استخدام نیرو‌های قراردادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ربطی به وزارت علوم ندارد

منصور غلامی‌ وزیر علوم‌ در حاشیه اجلاس‌ سراسری‌ رؤسای دانشکده و آموزشکده‌های سراسر کشور که امروز در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص ادغام ۲ دانشگاه فنی و حرفه‌ای و جامع‌ علمی کاربردی گفت: در حال حاضر در شرایط فعلی‌ این دو دانشگاه‌ به عنوان دانشگاه مستقل‌ در حال فعالیت‌ هستند‌ اما دانشگاه جامع‌ متکی به نهادهای بخش خصوصی‌ است.

وی ادامه داد: این دو دانشگاه، دانشگاه‌هایی فعال در زمینه اشتغال دانشجویان هستند لذا تلاش ما این است که این دو دانشگاه را به یکدیگر نزدیک کنیم‌، ولی در حال حاضر برنامه‌ای برای ادغام این دو دانشگاه نداریم، مراکز جامع علمی کاربردی حذف نمی‌شوند، بلکه ساماندهی مطلوب و خوبی‌ در این زمینه‌ در نظر گرفته شده است؛ دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از مراکز مهارت‌آموزی مهم در ایجاد اشتغال دانشجویان است و می‌تواند مطلوب واقع شود.

غلامی در خصوص تعطیلی‌ برخی واحدهای این دانشگاه ادامه داد: برخی از این مراکز از مهارت‌آموزی خارج شده و حتی در سطح دکترا پذیرش دانشجو داشته‌اند که این فعالیت در قالب برنامه‌های دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی هم به خوبی مباحث علمی و فناوری جدید به افرادی که شاغل هستند آموزش می‌دهد اما این اطمینان وجود دارد، واحدی که شرایط لازم را داشته باشد و بر اساس دستورات وزارت علوم عمل کند، حذف نمی‌شود.

وی در پایان درباره استخدام نیروهای‌ قراردادی‌ دانشگاه فنی و حرفه‌ای اضافه کرد: این موضوع، درون دانشگاهی‌ است و در قالب اختیارات ریاست دانشگاه  است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها