استخدام وزارت بهداشت سال ۱۴۰۰(مجوز استخدام ۳۰ هزار نفری)

برای دریافت آخرین استخدام های روز کشور اینجا کلیک کنید

استخدام وزارت بهداشتسوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

استخدام دانشگاه های علوم پزشکی سال ۹۹

کاربران عزیز توجه داشته باشید تمامی اخبار وزارت بهداشت در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد در صورتی که تمایل دارید به محض اعلام خبردار شوید در کانال تلگرام استخدام عضو شوید.

برای عضویت در کانال تلگرام اینجا کلیک کنید


خبر ۱۲ آبان ۱۴۰۰: مهلت استفاده از مجوز استخدام ۳۰ هزار نفری پرستاران فقط تا پایان سال

آرمین زارعیان گفت: حدود ۵ ماه بیشتر به پایان سال باقی نمانده اما آزمون استخدامی پرستاران برای سال ۱۴۰۰، هنوز برگزار نشده و حتی تاریخ آزمون نیز تعیین نشده، همچنین اگر عملا این اتفاق نیفتد سهمیه سال ۱۴۰۰ سوخت می‌شود.
آرمین زارعیان، رئیس هیات مدیره نظام پرستاری، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگار اجتماعی برنا گفت: کمک پرستار که دستیار پرستار است را از قبل هم داشتیم و موضوع جدیدی نیست.
او با بیان اینکه دبیرستان بهیاری نیز گذشته وجود داشت و آن‌ها دوران سه ساله دبیرستان خود را طی و به عنوان بهیار فعالیت می‌کردند، افزود: درحال حاضر به کارگیری بهیار بسیار محدود است و در بسیاری از مناطق  دبیرستان‌ها بسته شده است. در برخی از شهرهای سیستان و بلوچستان که نیروی بومی می‌گیرند و کمتر کسی برای خدمت به آن جا می‌رود، دبیرستان‌های بهیاری کماکان وجود دارد.
زارعیان ادامه داد: به هرحال دوره‌های بهیاری در بسیاری از مناطق کنسل شده و دوره‌های کمک پرستار، که یک ساله است، برگزار می‌شود.
رئیس هیات مدیره نظام پرستاری با اشاره به اینکه دوره‌های کمک پرستاری همان دستیار پرستار است، گفت: دستیار پرستاری یا کمک پرستار یک رده شغلی است که تحصیلات ندارد و کارهای اولیه بیمار را انجام می‌دهد.
زارعیان درباره افزایش و استخدام جدید پرستاران افزود: حدود ۳۵ هزار نفر فرصت استخدام برای پرستاران وجود داشت که آزمون برگزار شد اما تا این لحظه آن‌ها هنوز وارد چرخه مراقبتی نشدند.
او با اشاره به مجوز استخدام ۳۰ هزار نفری پرستاران وزارت بهداشت برای سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: با اینکه ۵ ماه بیشتر به پایان سال باقی نمانده مجوز آزمون استخدامی هنوز برگزار نشده و حتی تاریخ آزمون نیز تعیین نشده، همچنین اگر عملا این اتفاق نیفتد سهمیه سال ۱۴۰۰ سوخت می‌شود.
رئیس هیات مدیره نظام پرستاری افزود: این فرصت مناسبی برای جذب نیروی پرستاری است همچنین بسیاری از پرستاران طرحی، شرکتی و… خودشان متقاضی شرکت در آزمون و تغییر وضعیت خود هستند که بتوانند وارد بیمارستانها شوند.
او با بیان اینکه پرستاران بیکار نیستند و در نهایت به کارگیری می‌شوند اما به صورت قراردادی ۸۹ روزه و شرکتی فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: زمانی که پرستاری جذب نمی‌شود، او سر از کشورهای خارجی در می‌آورد.
زارعیان درباره مهاجرت پرستاران در زمان کرونا گفت: آمار دقیق این افراد وجود ندارد اما آن چیزی که عنوان می‌شود نزدیک ۵ هزار پرستار در دوران کرونا مهاجرت کردند که تعداد این افراد در شرایط بیماری در کشور ما بسیار زیاد است.


خبر ۱۹ مهر ۱۴۰۰: صدور مجوز استخدام ۳۰ تا ۵۵ هزار نفر در وزارت بهداشت 

اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی: دست وزارت بهداشت برای استخدام ۵۵ هزار نفر باز است.  وزارت بهداشت ۶ ماه فرصت دارد که از این ظرفیت استفاده کند و بهره ببرد در غیر این صورت از دست خواهد رفت.  وزارت بهداشت در این خصوص مجوز استخدام ۳۰ تا ۵۵ هزار نفر را دارد.


خبر ۳۰ مرداد ۱۴۰۰- صدور مجوز جذب ۵۷ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری مجوز جذب ۵۷ هزار نفر نیروی انسانی برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

وی افزود :نیروهای جذب شده سال گذشته به تعداد ۵۷ هزار نفر بیشتر نیروهای شرکتی و قراردادی وزارت تابعه بودند و تاثیر در جامعه و حل مشکل بیکاری دانش آموختگان نداشته است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲ مرداد ۱۴۰۰: اعلام جزییات آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ (منبع: خبرگزاری ایلنا)

آزمون استخدامی پیمانی وزارت بهداشت در قالب آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، این مجوز جذب نیرو، برای استخدام تمامی رشته‌های علوم پزشکی (۶۰ درصد در بخش درمان و ۴۰ درصد در بخش بهداشت) در سراسر کشور است و این تعداد نیرو به فراخور نیاز نظام سلامت کشور با تقاضای وزارت بهداشت و با صدور مجوز توسط سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.
آزمون استخدامی پیمانی وزارت بهداشت در قالب آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، نظام پزشکی، پزشکی قانونی، بهزیستی، سازمان امور زندانها، انتقال خون، اورژانس کشور و… نیز آزمون استخدامی خواهند داشت) توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد.
اخبار دفترچه آزمون استخدامی جدید ظرف هفته‌های آتی منتشر می‌شود.


خبر ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰ – جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا روی لینک زیر کلیک کنید

مشاهده نتایج


خبر ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰ – اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور در سال ۱۳۹۹

  • پیرو اطلاعیه منتشر شده مورخ ۹۹/۱۲/۲۰، به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که در آزمون استخدامی متمرکز ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور در تاریخ ۹۹/۱۱/۲۴ شرکت نموده‌ و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مراجع ذیربط مراجعه نموده اند، می‌رساند، که کارنامه نهایی متقاضیان در مرحله اول اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  از بعداز ظهر روز شنبه مورخ ۱۹/۰۴/۱۴۰۰ قرار می گیرد. لذا متقاضیان هریک از دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌بایست باتوجه به نتیجه اعلام شده مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که برای تمام متقاضیانی که کارنامه قبولی صادر شده است، می بایست ازطریق مراجعه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها/ دانشکده ها و سازمان مربوطه، اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب نمایند. 

یادآوری ها: 

۱-استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.

۲-متقاضیانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای شروع به کار اقدام ننمایند، از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت. در این گونه موارد با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

۳- نتایج تکمیل ظرفیت مشاغل باقیمانده متعاقباً بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه (در مشاغل مشخص شده) ازطریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد. 

۴-متقاضیانی که به نمرات مصاحبه، امتیاز بومی و امتیاز مدت زمان خدمت در شرایط کرونا اعتراض دارند لازم است به دانشگاه ها/ دانشکده ها و سازمان مربوطه که مصاحبه کننده و بررسی کننده مدارک بوده، مراجعه کنند و از مراجعه به سازمان سنجش آموزش کشور خودداری نمایند.

۵-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده متقاضی خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود متقاضی به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

 


خبر ۱۹ تیر ۱۴۰۰- نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت امروز ۱۹ تیر اعلام می شود

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز (شنبه) اعلام می‌شود.
به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وبدا، دکتر سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت اظهار کرد: آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت در تاریخ ۲۴ بهمن با رقابت بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب برای جذب و بکارگیری نزدیک به ۴۰ هزار نیروی انسانی جدید برگزار شد.
وی ادامه داد: نتایج اولیه شامل لیست معرفی افراد جهت راستی آزمایی و بررسی مدارک در تاریخ ۲۳ اسفند اعلام شد که در این مرحله داوطلبان واجد شرایط بر اساس سهمیه های قانونی و نمره های کسب شده به دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی شدند.
تقوی نژاد یادآور شد: روال بررسی مدارک و راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده این افراد، از جمله بومی بودن، بررسی سهمیه های ایثارگری، شرایط سنی و تحصیلی داوطلبان معرفی شده و امتیاز ویژه کرونا مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، با تشکیل جلسه های کمیته بررسی امتیاز کرونا و حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه استان ها، برگزاری مصاحبه و تست آمادگی جسمانی و دعوت از افراد جدید به اتمام رسید و اطلاعات صحیح داوطلبان در پرتال آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور ثبت شد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در پایان از تلاش و همکاری سازمان سنجش آموزش کشور قدردانی و عنوان کرد: اطلاعات و جزئیات نحوه تحویل مدارک، گزینش و تسریع در فرآیند آغاز به کار این افراد به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

 


خبر ۱۹ اسفند ۹۹ – اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی درخصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی قراردادی متمرکز دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال ۱۳۹۹ (جدید) 

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدام قراردادی متمرکز دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در تاریخ ۹۹/۷/۲۴شرکت نموده و جهت بررسی مدارک و انجام مصاحبه به دانشگاههای ذیربط مراجعه نموده اند میرساند که کارنامه نهایی داوطلبان در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی: www.sanjeshp.ir قرار گرفته است

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبانی که کارنامه قبولی صادر شده است می بایست از طریق مراجعه به سایت دانشگاه مربوطه اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب نمایند.
توجه :
– استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند، منوط به تایید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندیهای جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.
– داوطلبانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاههای علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم جهت شروع بکار اقدام ننمایند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت. بدیهی است در اینگونه موارد باهماهنگی با اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهدشد .
– مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

لینک اعلام نتایج


خبر ۱۸ اسفند ۹۹ – نتایج اولیه آزمون استخدامی پیمانی وزارت بهداشت ۲۳ اسفند اعلام می شود

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، تعامل و همکاری مناسب سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون استخدامی پیمانی، روز شنبه ۲۳ اسفند اعلام می شود.

به گزارش وبدا، سیدکامل تقوی نژاد افزود: معرفی افراد در مشاغل بدون مصاحبه، به میزان یک برابر ظرفیت اعلام شده و در مشاغل دارای مصاحبه شامل کارشناس شبکه، کارشناس تحلیلگر سیستم، مددکار بهداشتی درمانی، کارشناس بالینی فوریت های پزشکی، ‌کاردان بالینی فوریتهای پزشکی و کارشناس تریاژ تلفنی به میزان سه برابر ظرفیت، اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه، افراد معرفی شده در این مرحله، بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی هر دانشگاه، نسبت به انجام مراحل بعدی، اقدام کنند، یادآور شد: پیش بینی می شود افراد پذیرفته شده تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت شروع بکار نمایند و با اضافه شدن این افراد کسری نیروی تخصصی این وزارت تا حد مطلوبی مرتفع می شود.

تقوی نژاد، همچنین با اشاره به آزمون استخدام قراردادی برگزار شده در تاریخ ۲۴ مهرماه سال جاری، با هدف جذب و بکارگیری تعداد ۲ هزار و ۲۸۳ مجوز در قالب قراردادکار معین برای ۵۶ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی و زمان اعلام نتیجه نهایی آن گفت: با توجه به انجام آخرین مراحل بررسی مدارک داوطلبان، انتظار می رود نتایج نهایی آزمون قراردادکار معین در هفته جاری نهایی و از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شود.


خبر ۲۵ بهمن ۹۹ – زمان اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت ۹۹

آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز در ۱۹۳ شهرستان و ۲۸۳ حوزه امتحانی برگزار شد و از ۲۲۰هزار شرکت کننده این آزمون، ۳۸ هزار و ۹۰۰ نفر استخدام می شوند.

به گزارش ایرنا از وبدا، سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت روز جمعه گفت: برای تقویت نظام بهداشت و درمان کشور و تکمیل پست های سازمانی به ویژه برای مهار بهتر بیماری کووید۱۹، با تاکید مقام معظم رهبری، دستور رئیس جمهوری و همکاری سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه، امروز آزمون بزرگ استخدامی وزارت بهداشت در سراسر کشور برگزار شد.

وی در حاشیه بازدید از یکی از محل های آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، اظهار داشت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ۳۱ استان، ۱۹۳ شهرستان و ۲۸۳ حوزه امتحانی برگزار می شود. ۲۲۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند و ۳۸ هزار و ۹۰۰ نفر از آنها، جذب و استخدام می شوند.

وی افزود: از هر ۵ نفر، یک نفر در صورت کسب حداقل نمره آزمون، می تواند استخدام شود. از سال گذشته تا کنون موفق شدیم مجوز استخدام بیش از ۵۲ هزار را دریافت کنیم که ۱۵ هزار از آنها بلافاصله در ماه های اولیه شیوع بیماری کووید۱۹ کار خودشان را آغاز کردند. داوطلبانی که امروز در آزمون استخدامی حضور دارند، در یک شرایط کاملا عادلانه با همدیگر رقابت خواهند کرد با این پیش فرض و این شرط که کسانی که در وزارت بهداشت به عنوان نیروی شرکتی، قراردادی یا سایر روش ها در بخش های مبارزه با کرونا، حضور داشتند، به ازای هر ماه فعالیت، دو امتیاز برای آنها لحاظ می شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت شبکه بهداشت کشور است که در صف اول مبارزه با بیماری کووید۱۹ قرار دارند و می توانند بسیاری از نیازهای مناطق روستایی، شهرها و حاشیه شهرها را برطرف کنند. در رسته پرستاری حدود ۴۵ هزار نفر برای احراز ۱۵ هزار پست سازمانی با همدیگر رقابت می کنند.

تقوی نژاد یادآور شد: در برخی از مشاغل مانند فوریت های پزشکی از هر دو نفر، یک نفر و در مشاغل عمومی مانند رسته های مالی، IT و مهندسی از هر ۱۵ نفر، یک نفر استخدام می شوند و خوشبختانه تلاش کردیم که به موازات ایجاد زیرساخت های فیزیکی در سراسر کشور و بهره برداری از مراکز بهداشتی و درمانی، نیروی انسانی مورد نیاز آنها را تامین کنیم.

وی گفت: دیروز بیمارستان شهر قدس را افتتاح کردیم و وقتی از بخش های داخلی آن بازدید کردیم، نیروهایی که در آنجا حضور داشتند افرادی بودند که در آبان ماه سال گذشته در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کرده بودند بنابراین فعالیت های وزارت بهداشت را به موازات هم دنبال می کنیم یعنی علاوه بر توسعه زیرساخت ها، نیروی انسانی مورد نیاز را تامین می کنیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت تصریح کرد: در برخی از رشته ها افراد به محض کسب حداقل نمره در آزمون استخدامی بکارگیری می شوند اما در برخی از رشته ها مانند فوریت های پزشکی و IT افراد بعد از مصاحبه جذب می شوند.

تقوی نژاد یادآور شد: با سازمان سنجش هماهنگی های لازم انجام شده که در کمتر از یک ماه، نتیجه آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شود و افرادی که حداقل نمره قابل قبول را کسب می کنند، باید مراحل دیگری را مانند تطبیق مدارک، مشخص شدن وضعیت نظام وظیفه و شاهد و ایثارگر بودن آنها طی کنند و سعی ما بر این است که این مراحل را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم و برخی از این مراحل را انجام ندهیم و بعد از آن هم مرحله گزینش است.

وی افزود: از اختیارات هیات عالی گزینش استفاده کردیم و افرادی که در این آزمون انتخاب می شوند، بدون طی مرحله گزینش در مرحله اول به صورت نیروهای ۸۹ روز به کار گرفته می شوند و ظرف این مدت، تکلیف آنها از نظر گزینش مشخص می شود یعنی در اولین روزهای سال ۱۴۰۰، بخشی از این نیروها را در مراکز بهداشتی و درمانی استخدام خواهیم کرد.

منبع : خبرگزاری ایرنا


خبر ۲۱ بهمن ۹۹: دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی (وزارت بهداشت) سال ۹۹

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی (وزارت بهداشت) سال ۹۹ فعال گردید.
آزمون صبح روز جمعه مورخ ۹۹/۱۱/۲۴ در ۱۹۵ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ بهمن ۹۹ – آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۴ بهمن برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۴ بهمن ماه برگزار می شود و کلیه مراحل آزمون طبق برنامه زمان بندی، در حال انجام است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۷ دی ۹۹ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص امکان ویرایش شغل محل انتخابی درآزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹

بدین وسیله به اطلاع متقاضیانی که در زمان مقرر (از ۹۹/۱۰/۱۶ لغایت ۹۹/۱۰/۲۶) برای ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹ اقدام نموده‌ا‌ند، می‌رساند که با توجه به تعدد اصلاحیه های دفترچه راهنمای ثبت نام درخصوص تغییر ظرفیت، اصلاح شرایط احراز رشته های شغلی و ایجاد شغل محل های جدید، درصورتی که با توجه به اطلاعیه های اصلاحی دفترچه راهنمای مذکور (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) تمایل به تغییر کدشغل محل انتخابی دارید ترتیبی اتخاذ گردیده است که در زمان مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون (از تاریخ ۹۹/۱۱/۲۱ لغایت ۹۹/۱۱/۲۴) از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات منحصراً نسبت به ویرایش شغل محل انتخابی خود اقدام نمایید.


خبر ۲۵ دی ۹۹ – اصلاحات سری چهارم مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام مورخ ۹۹/۱۰/۱۶، اطلاعیه‌های اصلاحی مورخ ۹۹/۱۰/۲۱، ۹۹/۱۰/۲۲ و ۹۹/۱۰/۲۴ با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای مذکور،به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۹۹/۱۰/۲۵) برای ثبت‌نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز جمعه مورخ ۹۹/۱۰/۲۶ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده اند، ایجاد گردد. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات اطلاعیه های فوق و همچنین این اطلاعیه، در صورت تمایل تا مهلت در نظر گرفته شده (۹۹/۱۰/۲۶)، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه، و نسبت به ویرایش اقدام نمایند. لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.

برای مشاهده اصلاحات سری چهارم استخدام دانشگاههای علوم پزشکی و وزرات بهداشت سال ۹۹ اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ دی ۹۹ – تمدید ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت سال ۹۹

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با توجه به استقبال داوطلبان و با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه ۲۶ دی تمدید شد.

به گزارش ایرنا از وبدا، سیدکامل تقوی نژاد روز پنجشنبه افزود: تا پایان روز چهارشنبه ۱۵۰هزار نفر در این آزمون نام نویسی کردند که در پی استقبال صورت گرفته و درخواست های واصله، زمان ثبت نام تمدید شد.

تقوی نژاد، تعداد شاغلان دانشگاه های علوم پزشکی کشور را بیش از ۵۲۲هزار نفر عنوان و تصریح کرد: در مجموع ۵۷۹ هزار و ۱۷۴ پست سازمانی مصوب در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰هزار و ۶۲۹ پست با تصدی و ۳۵۸ هزار و ۵۴۵پست بلاتصدی است و بقیه شاغلان به صورت تبصره ای، طرحی و شرکتی با این وزارتخانه همکاری دارند.

تقوی نژاد، تاکید کرد: بر اساس بررسی و نیازسنجی صورت گرفته در حوزه سلامت کشور بالغ بر ۱۸۵ هزار نیرو نیاز است که انتظار داریم همکاری لازم در زمینه صدور مجوز جذب و بکارگیری نیروی انسانی برای رفع این چالش مهم هم چنان تداوم داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، با اشاره به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در زمینه افتتاح و راه اندازی پروژه های عمرانی و بیمارستانی حوزه سلامت کشور، عنوان کرد: در سال های اخیر تعداد زیادی بیمارستان، مرکز بهداشتی درمانی، پایگاه اورژانس ۱۱۵، بلوک زایمانی و اورژانس بیمارستانی، راه اندازی شد که این مراکز و بیمارستان ها، نیازمند تامین هرچه سریع تر نیروی انسانی برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم هستند.

منبع : خبرگزاری ایرنا


 

خبر ۲۴ دی ۹۹ – اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام مورخ ۹۹/۱۰/۱۶، اطلاعیه اصلاحیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ و اطلاعیه اصلاحیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۲، با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای مذکور، به شرح ذیل اعلام می‌گردد. متقاضیان، ضرورت دارد در صورت تمایل تا مهلت در نظر گرفته شده (۹۹/۱۰/۲۵)، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات اطلاعیه های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه، و نسبت به ویرایش اقدام نمایند.

لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.

برای مشاهده اصلاحات سری سوم استخدام دانشگاههای علوم پزشکی و وزرات بهداشت سال ۹۹ اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۲ دی ۹۹: اصلاحیه دوم دفترچه آزمون استخدام وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۹۹/۱۰/۱۶ و اطلاعیه اصلاحی مورخ ۹۹/۱۰/۲۱، ضمن اعلام شغل محلهای جدید (به شرح ذیل)، علاوه بر شغل محلهای درج شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کشور سال ۱۳۹۹، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۵ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، مندرجات اطلاعیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ و همچنین این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام نمایند.
لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.
مواد امتحانی رشته کارشناسانتقال خون به عنوان رشته شغلی جدید مربوط به سازمان انتقال خون به شرح ذیل می‌باشد:

عنوان شغل مواد امتحانی
کارشناس انتقال خون«کد شغل ۱۳۶۲۱» ۱- بیوشیمی
۲- فیزیولوژی
۳- میکروب (باکتری- انگل- قارچ- ویروس)
۴- هماتولوژی
۵- ایمونولوژی و سرولوژی
۶- بانک خون
۷- انتقال خون و فراورده ها

دانلود فایل جدول حاوی شغل محلهایی جدید آزمون استخدامی وزارت بهداشت ضمیمه اصلاحیه سری دوم در قالب PDF


خبر ۲۱ دی ۹۹ -تمدید ثبت نام و اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت سال ۹۹

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۹۹/۱۰/۱۶، با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اصلاحات و شغل محلهای جدید مربوط به دفترچه راهنمای مذکور (به شرح ذیل)، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۹۹/۱۰/۲۱) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۵ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام نمایند.

لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.

۱- اصلاحات مربوط به شرایط اختصاصی شغل محل ها:

شرایط اختصاصی شغل محل های ۱۳۰۱۲و ۱۳۰۱۳: این شغل جهت تصدی پست سازمانی منشی بخش می‌باشد.

شرایط اختصاصی شغل محل ۱۳۰۱۵ به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:

– پذیرش مدارک ارشد اعلام شده مشروط به دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مدارک پزشکی، فناوری اطلاعات سلامت و کتابداری در شاخه پزشکی می‌باشد. این شغل جهت تصدی پست سازمانی پذیرش می‌باشد.

– شرایط اختصاصی شغل محل ۱۵۴۵۵ مربوط به شغل کارشناس امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی مازندران حذف می‌گردد.

۲- عنوان محل خدمت شغل محل های ۱۵۳۰۵ و ۱۵۳۳۶ به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:

کد شغل محل شغل محل خدمت تعداد آزاد ایثارگر ۲۵ درصد ایثارگر ۵ درصد معلول
جنسیت تعداد جنسیت تعداد جنسیت تعداد جنسیت تعداد
۱۵۳۰۵ کارشناس بالینی فوریتهای پزشکی لرستان-بروجرد – مرکز فوریت های پزشکی بروجرد ۱ مرد ۱
۱۵۳۳۶ کارشناس بهداشت محیط لرستان-نور اباد (دلفان)- مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی شهید رجایی ۱ زن/مرد ۱

۳- متن بند (۱) تبصره شرایط سنی به شرح ذیل اصلاح می گردد:

-جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.

۴- جداول حاوی اطلاعات مربوط به شغل محل های جدید، (علاوه بر شغل محلهای درج شده در دفترچه راهنما) طی اطلاعیه‌ای در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۲ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

۵- ظرفیت برخی شغل محل های دفترچه راهنمای ثبت نام به شرح ذیل اصلاح گردیده است:

برای دریافت فایل جدول حاوی شغل محلهایی که ظرفیت آنها اصلاح گردیده اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ دی ۹۹ – اعلام ظرفیتهای جدید فراخوان استخدام در وزارت بهداشت در یکشنبه آینده

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی از روز دوشنبه آغاز شده است، گفت: متقاضیان استخدام در دانشگاههای علوم پزشکی می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org برای شرکت در آزمون مربوطه ثبت نام نمایند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۵ دی ۹۹ – اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تاریخ‌ ثبت‌نام‌ و شرکت در‌ آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی‌ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۹

بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی سال ۱۳۹۹ می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۵از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ پایان می‌پذیرد. متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.
ضمناً لازم به توضیح است با توجه به مجوزهای اخذ شده از سوی وزارت بهداشت درخصوص افزایش ظرفیت استخدامی، اطلاعیه اصلاحی درخصوص اصلاح ظرفیت در برخی از شغل محل‌ها و اضافه شدن شغل محل های جدید تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام (۹۹/۱۰/۲۱) در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. لذا تمامی متقاضیان ضرورت دارد به مندرجات اطلاعیه ای که در این خصوص منتشر خواهد شد توجه نمایند.


خبر ۱۴ دی ۹۹ – خبر استخدام ۳۷ هزار نیرو در کادر درمان وزارت بهداشت سال ۹۹

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت از بکارگیری ۳۷ هزار نیروی جدید سال آینده در کادر درمان کشور خبر داد.

آزمون استخدامی جذب نیرو در بخش بهداشت و درمان با اعلام آمادگی سازمان سنجش، تا پایان امسال برگزار می‌شود. پس از برگزاری آزمون استخدامی ماه‌های نخست سال ۱۴۰۰، سی و هفت هزار نیروی جدید در نظام بهداشت و درمان کشور بکارگیری خواهند شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه های مربوط به سایر مراحل استخدامی پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه علوم پزشکی سال ۹۹

کاربران عزیز لطفا جدول وب سایت دانشگاه علوم پزشکی شهر و استان خود را بررسی کنید.


خبر ۶ دی ۹۹ – صدور مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر در وزارت بهداشت

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر در وزارت بهداشت صادر و اعتبار آن هم تامین شده و انتظار می رود ۶۰ تا ۷۰ درصد از این ظرفیت به استخدام نیروی پرستار اختصاص داده شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۳ دی ۹۹ – اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سال ۹۹

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدام قراردادی دانشگاههای علوم پزشکی در تاریخ ۲۴/۷/۹۹ شرکت نموده اند میرساند که نتایج اولیه آزمون مذکور بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی: www.sanjeshp.ir قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاه های مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان برای بررسی مدارک باشند، باید برای اقدامات بعدی به آدرس سایت اینترنتی دستگاه مورد نظر مراجعه و براساس توضیحات مندرج در سایت، اقدام نمایند.
توجه: به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در مشاغل دارای مصاحبه تخصصی که در جدول مشاغل آگهی مشخص شده اند(فوریتهای پزشکی و نگهبان) می رساند پس از بررسی مدارک ، واجدین شرایط برای اطلاع از تاریخ شرکت در مصاحبه می بایست مجددا به سایت اینترنتی دستگاه مربوطه مراجعه نمایند

مشاهده اعلام نتایج


 

خبر ۲۵ آذر ۹۹: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت در اوایل دی ماه ۹۹

رئیس سنجش آموزش پزشکی از زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ۱۳۹۹ خبر داد.

سعید هاشمی نظری رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: نتایج آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ۱۳۹۹ هفته آینده (اوایل دیماه) از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir اعلام خواهد شد.

هاشمی نظری با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اظهار کرد: به دلیل تعداد زیاد ثبت نام کنندگان و رشته‌های شغلی و ضرورت رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به تعویق افتاده بود.

هاشمی نظری ادامه داد: افزون بر این در برخی از شهرستان‌ها تعداد داوطلبان ثبت نامی برای آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی بیش از انتظار بود و باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشور باید در این شهرستان‌ها حوزه امتحانی تعیین می‌شد، به همین دلیل امکان ویرایش حوزه امتحانی برای داوطلبان آزمون استخدامی فراهم شد.


خبر ۲۹ مهر ۹۹ – استخدام بیش از ۱۰ هزار کادر درمانی

به گزارش ایلنا، غضنفر میرزابیگی با اعلام این خبر گفت: در یکی دو ماه آینده برای جذب بیش از ۱۰ هزار کادر درمانی آزمون استخدامی برگزار خواهد شد که ۵۰ درصد آنها پرستاران هستند و اولویت با نیرو‌های شرکتی است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۰ مهر ۹۹ – دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه های علوم پزشکی سال ۹۹

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دانشگاه های علوم پزشکی به اطلاع می رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

زمان آزمون : در دو نوبت صبح (ساعت ۸:۳۰) و عصر (ساعت ۱۴) روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۴

لینک دریافت کارت آزمون


اطلاعیه شماره ۸ :درخصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۱۳۹۹

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه شماره ۷ آزمون استخدامی: «زمان ویرایش حوزه امتحانی؛۷ الی ۹ مهرماه»

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه شماره ۶ برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‏های علوم پزشکی در روز ۲۴ مهرماه

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه ۵ – درخصوص تغییر مواد آزمون رشته شغلی کارشناس پرتودرمانی (رادیوتراپی)

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه ۴ – در متن آگهی و مشاغل مورد نیاز بعد از عبارت بیولوژی وکنترل ناقلین بیماریها در پرانتز عبارت ” یا حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین ” اضافه می گردد

اطلاعیه شماره ۳ :  درخصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹

با سپاس به درگاه ایزد منان و آرزوی توفیق برای تمامی پویندگان عرصه ی علم و آگاهی؛ با توجه به شرایط حاضر در کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا جهت مساعدت با داوطلبان آزمون استخدامی قراردادی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی کشور به اطلاع میرساند : با توجه به درخواست مکرر داوطلبان، مهلت جدیدی جهت ثبت نام، تصحیح یا ویرایش اطلاعات و مدارک از تاریخ ۲۵/۰۵/۱۳۹۹ لغایت ۲۷/۰۵/۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است داوطلبان گرامی دفترچه راهنما را به دقت مطالعه کرده و بعد اقدام به ثبتنام کنند. از مراجعه حضوری و تلفنی خودداری نمایید. در صورت داشتن مشکل در فرآیند ثبت نام از طریق فرم تماس با ما اقدام نمایید.


خبر ۲۳ شهریور ۹۹: صدور مجوز ۷ هزار استخدام جدید در وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت از اخذ مجوز ۷هزار استخدام جدید خبر داد و گفت: تلاش بر آن است تا طی دو – سه ماه آینده، معوقات کارانه کارکنان را به صفر برسانیم.

به گزارش ایسنا، سید کامل تقوی نژاد در نشست بررسی مشکلات کارکنان وزارت بهداشت که با حضور معاون پرستاری و جمعی از کارکنان نظام سلامت، رییس و اعضای سازمان نظام پرستاری در سالن امام جواد(ع) وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: دکتر نمکی از اولین روزهای حضورش در این وزارتخانه علاوه بر رسیدگی به امور مختلف برای بهبود کیفیت ارائه خدمات، همواره در خصوص بهبود وضعیت معیشت کارکنان وزارت بهداشت، دغدغه و نگرانی داشتند و خوشبختانه با اشراف ایشان بر مسائل مالی، بودجه و نظام برنامه ریزی کشور و اعتمادی که دولت و مجلس به وی داشته، گام های موثری برداشته شده است.


 

خبر ۱۱ شهریور ۹۹: خبر استخدام پیمانی و قراردادی در وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:  مکاتبه و رایزنی برای تامین اعتبار و اخذ مجوز برقراری فوق العاده ویژه به کارکنان درگیر درمقابله با کرونا با تاکید بر گروه پرستاری و همچنین ارائه پیشنهادها و بسته های حمایتی در خصوص جبران خدمات و پیش بینی در قوانین و مقررات گروه پرستاری و کارکنان درگیر در مقابله با کرونا که طی نامه های مورخ ۲۱ اردیبهشت ۹۹ به سازمان برنامه و بودجه و مورخ ۱۳ فروردین ۹۹ به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و مورخ ۱۶ اردیبهشت به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور منعکس شده است که در این راستا مبلغ پنج هزار میلیارد ریال به دانشگاههای علوم پزشکی تخصیص داده شده و به ذینفعان پرداخت صورت گرفته است.

خبر ۱۰ شهریور ۹۹ – اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی در روز ۲۴ مهرماه

با سلام و احترام؛ در خصوص برگزاری آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی، به استحضار داوطلبان عزیز میرساند با توجه به تعداد زیاد ثبت نامکنندگان و تعدد رشتههای شغلی و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری آزمون، و از طرفی در برخی از شهرستانهای با جمعیت کمتر، تعداد داوطلبین بیش از انتظار بوده و با توجه به شرایط اپیدمی کرونا در کشور، ضروری است برای این شهرستانها، حوزه امتحانی تعیین شود و در نتیجه «امکان ویرایش برای تغییر حوزه امتحانی» برای داوطلبان فراهم شود.
از این رو با موافقت اداره کل منابع انسانی وزارت متبوع، زمان برگزاری آزمون استخدامی قراردادی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی در «روز ۲۴ مهرماه در دو نوبت صبح و عصر» اعلام میشود و همچنین به منظور افزایش حوزههای جدید و ویرایش « حوزه امتحانی»، تاریخ ویرایش جدید متعاقباً اعلام خواهد شد. تاکید میشود این ویرایش برای «تغییر حوزه محل آزمون» بوده و شامل تغییر رشته- محل شغلی داوطلبان و ثبت نام جدید نخواهد شد.

مشاهده اطلاعیه


خبر ۶ شهریور ۹۹: اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ درباره‌ تاریخ‌ ثبت‌ نام‌ و شرکت در‌ هشتمین آزمون استخدام فراگیر دستگاههای اجرایی کشور

به ‌اطلاع‌ همه متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ می‌رساند که ثبت‌نام این آزمون در هفته سوم شهریور ماه سال ۱۳۹۹ منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان صورت می‌پذیرد؛ لذا متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

منبع: سایت سازمان سنجش

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۰ اردیبهشت ۹۹: خبر استخدام ۳ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

رئیس سازمان برنامه و بودجه از جذب حدود ۳۰۰۰ نیروی جدید در وزارت بهداشت طی ماه‌های آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در گفت و گویی که در صفحه اینستاگرام خود در رابطه با وضعیت کادر درمان داشت، درخصوص پرسشهای مطرح شده درباره پرداخت فوق‌العاده ویژه کارکنان وزارت بهداشت گفت: اگر منظور فوق‌العاده شغل موضوع فصل هشتم آیین نامه مصوب هیئت امناست، از ابتدای اسفند ماه به همراه سایر اقلام این فصل به میزان ۵۰ درصد اضافه شده است، همچنین دستورالعمل پرداخت فوق‌العاده خدمات ارزنده کرونا در حال تهیه است و به زودی پرداخت می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۰ فروردین ۹۹: خبر استخدام ۱۰ هزار نفر در وزارت بهداشت در سال جاری (منبع: خبرگزاری ایرنا)

معاون توسعه منابع و مدیریت وزیر بهداشت گفت: استخدام ۱۰ هزار نفر را امسال با سازمان برنامه و بودجه پیگیری می کنیم . مجوز اخذ شده است اما سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار آن باید همکاری کند. نظر وزیر بهداشت این است که هزار نفر از این افراد پزشک باشند. در بخش های بهداشت باید پزشکانی را به کار بگیریم که در شرایط بیماری های واگیر بتوانند کمک کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ فروردین ۹۹: درخواست وزیر بهداشت برای جذب ۳ هزار پرستار در کشور

وزیر بهداشت برای جذب ۳ هزار پرستار بدون آزمون استخدامی و خارج از بروکراسی اداری با هدفت تامین نیرو برای مقابله با کرونا با رئیس جمهور مکاتبه کرده است.

دبیرکل خانه پرستار ایران با اشاره به اینکه قرار بود چهار هزار پرستار از طریق آزمون استخدامی جذب شوند، افزود: قبل از شیوع این بیماری هم به کمبود پرستار و جذب نشدن آنها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اشاره کرده بودیم و اکنون با شیوع این ویروس نیاز ما بیش از پیش است.
با توجه به شیوع کووید ۱۹ وزیر بهداشت طی نامه‌ای به رئیس جمهور جذب ۳ هزار پرستار دیگر بدون برگزاری آزمون و بروکراسی اداری را برای مراقبت از بیماران کرونایی درخواست کرده است.


خبر ۲۵ اسفند ۹۸ – اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال ۱۳۹۸

پیرو اطلاعیه های منتشره مورخ ۹۸/۱۰/۱۵ و ۹۸/۱۰/۲۲ بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در تاریخ ۹۸/۰۸/۳۰ شرکت نموده و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به دانشگاه های ذیربط مراجعه نموده اند، می رساند که کارنامه نهایی داوطلبان تا ساعت ۲۰ روز یکشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۲۵ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان هر یک از دانشگاه ها/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می بایست باتوجه به نتیجه اعلام شده مندرج در کارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبانی که کارنامه قبولی صادر شده است، می بایست از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۲۶ از طریق مراجعه به سایت دانشگاه یا دانشکده موردنظر، اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب نمایند.

توجه:
** استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند، منوط به تایید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.

** داوطلبانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای شروع بکار اقدام ننمایند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت. بدیهی است در اینگونه موارد با هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

** مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود.

ضمناً به اطلاع داوطلبان می رساند نتایج نهایی کدشغل محل های درج شده در جدول ذیل، متعاقباً اعلام می گردد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

مشاهده نتایج


خبر ۲۳ بهمن ۹۸ -تعویق زمان برگزاری آزمون استخدامی نیروهای قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به دلیل اشکالاتی که در ثبت اطلاعات متقاضیان بکارگیری نیروهای قراردادی پیش آمد، این آزمون تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.
به گزارش وبدا، دکتر محمد رضا ملکی با با بیان اینکه در تلاش هستیم مشکلات به وجود آمده در این رابطه را مرتفع نماییم، تاکید نمود: به محض رفع اشکالات، ادامه فرآیند این آزمون اطلاع رسانی می شود.
گفتنی است، پیش از این، زمان ثبت نام از متقاضیان آزمون استخدامی قراردادکارمعین دانشگاه های علوم پزشکی ۱۹ بهمن و زمان آزمون نیز، ۹ اسفند ماه سال جاری اعلام شده بود.


خبر ۱۵ بهمن ۹۸ -جذب ۲۰۰۰ نیروی قراردادی جدید در وزارت بهداشت؛ بزودی

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: آزمون استخدامی جدید قرارداد کارمعین دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت جذب در بیمارستان‌ها نهم اسفندماه برگزار می شود.

سیدکامل تقوی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در این آزمون بیش از ۲ هزار نیروی انسانی قراردادی جذب و بکارگیری می‌شوند، گفت: دفترچه آزمون استخدامی، ۱۷ بهمن ۹۸ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir در دسترس عموم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین از روز شنبه ۱۹ بهمن ثبت نام داوطلبان آغاز و آزمون نیز در روز جمعه ۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.

تقوی‌نژاد با بیان اینکه مجوزهای این آزمون در سال های ۹۵ و ۹۶ از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ شد؛ اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود نتایج این آزمون در نیمه اول فروردین منتشر شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، همچنین گفت: این نیروها جهت اشتغال در بیمارستان‌ها، مراکز تسهیلات زایمانی مناطق محروم، مراکز جامع خدمات سلامت شبانه‌روزی جدید، بلوک‌های زایمانی و مراکز ساخته شده توسط خیرین به کارگیری خواهند شد.

گفتنی است وزارت بهداشت در سال جاری نیز برای جذب ۱۰ هزار نیروی انسانی جدید آزمون استخدامی برگزار کرد.

منبع : خبرگزاری ایسنا


خبر ۲۲ دی ۹۸ – زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۹۸

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور به اطلاع می رسانیم،کارنامه آزمون وزارت بهداشت سال ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس مباشد

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ دی ۹۸ – اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر هفتم حداکثر تا ۱۵ دی

رئیس سازمان سنجش‌وآموزش کشور گفت: نتایج هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی اعلام خواهد شد.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی گفت: همکاران ما با دستگاه‌های اجرایی و سازمان امور اداری و استخدامی در حال هماهنگی هستند تا تاریخ اعلام نتایج هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور مشخص شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱ آذر ۹۸ – جزئیات برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور بیش از ۱۰۸ هزار داوطلب از سراسر کشور برگزار شد.وی افزود: نتیجه آزمون در ماه دی اعلام می شود و امیدواریم پذیرفته شدگان تا پایان امسال مشغول به کار شوند. همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز جذب ۲هزار نفر عضو هیات علمی را گرفته است که فرآیند استخدام آنها طی می شود.

منبع : خبرگزاری ایلنا

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱ مهر ۹۸ – دفترچه راهنمای ثبت نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور (ویژه دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)

دانشگاهها/دانشکدههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای استخدامی شماره ۱۵۱۶۰۹ مورخ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ و ۱۵۵۷۰۰مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ سازمان اداری استخدامی کشور، افراد واجد شرایط را به استناد ماده ۳۳ آئین نامه اداری، استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی مصوب دور دوم هیات امنا سال ۱۳۹۷ از طریق آزمون کتبی در حیطه های عمومی و تخصصی (و حسب مورد مصاحبه استخدامی) به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نمایند.

بخش اول : تعاریف

مفاهیم برخی از اصطلاحات بکار رفته در این دفترچه به شرح زیر است:
۱ .موسسه

به دانشگاه ها یا دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاق میشود که با توجه به اهداف و برنامه های آتی خود نسبت به رفع نیازهای نیروی انسانی مراکز بهداشتی، مراکز درمانی و بیمارستانهاو سایرواحدهای تابعه، اقدام به استخدام مینمایند. (مطابق جدول فهرست شغل محلهای مندرج در صفحات ۲۰ الی ۲۹۷)
۲ .دستگاه اجرایی:

کلیه وزارتخانه ها، موسسات دولتی، موسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتهای دولتی و کلیه دستگاههایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمه های دولتی، (کلیه دستگاههای موضوع ماده (۵ )قانون مدیریت خدمات کشوری) دستگاه اجرایی نامیده میشوند.
۳ .آیین نامه اداری استخدامی:

منظور، آیین نامه اداری استخدامی کارکنان غیر هیات علمی مصوب هیات امناء دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشورمی باشد که به استناد ماده یک قانون احکام دائمی توسعه کشورتدوین گردیده است.
۴ .داوطلب قراردادی کار معین:

به شخصی اطلاق میشود که به صورت قانونی دریکی از دانشگاههای علوم پزشکی کشور یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در قالب قرارداد انجام کار معین (موضوع تبصره ۵ ماده ۳۱ آیین نامه اداری استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور) اشتغال داشته باشد.
۵ .داوطلب قراردادی پزشک خانواده:

فردی که براساس مفاد تبصره ۶ ماده ۳۱ آیین نامه  واز طریق قرارداد طرح پزشک خانواده در حال انجام وظیفه درمراکز بهداشت تابعه دانشگاه/دانشکده می باشد.
۶ .داوطلب قرارداد مشاغل کارگری:

به شخصی اطلاق میشود که به صورت قانونی در یکی از دانشگاههای علوم پزشکی کشور یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب قرارداد مشاغل کارگری (موضوع ماده ۳۲ آیین نامه مذکور) اشتغال داشته باشد.
۷ .داوطلب شرکتی:

به شخصی اطلاق میشود که به صورت قانونی از طریق یکی از شرکتهای تامین نیرو طرف قرارداد دانشگاههای علوم پزشکی کشور یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت خرید خدمت از بخش خصوصی (موضوع تبصره ماده ۲۲ آیین نامه مذکور) اشتغال داشته باشد.
۸ .داوطلب ایثارگر:

ایثارگران شامل موارد زیر هستند:
الف) ایثارگران سهمیه بیست و پنج (۲۵ )درصد شامل:

جانبازان
آزادگان
همسر و فرزندان شهدا
همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر
همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت
پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

ب) ایثارگران سهمیه پنج (۵)درصد شامل

رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد
فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

 

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
۱ .معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
۲ .معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
۳ .معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۹ .داوطلب معلول: به معلولی اطلاق می شود که با ارائه معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور مشمول استفاده از ۳ درصد سهمیه استخدامی قانون حمایت از حقوق معلولان می باشد.
۱۰ .داوطلب آزاد: به شخصی اطلاق میشود که در زمان ثبت نام، مشمول سهمیه ایثارگران و سهمیه معلولین نباشد.

بخش دوم : شرایط عمومی و اختصاصی استخدام

۱ شرایط عمومی داوطلبان
۱-۱ .داشتن تابعیت ایران
۱-۲ .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۱-۳ .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۱-۴ .انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
۱-۵ .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند(به تشخیص شورای طب کار یا کمیسیون پزشکی موسسه).
۱-۶ .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
۱-۷ .نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۱-۸ .عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
۱-۹ .داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاههای اجرایی باشند.

تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی:
افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتند از:
۱ -مستخدمین رسمی و پیمانی و افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی
۲ -انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت
۳ -افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
۴ -افرادی که تعهد انجام کار به سایر موسسات و یا دستگاههای اجرایی دارند.
۵ -دارندگان مدارک تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.
۶ -دارندگان مدارک تحصیلی مرتبط بالاتر از مقاطع اعلام شده در شرایط احراز مندرج در آگهی(ملاک مرتبط بودن یا نبودن مقطع و
رشته تحصیلی، طرح طبقه بندی مشاغل مورد عمل دانشگاه می باشد)
تبصره: در صورتیکه داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر غیرمرتبط با شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مدرک
تحصیلی مندرج در آگهی باشد، ملزم به ارائه تعهد نامه محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از صدور
حکم استخدامی خواهد بود.
داوطلبان دارای مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده می بایست قبل از ثبت نام، از مرتبط یا غیر مرتبط بودن مقطع تحصیلی خود با
شرایط احراز مندرج در آگهی اطلاع حاصل کرده و سپس نسبت به انتخاب شغل محل خود اقدام نمایند.

شرایط اختصاصی استخدام

الف) شرایط سنی داوطلبان:
داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی وکارشناسی (متولدین ۱۳۶۳/۷/۳ تا ۱۳۷۸/۷/۳ )و ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد (متولدین ۱۳۵۸/۷/۳به بعد) و داشتن حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولدین ۱۳۵۳/۷/۳ به بعد)
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
۱ -جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند
۲ -سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده در ذیل میباشند، در غیراین صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد.
– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
۳ -سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان ۵ سال
۴ -سنوات قراردادی داوطلبان قراردادی شاغل در موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) حداکثر به میزان ۱۵ سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول).
۵ -سنوات شرکتی داوطلبان شرکتی شاغل که به صورت غیرمستقیم و از طریق شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با موسسه، به خدمت اشتغال دارند، حداکثر به میزان ۱۵ سال(طبق سابقه بیمه قابل قبول)
۶ -سنوات قراردادی یا شرکتی داوطلبانی که در سالهای گذشته به صورت قرارداد تمام وقت (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) در موسسه و یا شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد آنها به خدمت اشتغال داشته اند و با موسسه قطع همکاری نموده اند حداکثر به میزان ۵ سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)
نکته: در صورتیکه افراد در یکی از حالات شرکتی یا قرادادی شاغل بوده و براساس دستورالعمل های مربوطه به حالت اشتغال دیگری تبدیل وضع شده اند(اشتغال بصورت مستمر)، می توانند حداکثر از ۱۵ سال ارفاق سن بهرمند گردند.
۷ -داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام دادهاند، به میزان انجام خدمت فوق.
۸ -مدت خدمت سربازی انجام شده.
نکته: مجموع سنوات اضافه شده به سن داوطلبان در هر حال از ۱۵ سال بیشتر نخواهد بود.
ب) ضوابط و مقررات پذیرش مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان:
۱ -مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشتههای دارای طرح «اجباری» می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.
تبصره ۱ -مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری که در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه یک موسسه میباشند، میتوانند صرفاً در آزمونهای استخدامی همان موسسه شرکت نمایند.
تبصره ۲ -در خصوص داوطلبانی که نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است، نیازی به ارائه گواهی «پایان طرح» نیست و گواهی «اشتغال به طرح» برای اینگونه افراد کفایت مینماید. ضمناً مشمولین مذکور میتوانند با ارائه گواهی مربوطه در آزمون سایر دانشگاههای علوم پزشکی نیز شرکت نمایند.
نکته: داوطلبان متعهد خدمت موسسات تابعه وزارت بهداشت (تعهد خاص، قانون برقراری عدالت آموزشی و …) صرفا مجاز به شرکت در آزمون استخدامی همان موسسه یا منطقه مورد تعهد می باشند. لازم به ذکر است در صورت پذیرش نهایی، تعیین محل خدمت این داوطلبان در مدت تعهد با توجه به مفاد سند تعهد اخذ شده برعهده موسسه خواهد بود.
تبصره ۳ -مشمولین تعهدات «ضریب k «در صورتی که در مناطق محروم (دارای ضریب محرومیت ۳/۵) سه پنجم) و ۳,۵/۵) سه و نیم پنجم)) مشغول به خدمت باشند می توانند در آزمون استخدامی همان موسسه (صرفا برای همان منطقه محل خدمت) شرکت نمایند. سایر مشمولین تعهدات ضریب k در صورتی مجاز به ثبت نام در آزمون (در هر شغل- محل) می باشند که از میزان تعهدات آنان حداکثر ۶ ماه باقی مانده باشد (ملاک عمل برای محاسبه حداکثر شش۶ ماه، از تاریخ آخرین روز ثبت نام میباشد).
۲ -مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح «اختیاری» که طرح خود را در سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی میگذرانند در صورت قبولی ملزم به ارائه گواهی انصراف از طرح از دانشگاه محل انجام طرح خود در هنگام بررسی مدارک می باشند.

پ- شرایط اختصاصی و ضوابط پذیرش مشاغل مربوط به حیطه فوریتهای پزشکی:

درخصوص مشاغل کارشناس بالینی فوریتهای پزشکی، کاردان بالینی فوریتهای پزشکی، کارشناس ارتباطات و عملیات و کارشناس تریاژ تلفنی فوریت های پزشکی علاوه بر شرایط فوق الذکر، داشتن سلامت کامل جسمانی و روانی با تایید طب کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز الزامی می باشد.
در خصوص مشاغل «کارشناس بالینی فوریتهای پزشکی» و «کاردان بالینی فوریتهای پزشکی» علاوه بر شرایط مندرج در بندهای قبلی، برخورداری از شرایط ذیل نیز الزامی میباشد:
۱ -دارای قد ۱۶۵ سانتی متر و بالاتر.
۲ -دارای شاخص توده بدنی(BMI) (Body Mass Index (کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹ .
تبصره: افرادی که “BMI “آنها در محدوده تعیین شده نبوده و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه برای انجام”تست بیو الکتریک امپدانس” معرفی می شوند و تصمیم گیری نهایی در خصوص آنها براساس نتایج تست مربوطه صورت میگیرد. تذکر: اندازه گیری “قد” و “BMI “در زمان بررسی مدارک انجام خواهد گرفت و در صورتی که داوطلب هر یک از این شرایط را احراز ننماید، از سایر مراحل استخدام از جمله مصاحبه حذف خواهد شد و حق اعتراض نخواهد داشت.
۳ -دارا بودن گواهینامهرانندگی با آمبولانس ( ب۲ یا پایه دوم)
تبصره: داوطلبان دارای گواهینامه (ب۱ )در صورت قبولی در آزمون، بایستی تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه (ب۲ )یا پایه دوم را تا پایان یک سال پس از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده
استخدام فرد کان لم یکن خواهد شد. (لازم به ذکر است افراد زیر ۲۴ سال چنانچه فاقد گواهینامه مربوطه باشند، در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر اخذ گواهینامه ب ۲ تا پایان ۲۴ سالگی ارائه نمایند و در صورت عدم ارائه گواهینامه در زمان مقرر قبولی آنها کان لم یکن خواهد شد)
۴ -داشتن آمادگی جسمانی و مهارتهای بدنی برای امدادرسانی سریع و صحیح (بدین منظور از داوطلبان واجد شرایط، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد).
نکته: سایر شرایط اختصاصی مشاغل مختلف بنا به ضرورت در جداول رشته های شغلی هر موسسه درج گردیده است.

بخش سوم: مواد آزمون

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد.
کلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک (۱ )برای سوالات حیطه عمومی و ضریب دو (۲ )برای سوالات حیطه تخصصی طراحی خواهد شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.
الف) مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
۱ -فنّاوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
۲ -ریاضی و آمار مقدماتی
۳ -زبان و ادبیات فارسی
۴ -معارف اسلامی
۵ -زبان انگلیسی عمومی
۶ -اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی
۷ -هوش و توانمندی های ذهنی
تبصره- اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران(شامل مسیحی، کلیمی، زرتشتی و…) از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
ب) مواد آزمون تخصصی:
سوالهای حیطه های تخصصی آزمون با توجه به دانش و مهارتهای تخصصی متناسب با رشته های شغلی، بر اساس مواد آزمون مندرج در جدول شماره ۱ صفحات ۱۱ تا ۱۸ مشخص شده است.

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

بخش چهارم: امتیازات و سهمیه های قانونی

الف) سهمیه ایثارگران:
بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی از طریق شرکت در آزمون استخدامی موسسات، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر در هر یک از سهمیه های ۲۵ درصد و ۵ درصد (در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی) بر اساس نمره مکتسبه در آزمون استخدامی موسسات به میزان دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت میپذیرد:
۱ -در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می پذیرد.
۲ -با هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران در دفترچه آزمون استخدامی موسسات مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر تایید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد را انتخاب نمایند.
۳ -ایثارگران متقاضی بهرهمندی از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ درصد موضوع ماده (۲۱ )قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد و در صورت عدم تایید بنیاد مذکور مجاز به انتخاب شغلمحلهای مشخص شده برای سهمیه یاد شده نمیباشند.
۴ -مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد سایر ایثارگران نمیباشند. به عبارت دیگر هر داوطلب ایثارگر میتواند در صورت مشمول بودن، صرفاً از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه، استفاده نماید. بنابراین مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود، صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای آنان را در دفترچه انتخاب نمایند.
۵ -جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف میباشند.
۶ -کسب حد نصاب نمره آزمون استخدامی موسسات برای مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران تا سقف سهمیه (۲۵ درصد) الزامی نمیباشد.
بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه در شغل محل های سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
۷ -آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد آزمون استخدامی پذیرفته میشوند، میتوانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.
۸ -ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی ۵درصد جهت استفاده از سهمیه اختصاص یافته به خود، باید در زمان انتخاب شغل محل (از بین شغل محل های سهمیه آزاد)، شغل محل هایی را انتخاب نمایند که ظرفیت مورد نیاز آن شغل محل ها بیش از یک نفر باشد و همچنین جزء مشاغل مشخص شده برای سهمیه ۲۵درصد ایثارگران نباشد. بدیهی است استفاده از سهمیه ایثارگران ۵درصد صرفا در مشاغلی اعمال می گردد که ظرفیت پذیرش آنها بیش از یک نفر باشد (در مشاغل با یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفا بر اساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت).
۹ -کسب حد نصاب نمره آزمون استخدامی موسسات برای مشمولین سهمیه ۵ درصد ایثارگران تا سقف سهمیه (پنج درصد) الزامی نمیباشد.
۱۰ -استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی (۲۵ درصد و ۵ درصد) ایثارگران در صورت کسب حد نصاب آزمون از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد در همان شغل محل صورت میپذیرد.
ب) سهمیه معلولین:
جذب معلولین با ارائه معرفینامه از اداره کل بهزیستی استان از محل سهمیه استخدامی (۳ درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفاً از طریق شرکت در آزمون استخدامی موسسات ، کسب حد نصاب نمره لازم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول بر اساس نمره مکتسبه در آزمون استخدامی موسسات (به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی) و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت میپذیرد:
۱ -معلولین مشمول سهمیه ۳ درصد جهت استفاده از سهمیه اختصاص یافته به خود، باید در زمان انتخاب شغل محل (از بین شغل محل های سهمیه آزاد)، شغل محل هایی را انتخاب نمایند که ظرفیت مورد نیاز آن شغل محل ها بیش از یک نفر باشد. در مشاغل با یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفا بر اساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت. بدیهی است انتخاب افراد برتر جهت استفاده از سهمیه یاد شده از طریق رقابت بین جامعه معلولین صورت خواهد پذیرفت.
۲ -معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام میشوند را داشته باشند.
۳ -بر اساس ماده(۵ )آیین نامه شماره ۸۴۴۱۷۸/۸۸۳۸۴ مورخ ۱۳۸۹/۰۴/۲۲ وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از ماموریت کاری آنها نباشد، بلامانع میباشد.
پ) سهمیه آزاد
کلیه سهمیه استخدامی هر موسسه پس از کسر سهمیه های استخدامی ایثارگران( مندرج در بند الف) و معلولین عادی (مندرج در بند ب)، به داوطلبان آزاد درصورت برخورداری از مفاد مندرج در آگهی و کسب حدنصاب نمره، به ترتیب نمره فضلی، اختصاص خواهد یافت. نکته. داوطلبان می بایست در انتخاب شغل محل مورد تقاضای خود نهایت دقت را بعمل آوردند زیرا تغییر محل خدمت تعیین شده در زمان ثبت نام تا پایان مدت تعهدات بدو استخدام (ذکر شده در شرایط اختصاصی هر دانشگاه) به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.

تذکر بسیار مهم در خصوص تغییر اطلاعات ثبت نامی:
با توجه به اینکه اعلامنتیجه اولیه (معرفی افراد برای بررسی مدارک) بر اساس اطلاعات ثبتنامی(خوداظهاری) داوطلبان و سهمیه های قانونی انتخاب شده توسط آنان صورت می گیرد، به دلیل اینکه در هنگام بررسی مدارک، هرگونه تغییر در اطلاعات وارد شده به نحوی که منجر به بهره مندی داوطلب از اولویت یا امتیاز مربوطه گردد، کل فرایند اعلام نتیجه را با اختلال مواجه می سـازد، لـذا لازمسـت ورود اطلاعات مذکور در فرم تقاضانامه ثبت نام (به خصوص اگر در کافی نت صورت می گیرد) با دقت و صداقت صورت گیرد چراکه با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، امکان اصلاح اطلاعات مذکور در هنگام بررسی مدارک بـه هـیچ وجـه امکانپذیر نمی باشد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت. لازم به ذکر است آخرین فرصت ویرایش مشخصات ثبت نـامی افراد (به جز شغل محل انتخابی) در زمان پرینت کارت ورود به جلسه خواهد بود. بدیهی است در صورت عدم ارائه مدارک و مسـتندات لازم در زمان بررسی مدارک، امتیازات و سهمیه های انتخاب شده توسط داوطلبان از آنان سلب خواهد گردید.

بخش پنجم : مراحل ثبت نام

داوطلب متقاضی استخدام در دستگاه های اجرایی باید در زمان ثبت نام در امتحان مشترک فراگیر، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.
الف) تهیه فایل عکس اسکن شده:
داوطلب بایدیک قطعهعکس پرسنلی خودرا با مشخصات زیر، اسکن نمودهو فایل آن را برای ارسال از طریقبرنامه ثبت ناماینترنتی آماده نماید:
عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) فقط باید با فرمت JPG باشد . اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه اشد. حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد. حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تذکر (۱ :(اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و
مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر ۲ :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر ۳ :درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در امتحان مشترک فراگیر از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در امتحانات مشترک فراگیر قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنندرخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد، بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
ب) پرداخت وجه:
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۷/۳ لغایت روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۷/۱۲ انجام خواهد پذیرفت. مدت ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۴۵۰/۰۰۰ (چهارصد و پنجاه هزار) ریال به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
موکداً تاکید میگردد مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در امتحان مشترک فراگیر تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. متقاضیان شرکت در امتحان مشترک فراگیر باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
ج) تکمیل تقاضانامه ثبت نام:
– در ردیف های ۱ ،۲ و ۳ ،داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وارد نماید (از بکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود)
– در ردیف ۴ ،داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اندبرای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای ۶۶۷۲۹۵۹۳ تماس حاصل نمایند.
– در ردیف ۵ ،داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد می باشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
– در ردیف ۶ ،داوطلب باید ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و ازدرج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
– در ردیف ۷ ،داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید.
– در ردیف ۸ ،داوطلب باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
– در ردیف ۹ ،داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره ۲ مندرج درصفحه ۱۹ مشخص و در این محل درج نماید.
– در ردیف ۱۰ ،داوطلب بایدبا علامتگذاری در یکی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.
– در ردیف ۱۱ ،داوطلبان مرد بایدوضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند.
– در ردیف ۱۲ ،داوطلبان چپ دست باید این مربع را علامتگذاری نمایند.

– در ردیف ۱۳ ،داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران وضعیت ایثارگری خود را بر اساس سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در این بند علامتگذاری نماید.
– در ردیف ۱۴ ،داوطلبان دارای سابقه غیر رسمی در دستگاههای اجرایی (جهت مقررات مربوط به حداکثر سن) می بایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند.
– در ردیف ۱۵ ،داوطلب معلول باید نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها علامتگذاری نماید و فرم دریافتی از بهزیستی را حداکثر تا تاریخ۹۸/۷/۱۴ به نشانی این سازمان (تهران صندوق پستی ۳۱۶۶-۳۱۵۳۵ )ارسال نمایند.
– در ردیف ۱ -۱۵ ،داوطلب معلول چنانچه نیازمند منشی می باشد باید این قسمت را علامتگذاری نماید.
– در ردیف ۱۶ ،مشمولان حافظان قرآن درجه ۱ تا ۵ این بند را علامتگذاری نمایند.
– در ردیف ۱۷ ،داوطلب باید آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید ( براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
– در ردیف ۱۸ ،داوطلب باید عنوان رشته تحصیلی خود را مشخص و در این محل درج نماید.
– در ردیف ۱۹ ،داوطلب باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرک تحصیل خود را درج نماید.
– در ردیف ۲۰ ،داوطلب باید تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید.
– در ردیف ۲۱ ، داوطلب باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.
– در ردیف ۲۲ ،داوطلب باید کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره ۲ مندرج در صفحه ۲۲ مشخص و در این محل درج نماید .همچنین آدرس دقیق پستی و کدپستی دقیق خود را که یک عدد ده رقمی می باشد در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.
– در ردیف ۲۳ ،داوطلب بایدکد پستی ده رقمی خود را درج نماید.
– در ردیف ۲۴ ،داوطلب شماره تلفن ثابت با کد شهر خود را در محل مربوط درج نماید.
– در ردیف ۲۵ ،داوطلب شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
– در ردیف ۲۶ ،داوطلب متقاضی میتواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.
– در ردیف ۲۷ ،داوطلب میبایست آدرس محل سکونت خود را در این محل درج نماید.
– در ردیف ۲۸ ،داوطلب باید کد شغل محل انتخابی خود را که شامل نام دستگاه، شغل و محل مورد تقاضا است، در این قسمت مشخص نماید. (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
تذکر مهم: داوطلبان بایددر انتخاب کد شغل محل بهنام شغل، محل خدمت، جنس و ظرفیت پذیرش، کد شرایط احراز توجه نمایند (لازم به توضیح است منظور از کد شرایط احراز تطابق رشته،گرایش و مقطع تحصیلی با شغل محل مورد تقاضا براساس جدول شماره ۱ مندرج در صفحات ۱۸-۱۱ میباشد)

د) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در امتحان مذکور از روز دوشنبه ۱۳۹۸/۸/۲۷ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه۱۳۹۸/۸/۳۰  در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز
استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری امتحان مشترک فراگیر بر روی کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای امتحان مشترک فراگیر توسط دستگاه اجرایی مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

«ضمناً آزمون پزشکان متخصص در روز پنجشنبه مورخ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ برگزار میگردد»

بخش ششم: نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه

اعلام نتیجه،تعیین حد نصاب وانتخابافراددر هر یکازکدشغل محلهای آزمون استخدامی موسسه به ترتیب زیرصورت میپذیرد:
۱ .محاسبه نمره کل اولیه داوطلبان براساس ضرایب دروس عمومی و اختصاصی.
۲ .این نمره کل ملاک تعیین حدنصاب خواهد بود
۳ .تعیین حدنصاب نمره علمی لازم: شرط لازم (و نه کافی) برای معلولین و داوطلبان آزاد جهت معرفی به موسسه به منظور بررسی مدارک، بر مبنای کسب حداقل ۵۰ درصد میانگین امتیاز(مجموع نمره عمومی و تخصصی آزمون کتبی با اعمال ضرایب مربوطه) سه نفر اول دارای بالاترین امتیاز آزمون کتبی در هر یک از مشاغل هر موسسه می باشد که به روش زیر تعیین میگردد:

حدنصاب =۵۰ × %میانگین نمره کل اولیه سه نفر دارای بالاترین امتیاز درهر شغل هرموسسه

تبصره- کاهش حد نصاب نمره آزمون در صورت عدم تامین نیروهای مورد نیاز در هر رشته شغلی به عهده معاونت توسعه وزارت متبوع خواهد بود.
۴ .ارائه کارنامه اولیه به کلیه داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور صرفا جهت اطلاع از وضعیت نمرهها و کسب یا عدم کسب حدنصاب
۵ .اعمال سهمیه های قانونی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و محاسبه نمره کل نهایی و اعلام فهرست معرفی شدگان مرحله اول بر اساس نمره فضلی از طریق وب سایت سازمان مذکور.
۶ .اعلام نتیجه با توجه به ظرفیت پذیرش در کد شغل محل انتخابی با رعایت موارد ذیل:
الف) دعوت از مشمولین بند ۵ همین صفحه جهت بررسی مدارک و مستندات استخدامی در زمان مقرر توسط موسسه مربوطه.
ب) انطباق سوابق و مدارک و مستندات ارائه شده با خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نام که به تایید( امضا و اثر انگشت) داوطلب رسیده باشد و تایید آن از سوی موسسه مربوطه.
ت) برای رشته های شغلی که پذیرش آنها «بدون انجام مصاحبه» است صرفا بر اساس نمره کل نهایی به میزان یک برابر ظرفیت.
ث) برای رشته های شغلی که شیوه پذیرش آنها «با انجام مصاحبه» است به میزان سه برابر ظرفیت
۷ .اعمال تغییرات و سهمیه های تایید شده (بر اساس مدارک و مستندات مثبته) توسط سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه
۸ .معرفی افراد به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش، به ترتیب نمره کل نهایی(در مشاغل دارای مصاحبه بر اساس وزن ۷۰ درصد نمره کل به آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره کل به مصاحبه) به هسته گزینش موسسه
مصاحبه شغلی:
۱ -نوع و محتوای مصاحبه مشاغل دارای مصاحبه توسط موسسه تعیین و در جدول شغل محل های مربوطه اعلام شده است.
۲ -از داوطلبان شغل محل های دارای مصاحبه پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی، به میزان چند برابر ظرفیت هر شغل محل، به ترتیب نمره فضلی (پس از اعمال سهمیه های قانونی) برای بررسی مدارک دعوت به عمل خواهد آمد و در صورت تایید مدارک، برای انجام مصاحبه اقدام خواهد شد.
۳ -مصاحبه برای مشاغل مربوط به حیطه فوریت های پزشکی به شرح زیر خواهد بود:
الف) رشته های شغلی کاردان و کارشناس بالینی فوریت های پزشکی
۱ -سنجش قد و BMI( شاخص توده بدنی): ارزیابی شرایط فیزیکی افراد از لحاظ قد و تناسب قد و وزن (در زمان بررسی مدارک)
۲ -سنجش وضعیت آمادگی جسمانی: ارزیابی قدرت بدنی و چابکی و توانایی، مدیریت زمان داوطلبان)
ب) مشاغل کارشناس ارتباطات و عملیات(با شرایط احراز پرستاری) و کارشناس تریاژ تلفنی فوریت های پزشکی
۱ -ارزیابی دانش تخصصی، اطلاعات شهرشناسی، و سرعت عمل و مهارت در تایپ
۲ -تسلط به زبان و لهجه رایج منطقه
پ) محتوای مصاحبه رشته کارشناس ارتباطات و عملیات(با شرایط احراز دکتری)

ارزیابی دانش تخصصی

تذکرات و توصیه های کلی:

۱ -داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در امتحانات موسسات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت نام نمایند که مدرک تحصیلی
(مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) آنان مطابق با عناوین مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) مندرج در شرایط احراز مشاغل قید شده در آگهی استخدامی یکسان بوده و همچنین عنوان مدرک تحصیلی ثبت نامی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) داوطلب، در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه وی درج گردیده باشد.
۲ -در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در آگهی استخدامی منتشره، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش در آگهی درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، می توانند در آزمون استخدامی ثبت نام نمایند.
۳ -ارائه هرگونه گواهی از مراجع مختلف مبنی بر تطابق رشتهها و یا گرایشهای تحصیلی با رشته یا گرایش های تحصیلی عنوان شده در آگهی استخدامی جهت ادامه فرایند استخدام موضوعیت نداشته و صرفاً عین عنوان رشته ها و یا گرایشهای تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی ملاک عمل میباشد. از اینرو داوطلبانی که در مرحله بررسی مدارک، از لحاظ شرایط احراز اعلام شده در آگهی استخدامی منتشره، غیر واجد شرایط تشخیص داده شوند از ادامه فرایند استخدام حذف و معرفی آنان در این مرحله، کان لم یکن تلقی گردیده و هیچگونه حق و امتیازی برای داوطلب ایجاد نکرده و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
۴ -داوطلبان استخدام میبایست سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند را داشته باشند. در صورت عدم تایید توانایی داوطلبان استخدام توسط دستگاه مربوطه در مرحله مصاحبه استخدامی و معاینه پزشکی، مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه میباشد.
۵ -مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام به سازمان سنجش اعلام مینماید با مستنداتی که در اعلام نتیجه اولیه و بررسی مدارک ارائه خواهد شد برعهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت و سابقه اشتغال غیررسمی در دستگاههای اجرایی (برای محاسبه حداکثر سن) و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون استخدامی موسسات (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش
نهایی و یا صدور حکم استخدامی) داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
۶ -داوطلبان بایستی به مبنای تاریخهای اشاره شده در آگهی توجه کافی داشته باشند. لازم به ذکر است ملاک عمل برای تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه، تاریخ شروع به طرح (جهت افرادی که در دوران طرح اجباری میباشند)، تاریخ پایان طرح (جهت متقاضیان استخدام در سایر دانشگاهها) و … آخرین روز ثبت نام و ملاک محاسبه سن، اولین روز ثبت نام میباشد.
۷ -استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند، منوط به تایید توانمندیهای جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.
۸ -استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر اساس نمره کل اولیه خواهد بود. کارنامه اولیه صادر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، صرفا جهت اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون از وضعیت علمی (نمرات مکتسبه) آنان میباشد و فاقد هرگونه ارزش قانونی دیگری از جمله استخدام می باشد.
۹ -داوطلبانی که در زمان های مشخص شده توسط موسسات، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم اقدام ننمایند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت. بدیهی است موسسات در اینگونه موارد با هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهند نمود.

مواد امتحانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی

کد و نام استان، نام و کد شهرستان (محل تولد، محل صدور شناسنامه و اقامت)

فهرست شغل سازمانهای مورد تقاضا در هفتمین آزمون فراگیر

فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام

 

آرشیو استخدام وزارت بهداشت سال ۹۷

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹۲)

  1. م گفت:

    ازمون قراردادیها مهر ۹۹ برگزار شده!چه عجب بعد از ۵ ماه بالاخره جوابای قراردادمعین میخواد بیاد! چرا سنجش پزشکی اینقدر بی نظمه و با تاخیرهای چند ماهه نتایج ازمونهای استخدامی و حتی ارشد و دکتری رو میده. اولش ادعا میکنن که یک ماهه نتایج اعلام میشه. بعدش می بینیم ۵ ماه تاخیر داره!

  2. مسعود گفت:

    سلام دوستان….در مورد فرایند آزمونهای استخدامی از زمان انتشار آگهی تا بکارگیری نظر و ایده اگر دارید بفرمایید.ممنون

  3. بداغی گفت:

    سلام…زمان آزمون و رشته های مورد نیاز کی اعلام میشه؟

  4. mzakh گفت:

    کارشناس بهداشت عمومی هستم در آزمون استخدامی ها نیاز به این رشته ندارند و اکثر دانشگاهها هم قرارداد نمیبندن لطفا راهنماییم کنید.

  5. ثریامرجانی گفت:

    چن هزارنفری درایران فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی هستیم ولی بیکاریم.۴سال منتظریم تاشایددراستخدامیارشته ماهم باشه .باچه زحمتی درس خوندیم ولی بیکاریم.

  6. الهام گفت:

    سلام خواستم بدونم برای استخدام وزارت بهداشت رشته هایی مثل کامپیوتر هم میخوان،ممنون میشم راهنمایی کنین.

    • گلسرخی گفت:

      بله کارشناس امور سخت افزار رایانه و کارشناس شبکه میخواد البته به تعداد محدود

  7. نسترن گفت:

    بنظرتون مدیریت خدمات بهداشتی درمانی استخدامی داره

  8. محسن گفت:

    بهداشت پس چی؟ اونم از نوع حرفه ایش

  9. میثم گفت:

    آیا بهتر نبود وزارت بهداشت هم مثل آموزش و پرورش آزمون استخدامیشو جداگانه برگزار میکرد که مجبور نشه آزمونو به تعویق بندازه آخه در استخدامی بهداشت که تبعیض جنسیتی در کار نیست چه بسا شرایط به نفع خانوماست .حالا هم ما داوطلبها و هم خودشون سردر گم شدن .اگه امکانش هست آزمون رو به تعویق نیندازید

  10. کبری عباسی گفت:

    سلام
    تاریخ دقیق آزمون که وزرات بهداشت زدین کی هست؟؟
    آخه میگن آزمون لغو شده

  11. مرتضی گفت:

    سلام آقاسی هستم ۲۲ سالمه مجـرد،دارای مـدرک کمک بهیـاری،آشنایی وانجام کارهای پرستاری درصورت نیـاز لطفا اطلاع دهیـد.

  12. اعظم گفت:

    لطفآ یه فکری هم ب درباره ی بچه های کمک پرستاری بکنین دوسال مدرکشو گرفتم ولی هرجا میرم میگن باید سایت اعلام کنه جالبیش اینکه سایت هیچ وقت هیچی راجب کمک پرستارا نگفته

  13. Dariush گفت:

    سلام. جهـانگیـری هستم ۲۵ساله،مجـرد،دارای مـدرک کمک بهیـاری،آشنایی وانجام کارهای پرستاری درصورت نیـاز لطفا اطلاع دهیـد.

  14. خدیجه گفت:

    سلام من رشته مهندسی بهداشت محیط رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهتی روزانه .هستم خانواده پرسنل علوم پزشکی هستم ودر حال گذراندن طرح.چرارشته ها مورنیاز علوم پزشکی اعلام نشده/

  15. فایزه گفت:

    سلام من دیپلم تجربی دارم بنظرتون استخدام دیپلمه احتیاج دارن

  16. يه دختر گفت:

    من لیسانس میکروبیولوژی دارم چهار سال الکی وقتمو تلف کردم الان هیچ دستگاه دولتی رشته منو نمیخاد .خب وقتی هیچ جا نمیگیرین برا چی این رشته ها رو تو دانشگاه میزارین ؟ متاسفم برا جایی که دارم توش زندگی میکنم .

  17. فرزانه گفت:

    من مدرک لیسانس مهندسی پزشکی (بیو متریال) هستم . واقعا هیچ جا برا این رشته تو ایران نیست . خب اگه این رشته هارو نمیخواین چرا تو دانشگاه میارین . تازه روز به روزم بیشتر میکنن . فقط میخوان از مردم پول بگیرن

  18. افسانه گفت:

    سلام کارشناس مامایی هستم ولی بعلت نداشتن شرایط سنی استخدام بیکارهستم لطفا راهنمایی کنید

  19. فاطمه گفت:

    سلام. من ارشد علوم تشریح دارم. تازه فارغ التحصیل شدم. در مورد این رشته چیزی تو سایت ندیدم. اگه دوستان چیزی میدونن به منم اطلاع بدن.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها