی قراردادکارگری(نگهبان و بازرس نسوان) دادگستری استان آذربایجان شرقی

دادگستری استان آذربایجان شرقی جهت تکمیل کادر یگان حفاظتی از بین دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم بشرح جدول ذیل برای شهرستان های مذکور بتعداد ۱۸ نفر از طریق آزمون، انجام مصاحبه وگزینش پذیرش می نماید. لذا داوطلبان برای ثبت نامه در آزمون می توانند از طریق همین آگهی دفترچه راهنما و فرم درخواست را دریافت و پس از تکمیل از طریق پست پیشتاز به معاونت منابع انسانی دادگستری استان آذربایجان شرقی ارسال نمایند.

آدرس: تبریز – اول سربالائی ولیعصر(عج)- ساختمان شماره ۲ دادگستری تبریز – طبقه سوم – معاونت منابع انسانی دادگستری استان آذربایجانشرقی.

دفترچه راهنما را ازاینجا دانلود نمایید

فرم درخواست را ازاینجا دانلود نمایید

 برای مشاهده آکهی پذیرش اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ مرداد ۹۷ – اطلاعیه قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری استان فارس

با توجه به بخشنامه شماره۵۰۰۰/ ۵۹۲۹۸/ ۹۰۰۰ مورخ ۲۲ /۵ /۱۳۹۷ رئیس محترم امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه و به استناد ماده ۱۵ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه اجرائی و با عنایت به اصل شایسته سالاری و گزینش افراد متعهد و کارآمد، مرحله مصاحبه علمی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی کادر اداری مورخ ۱۰/ ۹/ ۱۳۹۶ دادگستری استان فارس از تاریخ شنبه ۲۷ مردادماه آغاز می گردد.

کلیه پذیرفته شدگان می بایست با توجه به زمانبندی انجام شده (طبق جدول پیوست)، ضمن کسب آمادگی لازم جهت انجام مصاحبه علمی به اداره استخدام دادگستری استان فارس، به نشانی: شیراز، میدان شهدا(شهرداری)، دادگستری کل استان فارس مراجعه نمایند.

توجه به نکات ذیل الزامی می باشد:

تاریخ مصاحبه هریک از پذیرفته شدگان طبق جدول پیوست می باشد و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امکان تغییر در تاریخ و ساعت مورد اشاره وجود ندارد.
کلیه پذیرفته شدگان می بایست راس ساعت تعیین شده در محل مصاحبه حضور داشته باشند.
مکان مصاحبه دادگستری کل استان فارس می باشد.
مباحث پیش بینی شده برای انجام مصاحبه، در زمینه های فردی، علمی، مهارتی و باحضور روانشناس می باشد. لذا کلیه داوطلبان می بایست اطلاعات کافی در خصوص قوه قضائیه و دادگستری و شرح وظایف آنان، رشته شغلی انتخابی و رشته تحصیلی دانشگاهی خود داشته باشند.
هر یک از پذیرفته شدگان می بایست، در روز مصاحبه فرم پیوست را تکمیل و در ابتدای ورود، آن را به مسئولین مربوطه تحویل نمایند.
* در خصوص آیتم های ۶ ، ۷ و ۸ فرم فوق الاشاره، ارائه مستندات مربوطه در روز مصاحبه الزامی است.
در خصوص آزمون مهارت های هفت گانه (ICDL) و تایپ ده انگشتی، همانگونه که قبلا در کتابچه راهنمای استخدام قید گردید،آزمون مربوطه متعاقباً بصورت عملی انجام خواهد گرفت.
حدنصاب نمره قبولی در مصاحبه ، کسب نمره ۱۵۰ از ۲۴۰ می باشد.
این مصاحبه صرفا جهت آن دسته از پذیرفته شدگان که در مرحله تکمیل و بررسی پرونده، واجد شرایط تشخیص داده شده اند برگزار میگردد. بدیهی است زمان مصاحبه علمی سایر پذیرفته شدگان که شرایط احراز آنها نامشخص بوده و استخدام آنها قطعی نمی باشد، پس از تایید نهائی توسط اداره کل امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه، تعیین واعلام خواهد شد.
حضور بانوان با حجاب چادر الزامی است.
نحوه اعلام نتایج مصاحبه به قبول شده: پس از اتمام مصاحبه علمی ، در پایان هر نوبت از روز به پذیرفته شدگان در مصاحبه علمی فرم شماره (۳) و به مردودین فرم شماره (۴) داده می شود.
جهت طی مراحل بعدی استخدام از جمله معرفی به هسته گزینش، مراتب متعاقبا به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید. لذا از هرگونه مراجعه حضوری و تلفنی با اداره استخدام دادگستری استان یا سایر واحدها، جهت کسب اطلاعات از زمان گزینش جداً خودداری گردد.

برای دریافت فرم حضور در جلسه مصاحبه اینجا کلیک نمایید

 


خبر ۸ دی ۹۵ – اطلاعیه دادگستری قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۵

پذیرفته شدگان محترم آزمون استخدامی سال ۹۵ از تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ لغایت ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ به وزارت دادگستری مراجعه فرمایند.

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۵
با آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان محترم آزمون استخدامی سال ۹۵ به اطلاع می رساند:
از تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ لغایت ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ با در دست داشتن مدارک ذیل به وزارت دادگستری- مرکز توسعه منابع انسانی، برنامه ریزی و دولت الکترونیک؛ به آدرس: (تهران- خیابان ولیعصر بالاتر از چهارراه طالقانی، نرسیده به میدان ولی عصر وزارت دادگستری تلفن: ۸۲۲۱۱۲۰۲ ) مراجعه فرمایند.

۱- اصل شناسنامه عکس دار و تصویر تمامی صفحات
۲- اصل و تصویر کارت ملی
۳- اصل و تصویر آخرین دانشنامه پایان تحصیلات و یا اصل و تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
۴- اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (برای برادران)
۵- عکس ۴×۳ (۶ قطعه)
۶- مدارک دال بر ایثارگری و رزمنده بودن بر اساس توضیحات دفترچه آزمون
۷- گواهی معتبر دال بر معلولین عادی از سازمان بهزیستی
۸- گواهی اشتغال از دستگاه محل خدمت با ذکر شماره شناسه قراردادی (ویژه شاغلین قرارداد انجام کار معین) برای محاسبه امتیاز شاغلین قراردادی
۹- ارائه اصل و کپی مدارک مهارت‌های هفتگانه (ICDL) در صورت وجود
۱۰- پرینت کارنامه دریافتی از سایت سازمان سنجش آموزش کشور
تذکر۱: به همراه داشتن اصل مدارک مربوط به هر یک از بندهای قید شده برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی می باشد.
تذکر ۲: عدم مراجعه در مهلت مقرر (۱۳۹۵/۱۰/۱۲ لغایت ۱۳۹۵/۱۰/۱۵) به منزله انصراف بوده و پذیرش فرد لغو می گردد.
تذکر ۳ : با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط دستگاه
استخدام کننده بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان)به ویژه مدارک ایثارگری، گواهی اشتغال به کار بدون شماره شناسه و معلولین عادی( مغایر با شرایط مندرج در آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی و …، داوطلب از سایر فرایند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
تذکر ۴ : طبق تذکر ۱ مندرج در قسمت “امتیازات و سهمیه های قانونی” دفترچه آزمون استخدامی، وزارت دادگستری جز دستگاه های ستادی و ملی بوده و فاقد واحد استانی می باشد و جذب نیروی بومی برای این وزارتخانه مطرح نمی باشد بنابر این به ارائه مدارک، دال بر بومی بودن نیازی نیست.


خبر ۵ دی ۹۵ – کارنامه آزمون استخدامی وزارت دادگستری

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید


۳۰ مرداد ۹۵ – دادگستری نهاوند با کمبود نیروی انسانی مواجهه است

خبرگزاری میزان : حجت الاسلام مغیثی در دیدار با رئیس کل دادگستری همدان، با اشاره به اوضاع اجتماعی شهرستان نهاوند عنوان کرد:بنظر می‌رسد که میزان نیروی انسانی و تعداد کارکنان در دادگستری شهرستان نهاوند به اندازه لازم نباشد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان به نقل از دادگستری کل استان همدان، رئیس کل دادگستری استان همدان در جریان بازدید از حوزه قضائی نهاوند با امام جمعه این شهرستان ملاقات کرده و مسائل و موضوعات مختلف شهر نهاوند را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
حجت الاسلام مغیثی در این دیدار در بخش از سخنان خود با اشاره به اوضاع اجتماعی شهرستان نهاوند عنوان کرد: بنظر می‌رسد که میزان نیروی انسانی و تعداد کارکنان در دادگستری شهرستان نهاوند به اندازه لازم نباشد و خواهان افزایش تعداد قاضی و کارمند در این حوزه قضائی شدند.
محمدضا مترقب رئیس کل دادگستری استان همدان نیز با اشاره به معضل عمومی کمبود نیروی انسانی در دستگاه قضائی اظهار داشت: با پیگیری ریاست محترم قوه قضائیه در سنوات اخیر بخشی از کمبود نیرو در مجموعه های قضائی مرتفع شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با جذب تعداد لازم نیروی انسانی در بخش‌های قضائی و اداری امکان خدمت رسانی مطلوبتری به شهروندان فراهم شده و کیفیت و کمیت رسیدگی‌های قضائی نیز ارتقاء یابد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها