استخدام شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان ۹۵ (زمان دریافت کارت)

 استخدام شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

برای دانلود نمونه سوالات رایج آزمون های استخدامی اینجا کلیک کنید

دریافت کارت ورود به جلسه شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

کاربران گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان روی لینک زیر کلیک نمایید

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید

 


استخدام شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان بهمن ۹۵

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در نظر دارد ۱۰۸ نفر نیروی انسانی (مرد) مورد نیاز خود را از طریق شرکت پیمانکار تامین نیرو در مقاطع تحصیلی ذیل و به شرح جدول آتی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و روانشناختی به صورت قراردادی از شهرستان بردسیر جذب نماید.
افرادیکه متقاضی حضور در آزمون می باشند،می توانند برای ثبت نام از تاریخ ۹۵/۱۱/۱۱تا تاریخ۹۵/۱۱/۲۱به آدرس اینترنتی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف (www.karasa.ir)مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز

ردیف مدرک
تحصیلی
مقطع محل
خدمت
تعداد توضیحات
۱ مکانیک/ریاضی
فیزیک و تجربی
دیپلم بردسیر ۲۰ خط تولید
۲ کامپیوتر دیپلم بردسیر ۸ اپراتور
اتاق کنترل
۳ فنی،
ریاضی فیزیک
و تجربی
دیپلم بردسیر ۲۰ کسانی که
گواهینامه ویژه
جرثقیل سقفی
و لیفتراک
دارند در
اولویت
هستند
۴ برق
صنعتی
دیپلم بردسیر ۴ برقکار
صنعتی
۵ مکانیک دیپلم بردسیر ۱۹ تعمیرکار
مکانیک
۶ جوشکاری
و لوله کشی
صنعتی
دیپلم بردسیر ۴ جوشکار
و لوله کش (دارای
گواهینامه
آموزشی)
۷ تراشکاری دیپلم بردسیر ۲ تراشکار
(دارای
گواهینامه
آموزشی)
۸ کلیه
رشته ها
*دیپلم بردسیر ۹ نگهبان
و مانیتورینگ
۹ کلیه
رشته ها
دیپلم بردسیر ۳ دارای
گواهینامه
رانندگی پایه
دوم
۱۰ کامپیوتر دیپلم بردسیر ۶ باسکولدار
۱۱ کامپیوتر دیپلم بردسیر ۱ دارای
۳ سال سابقه
ارائه خدمات
کامپیوتری
۱۲ فنی،ریاضی
فیزیک وتجربی
*دیپلم بردسیر ۹ امداد
و نجات،آتش
نشان و
راننده آتش
نشانی
۱۳ ایمنی
صنعتی
لیسانس/
*فوق
دیپلم
بردسیر ۳ دارای
۳ سال سابقه
کار ایمنی
صنعتی یا ایمنی
فنی

*متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم ایمنی صنعتی و رشته های مشابه بوده باید حداقل دارای ۶ سال سابقه کار مرتبط با ایمنی صنعتی و یا ایمنی فنی باشند
*متقاضیان امداد و نجات و… باید دارای عناوین قهرمانی یکی از رشته های ورزشی شهرستان با ارائه مدرک معتبر از اداره تربیت بدنی شهرستان بردسیر و همچنین دارای گواهینامه معتبر برای رانندگی با خودروهای آتش نشانی باشند و ترجیحا” دارای مدرک تحصیلی دیپلم تجربی باشند.
* متقاضیان ردیف نگهبانی باید حداقل دارای ۱۷۰ سانتیمتر قد و دارای مدرک معتبر از اداره تربیت بدنی شهرستان بردسیر دال بر عضویت در یکی از تیمهای ورزشی شهرستان را داشته و ارائه نمایند

شرایط شرکت در آزمون
۱- شرایط عمومی

۱-۱-تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۱-۲-تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
۱-۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی
۱-۴-عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذیصلاح)
۱-۵- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن
۱-۶-داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید امور ایمنی و بهداشت شرکت جهان فولاد سیرجان
۱-۷-عدم اعتیاد به هر گونه مواد مخدر ، روان گردان و…(با تایید مراجع ذی صلاح)

۲-شرایط سنی
۲-۱-حداکثر سن مجاز برای داوطلبان ۳۱دیپلم سال(متولدین۱۳۶۴/۱۱/۱۱و بعد ازآن)،داوطلبان فوق دیپلم ۳۳ سال(متولدین ۱۳۶۲/۱۱/۱۱ و بعد ازآن) و داوطلبان لیسانس ۳۵سال(متولدین ۱۳۶۰/۱۱/۱۱و بعدازآن)می­باشد.
۲-۲-مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
۲-۳-به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط در واحدهای پیمانکاری شرکت جهان فولاد سیرجان­ که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر ۵ سال به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
۲-۴- شرط حداکثر سن در خصوص ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد :
۲-۴-۱ داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به صورت داوطلب خدمت نمودند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین در صورت مجروحیت مدت بستری شدن و یا استراحت پزشکی آنان به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۴-۲ داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۴-۳ افراد خانواده شهدا و جاویدالاثرها(همسر و فرزندان)، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان به میزان ۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۵- در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان دیپلم از ۳۷ سال نبایستی تجاوز نماید.
۲-۶- حداکثر سن داوطلبان فوق دیپلم و لیسانس با رعایت مفاد فوق نبایستی به ترتیب از ۳۹ و ۴۰ سال تمام تجاوز نماید.

۳- شرایط معدل
۳-۱-داشتن حداقل معدل کل ۱۲ برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و ۱۳ برای سایر مدارک تحصیلی

۴- شرایط مدرک تحصیلی

۴-۱-مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
۴-۲-دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود).
۴-۳-تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه­های آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.
۴-۴-مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.
تذکر: داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم­ غیر پزشکی آنان بعد از تاریخ ۹۵/۱۱/۲۱ باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

۵- اولویتهای جذب

۵-۱-اختصاص ۱۰% کل پذیرفته شدگان به افراد درجه یک خانواده معزز شاهد و جانبازان بالای ۲۵% می باشد مشروط بر این که حداقل ۵۵% کل امتیازنفر اول پذیرفته شده در آزمون را کسب کرده باشد.
۵-۲-متقاضیان شرکت در آزمون منحصرا” باید بومی بردسیر باشند. ( بومی به افرادی گفته می شود که محل تولد یا محل سکونت فعلی آنان براساس مدارک مستند حداقل طی ۵ سال گذشته که به تایید شورای شهررسیده و یا محل اخذ دو مقطع تحصیلی آنها بر اساس تایید آموزش و پرورش شهرستان شهر بردسیر باشد.)
۵-۳-در شرایط مساوی اولویت با افرادی است که دارای معدل بالاتری هستند.

۶-نحوه ثبت نام و مهلت آن
داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز پنجشنبه ۹۵/۱۱/۲۱ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود).
۶-۱- مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
۶-۲- واریز مبلغ ۴۰۰.۰۰۰ ریال (چهارصد هزارریال) به صورت الکترونیکی به‌عنوان حق ثبت نام در آزمون.
*وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
تبصره ۱ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.

۶-۳-داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند. (حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد)
· عکس داوطلب ۴×۳
·گواهی تحصیلی
·کارت ملی
·صفحه اول شناسنامه
·کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم غیر پزشکی برای متقاضیان
· مدارک ایثارگری موضوع بند ۲-۵

۶-۴- ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجوددر سایت www.karasa.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد.
۶-۵-داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.
۶-۶-تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه، زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون در سایت مذکور اعلام می­گردد.

تبصره ۲ : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

۷- نحوه برگزاری آزمون

۷-۱- آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.
۷-۲-آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی (شامل هوش، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات) و سؤالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.
تبصره: اقلیت‌های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.
۷-۳- امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده نباید از ۵۵ درصد امتیاز نفر اول کمتر باشد.

۸- توضیحات مهم
۸-۱-چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
۸-۲- بدیهی است قبولی در مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در مصاحبه تخصصی و روانشناختی، آزمون عملی و معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان برای انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
۸-۳- کلیه مشاغل عملیاتی و تولیدی بوده و افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.
۸-۴-محل شرکت کارخانه نورد بردسیر می باشد و نحوه اشتغال و محل جغرافیایی خدمت افراد را شرکت تعیین می کند.
۸-۵- متقاضیان دیپلم بایستی ردیف مورد نظر برای حضور در آزمون را در زمان ثبت نام مشخص نمایند و هر داوطلب فقط حق انتخاب یک رشته را خواهد داشت.در صورت عدم انتخاب ردیف توسط متقاضی، حق حضور در جلسه آزمون از متقاضی گرفته خواهد شد.
۸-۶- متقاضیان ردیف نگهبانی باید حداقل دارای ۱۷۰ سانتیمتر قد و دارای مدرک معتبر از اداره تربیت بدنی شهرستان بردسیر دال بر عضویت در یکی از تیمهای ورزشی شهرستان را داشته و ارائه نمایند.
۸-۷- متقاضیان امداد و نجات و… باید مدرک معتبر از اداره تربیت بدنی شهرستان بردسیر دارای عناوین قهرمانی یکی از رشته های ورزشی شهرستان بوده، دارای گواهینامه معتبر برای رانندگی با خودروهای آتش نشانی باشند و ترجیحا” دارای مدرک تحصیلی دیپلم تجربی باشند.
۸-۸- متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم ایمنی صنعتی و رشته های مشابه بوده و حداقل دارای ۶ سال سابقه کار مرتبط با ایمنی صنعتی و یا ایمنی فنی باشند نیز می توانند برای ردیف ۱۲ رشته های مورد نیاز ثبت نام نمایند.
۸-۹-پذیرفته شدگان نهایی با توجه به راه اندازی کارخانه نورد بردسیر و با توجه به نیاز شرکت به تدریج و طی یک دوره یکساله بکار فراخوانده خواهند شد.

۹- دریافت کارت آزمون

۹-۱-دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده، در تاریخهای تعیین شده امکان‌پذیر است.
۹-۲- آزمون درشهر بردسیر برگزار خواهد شد. محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.

۱۰- اعلام نتایج آزمون

۱۰-۱- نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور (www.karasa.ir) اعلام خواهد شد.

۱۰-۲- داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید


اعلام نتایج  آزمون شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک کنید


 دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید


 زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان ساعت ۱۰ روز دوشنبه تاریخ ۹۵/۰۵/۱۸ می باشد

فراخوان پذیرش نیروی قراردادی شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

«آگهی پذیرش نیروی قراردادی»

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در نظر دارد ۲۵ نفر نیروی انسانی مورد نیاز را در مقطع فوق دیپلم به شرح جدول ذیل و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، روانشناختی و گزینش به صورت قراردادی از استان کرمان جذب نماید.

افرادی که متقاضی شرکت در آزمون می باشند، می توانند برای ثبت نام از تاریخ ۹۵/۰۴/۲۷ تا تاریخ ۹۵/۰۵/۱۰ به آدرس اینترنتی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف (www.karasa.ir) مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز

ردیف مدرک تحصیلی مقطع محل خدمت تعداد جنسیت توضیحات
۱ مکانیک کلیه گرایش ها فوق دیپلم سیرجان ۱۰ مرد  
۲ متالورژی کلیه گرایش ها فوق دیپلم سیرجان ۵ مرد  
۳ برق قدرت فوق دیپلم سیرجان ۴ مرد  
۴ برق الکترونیک ، کنترل فوق دیپلم سیرجان ۱ مرد  
۵ برق الکترونیک ، کنترل فوق دیپلم بردسیر ۵ مرد  

 

شرایط شرکت در آزمون:

  • شرایط عمومی:
    • تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
    • تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
    • دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم غیر پزشکی
    • عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذی‌صلاح)
    • عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن
    • داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید امور ایمنی و بهداشت شرکت جهان فولاد سیرجان
    • عدم اعتیاد به مواد مخدر (با تایید مراجع ذی صلاح)
  • شرایط سنی:
    • حداکثر سن مجاز برای داوطلبان فوق دیپلم ۳۰ سال (متولدین ۶۵/۰۵/۰۱ و بعد از آن) می­باشد.
    • مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
    • به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط در واحدهای پیمانکاری شرکت جهان فولاد سیرجان­ که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر ۵ سال به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
    • شرط حداکثر سن در خصوص ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد :
      • داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به صورت داوطلب خدمت نمودند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین در صورت مجروحیت مدت بستری شدن و یا استراحت پزشکی آنان به حداکثر سن اضافه می‌شود.
      • داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه به حداکثر سن اضافه می‌شود.
      • افراد خانواده شهدا و جاویدالاثرها(همسر و فرزندان)، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان به میزان ۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.
    • در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم از ۳۵ سال نبایستی تجاوز نماید.
  • شرایط معدل:
    • داشتن حداقل معدل کل ۱۳
  • شرایط مدرک تحصیلی:
    • مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
    • دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود).
    • تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه­های آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.
    • مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.

تذکر: داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم ­آنان بعد از تاریخ ۱۵/۰۶/۹۵ باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

  • اولویتهای جذب:
    • اختصاص ۱۰% کل پذیرفته شدگان به افراد درجه یک خانواده معزز شاهد و جانبازان بالای ۲۵% می باشد مشروط بر این که حداقل ۶۰% کل امتیاز نفر اول پذیرفته شده در آزمون را کسب کرده باشد.
    • بومی بودن دارای امتیاز می باشد ( بومی به افرادی گفته می شود که محل تولد یا صدور یا محل اخذ دو مقطع تحصیلی آنها شهر های سیرجان و بردسیر باشد.)
    • در شرایط مساوی اولویت با افرادی است که دارای معدل بالاتری هستند.
  • نحوه ثبت نام و مهلت آن:

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز یکشنبه ۱۰/۰۵/۹۵ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود).

  • مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
  • واریز مبلغ ۴۰۰،۰۰۰ ریال (چهارصد هزارریال) به صورت الکترونیکی به‌عنوان حق ثبت نام در آزمون.

         *وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
تبصره ۱ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.

  • داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند. (حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد)
  • عکس داوطلب ۴×۳
  • گواهی تحصیلی
  • کارت ملی
  • کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم غیرپزشکی برای متقاضیان
  • مدارک مربوط به سابقه کار به تایید سازمان تامین اجتماعی
  • مدرک بومی بودن
  • مدارک ایثارگری موضوع بند ۲-۵
    • ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت karasa.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد.
    • داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.
    • تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه، زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون در سایت مذکور اعلام می­گردد.

تبصره ۲ : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

  • نحوه برگزاری آزمون:
    • آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.
    • آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی (شامل هوش، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات) و سؤالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.
    • امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده نباید از ۶۰ درصد امتیاز نفر اول کمتر باشد.

تبصره: اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می شود.

  • توضیحات مهم :
    • چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
    • بدیهی است قبولی در مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در مصاحبه تخصصی و روانشناختی، آزمون عملی و معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
    • کلیه مشاغل عملیاتی و تولیدی بوده و افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.
    • محل شرکت جهان فولاد سیرجان واقع درکیلومتر۵۰ جاده شیراز – سیرجان و کارخانه نورد بردسیر واقع در ابتدای جاده بردسیر کرمان می باشد و نحوه اشتغال و محل خدمت افراد را شرکت تعیین می کند
    • چنانچه داوطلب در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ویا یکی از شرکتهای پیمانکار و همکار شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ویا شرکتهای منطقه گل گهرشاغل باشد، ضروری است قبل از ثبت نام از شرکت قبلی استعفا داده باشد؛ در غیر اینصورت قبولی وی در آزمون کان لم یکن تلقی می گردد
  • دریافت کارت آزمون:
    • دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده، در تاریخهای تعیین شده امکان‌پذیر است.
    • آزمون در شهر سیرجان برگزار خواهد شد. محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.
  • اعلام نتایج آزمون :
    • نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور (karasa.ir) اعلام خواهد شد.
    • داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

جهت ثبت نام کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۸)

  1. milad گفت:

    با سلام.ثبت نام کردم.هنوز نتونستم هزینه رو بپردازم.قسمت پرداخت مشکل داره

  2. محمد گفت:

    پنج سال سابقه شنا در کویر قبوله یا نه بچه ها؟

  3. محسن گفت:

    متاسفم…………………………..

  4. احمد گفت:

    خوب نون دونی راه انداختن مملکت بی درو پیکر ینی این .
    هر خراب شده ای که بودجه کم میاره یه آزمون استخدامی میذاره و جوونای مملکتو که کار ندارن بتیغه
    ینی هیچ ارگانی چیزی نیست رو اینا نظارت کنه ؟
    چه خبره ۴۰ هزار تومن
    تو هر آزمون خودشو بکشه ۳ ۴ هزار تومن برا هر نفر هزینه داره

  5. ایمان گفت:

    سلام
    یکی نیست به اینا بگه بی وجدان ما اگه ۴۰۰۰۰ تومان پول تو جیب داشتیم ثبت نام شما برای چی بود.فکر مردم را نمیکنید.از کجا بیارند .تازه شما که نیروهایتان مشخص شده اند.این دکان بازار برای چیه.بنده کارشناسی عمران با گرایش آب و فاضلاب دارم با ۵سال سابقه کاری و الان هم بیکارم…
    ما را گرفتید

  6. محمد گفت:

    این همه سابقه کار ، یهو می نوشت نیروی بازنشسته میخوام باز خرید کنم .

  7. هیراد گفت:

    با سلام واقعا راسته که میگن بازار خرابه
    تمام شرکتها و ارگان ها بازار راه انداختن برا خودشون به چند نفر نیرو با مدارک فوق لیسانس اونم قرار دادی نیاز دارن برای کارگری اونم چی حق ثبت نام ۴۰ هزار آخه چرا تضمین میکنی ببری سرکار بابا خدایم اون بالا هست

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها