استخدام نیروی انتظامی در استان مرکزی

خبر ۲۵ بهمن ۹۳ : یک هزار پلیس افتخاری در استان مرکزی به‌کار گرفته می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: معاون نیروی انسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: محدودیتی برای تعداد ثبت نام‌کنندگان نداشته و هزار نفر در استان مرکزی برای پلیس افتخاری ثبت نام می‌کنیم
سرهنگ سعید گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به بکارگیری پلیس افتخاری اظهار داشت: افرادی‌که تمایل دارند به صورت داوطلبانه در ماموریت‌هایی که ناجا پیش بینی می‌کند شرکت کرده و حداقل سن افراد ۱۸ سال و حداکثر ۶۰ سال است.
وی افزود: پلیس‌های افتخاری در ۲ سطح ۱ و ۲ بکارگیری می‌شود و سطح یک مانند شاغلین نیروی انتظامی ضابطان قوه قضائیه بوده که پس از سپری کردن یک سیکل اداری و دوره‎های خاص، متناسب با ماموریت‎های پیش بینی شده بکارگیری می‌شوند.
معاون‌نیروی انسانی فرماندهی نیروی‌انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: پلیس افتخاری سطح یک به عنوان ضابط قوه قضائیه زیر نظر نیروی انتظامی در ماموریت‌ها شرکت کرده و لباسی نیز برای آنها تعریف شده که به صورت مقطعی از آن استفاده می‌شود.
سرهنگ گودرزی با اشاره به محل‌های بکارگیری پلیس افتخاری در استان مرکزی گفت: پلیس افتخاری در پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا، اطلاعات، راه‌ور، فتا، یگان ویژه، کلانتری و پاسگاه‌ها متناسب با ماموریت خاص در این رده‌ها بکار گرفته می‌شوند.
وی افزود: پلیس افتخاری دارای بیمه لحظه‌ای بوده و در صورت وقوع هرگونه حادثه حین ماموریت تحت پوشش بیمه مانند کارکنان پایور هستند، پلیس افتخاری رابطه استخدامی نداشته و استخدام نمی‌شوند ولی در ماموریت‌ها فراخور نوع اقداماتی که انجام می‌دهند به آنها پاداش داده شده ولی حقوق ثابت ندارند.
معاون نیروی انسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: به پلیس افتخاری امتیازاتی مانند آنچه برای پرسنل دیگر درنظر گرفته شده از قبیل اعزام به اماکن رفاهی، سفرهای زیارتی، تقدیر از فرزندان ممتاز آنها و ارائه سبده کالا در مناسبت‌های خاص تعلق می‌گیرد.
سرهنگ گودرزی با اشاره به نیروهای پلیس افتخاری از نظر جنسیت گفت: در پلیس افتخاری هم مردان و هم بانوان می‌توانند شرکت کنند، یکی دیگر از اولویت‌های پلیس افتخاری برای کارکنانی است که بعد‌ها سرباز می‌شوند و افرادی که دارای مشمولیت بوده سابقه یک سال خدمت در پلیس افتخاری را ارائه دهند به عنوان اولویت در استان و شهر محل سکونت خود ادامه خدمت می‌دهند.
وی افزود: شرایط عمومی اطلاع‌رسانی شده و بنرهایی نیز نصب می‌شود، افراد به فراخور علاقمندی خود می‌توانند به مراکز نامبرده مراجعه و ثبت نام کنند.
معاون نیروی انسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: سطح ۲ یک مقدارنسبت به سطح یک بکارگیری انها آسانتر است و یه غیر از رده‌های سطح یک در مکان‌هایی خارج از پلیس تخصصی سطح ۲ بکارگیری می‌شوند.
سرهنگ گودرزی با اشاره به امتیازات داده شده گفت: امتیازات در نظر گرفته شده بیشتر برای پلیس افتخاری سطح یک است، محدودیتی برای تعداد ثبت نام‌کنندگان نداریم و هزار نفر در استان ثبت نام می‌کنیم، پلیس افتخاری به صورت متناوب و دوره‌ای بکارگرفته می‌شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۸)

  1. حمید رضا صفی خانی گفت:

    منظور بی حقوق؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. کامران گفت:

    سلام خسته نباشید.ببخشید من دیپلم معماری دارم میتونم شرکت کنم؟؟؟؟و اینکه مرکز گزینشش در ارک کجاست

  3. ﺭﺳﻮﻝ گفت:

    ﻳﻜﻢ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺳﻂﺢ ۲. ﺗﻮﺿﻴﺢ ﻣﻴﺪاﺩﻳﻦ ﻻﻗﻞ !

  4. narges گفت:

    باید شرایطشو واسه اینایی که خارج از استان مرکزی هستن هم بگید.ما الان از کجا باید بدونیم شرایطش چیه

  5. hamidreza گفت:

    سلام
    چه جور باید ثبت نام کنیم

  6. ماری گفت:

    سلام :شرایطش کوش؟

  7. مهندس گفت:

    افتخاری یعنی بی حقوق؟؟؟!!!

  8. sasan. گفت:

    سلام چه جوری باید ثبتنام کنم؟؟؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها