استخدام نیروهای بهداشتی بصورت حجمی(شرکتی) در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

آزمون استخدامی دانشگاه که قرار بود جمعه ۲۵اردیبهشت برگزار شود تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع با اعلام این خبر گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نظر دارد با برگزاری این آزمون  نسبت به بکارگیری نیرو های بهداشتی بصورت حجمی شرکتی اقدام نماید تا این نیروها در قالب شرکت های خدماتی و تعاونی درحاشیه شهر کرمانشاه و شهرستانهای تابعه فعالیت نمایند که ثبت نام متقاضیان آن نیز انجام شده است.

دکتر ابراهیم شکیبا گفت: مقرر شده بود که متقاضیان روز جمعه ۱۳۹۴/۲/۲۵ در آزمون شرکت نمایند که برگزاری این آزمون تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده است.

بهمین جهت ثبت نام کنندگان می توانند با مراجعه به درگاه استخدامی سایت اینترنتی  www. Kermanshah.poorsam.ir. از آخرین اخبار مربوط به این آزمون اطلاع حاصل کنند و از هرگونه مراجعه حضوری یا تلفنی با ستاد دانشگاه خودداری نمایند.

آگهی جذب و استخدام نیرو های بهداشتی بصورت حجمی(شرکتی)

شرکت های خدماتی و تعاونی جهت تامین نیروهای بهداشتی حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه و شهرستانهای تابعه به شرح  عناوین شغلی ذیل بصورت حجمی (شرکتی)نیرو جذب و استخدام می نماید لذا داوطلبان ذیربط می توانندجهت اطلاع بیشتر و ثبت نام از تاریخ ۱۳/۲/۹۴ لغایت ۲۰/۲/۹۴ به درگاه استخدامی سایت                                                                             اینترنتی    Kermanshah.poorsam.ir مراجعه نمائید.

  1. کارشناس مامایی(مدرک لیسانس مامایی) ۲-کاردان یا کارشناس بهداشت خانواده(مدرک فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس رشته بهداشت عمومی ، بهداشت خانواده ، مامایی)  ۳-کارشناس تغذیه(مدرک لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در رشته های علوم تغذیه،علوم بهداشتی در تغذیه،تغذیه   ۴-  روانشناسی بالینی( مدرک لیسانس روانشناسی بالینی و مدرک فوق لیسانس یا دکتری در رشته روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی)

شرکت ها ی خدماتی و تعاونی استان کرمانشاه

لینک آگهی استخدام

لینک جداول شغلی و راهنمای ثبت نام و آزمون

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها