استخدام نیروی قراردادی شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل گهر

شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل گهر در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعداد ۵ نفر در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس به شرح جدول شماره (۱) را از طریق برگزاری مصاحبه تخصصی، روانشناختی و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

افرادی که متقاضی شرکت در مصاحبه می باشند، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۰/۰۹/۱۳۹۳تا تاریخ ۲۶/۰۹/۱۳۹۳ به آدرس اینترنتی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف (www.karasa.ir) مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
جدول (۱): رشته‌های تحصیلی مورد نیاز

مقطع تحصیلی

رشته

حداقل سابقه کار (سال)

جنسیت

تعداد

گرایش

لیسانس / فوق لیسانس

کشاورزی

۷

مرد

۱

باغبانی، اصلاح نباتات

حقوق

۳

مرد / زن

۱

خصوصی، ثبت اسناد و املاک

عمران

۷

مرد

۱

لیسانس: عمران

عمران

۵

مرد

۱

فوق لیسانس: سازه ، ترافیک

فوق لیسانس

معماری

۷

مرد / زن

۱

شهرسازی

 

شرایط شرکت در مصاحبه:
۱- شرایط عمومی:
۱-۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۱-۲- تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
۱-۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد
۱-۴- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذی‌صلاح)
۱-۵- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان¬ها به هر شکل ممکن
۱-۶- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید امور ایمنی و بهداشت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
۱-۷- عدم اعتیاد به مواد مخدر (با تایید مراجع ذی صلاح)

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

۲- شرایط سنی:
۲-۱- حداکثر سن مجاز برای داوطلبان برای داوطلبان لیسانس ۳۰ سال (متولدین ۰۱/۰۹/۱۳۶۳ و بعد از آن)، برای داوطلبان فوق لیسانس ۳۲ سال (متولدین ۰۱/۰۹/۱۳۶۱ و بعد از آن) می¬باشد.
۲-۲- مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
۲-۳- به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط در واحدهای پیمانکاری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر ۵ سال به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
۲-۴- سابقه کار مفید و مرتبط مندرج در جداول شماره (۱) که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد، به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
۲-۵- شرط حداکثر سن در خصوص ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد :
۲-۵-۱- داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به صورت داوطلب خدمت نمودند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین در صورت مجروحیت مدت بستری شدن و یا استراحت پزشکی آنان به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۵-۲- داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۵-۳- افراد خانواده شهدا و جاویدالاثرها(همسر و فرزندان)، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان به میزان ۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۶- در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس از ۳۷ سال و فوق لیسانس از ۴۰ سال نبایستی تجاوز نماید.
۳- شرایط معدل:
۳-۱- داشتن حداقل معدل ۱۴ برای فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی لیسانس و ۱۵ برای فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس
۴- شرایط مدرک تحصیلی:
۴-۱- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در مصاحبه قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
۴-۲- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود).
۴-۳- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه¬های آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.
۴-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد. تذکر: مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم ¬آنان بعد از تاریخ برگزاری مصاحبه باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
۵- اولویتهای جذب:
۵-۱- افراد بومی از امتیاز بومی بودن برخوردارند.
تبصره : بومی به افرادی گفته می‌شود که محل تولد و یا محل اخذ دو مقطع تحصیلی آنها شهرستان های سیرجان، بافت، بردسیر ، شهربابک و رفسنجان باشد.
۵-۲- در شرایط مساوی اولویت با افرادی است که دارای معدل بالاتری هستند.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

 

۶- نحوه ثبت نام و مهلت آن:
داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز ۲۶/۰۸/۱۳۹۳ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در مصاحبه ثبت نام نمایند.
۶-۱- مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
۶-۲- واریز مبلغ ۳۰۰،۰۰۰ ریال (سیصد هزارریال) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در مصاحبه
وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
۶-۳- داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند. (حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از ۷۰ کیلوبایت باشد)
• عکس داوطلب ۴×۳
• گواهی تحصیلی
• کارت ملی
• کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد
• سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی
• مدارک ایثارگری موضوع بند ۲-۵
۶-۴- ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت www.karasa.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد.
۶-۵- داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.
۶-۶- تاریخ مصاحبه، زمان، مکان و نحوه برگزاری آن در سایت مذکور اعلام میگردد.

تبصره ۱ : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.
تبصره ۲ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در مصاحبه یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.
۷- توضیحات مهم :
۷-۱- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در مصاحبه و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
۷-۲- بدیهی است قبولی در مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در مصاحبه تخصصی، آزمون عملی و معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
۷-۳- محل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شرکتهای پیمانکار و تابعه واقع در کیلومتر ۵۰ جاده شیراز – سیرجان می باشد و نحوه اشتغال و محل خدمت افراد را شرکت تعیین می کند
۷-۴- چنانچه داوطلب در یکی از شرکتهای هم گروه و همکار شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شاغل می باشد، ضروری است قبل از ثبت نام از شرکت قبلی استعفا داده باشند؛ در غیر اینصورت قبولی وی در مصاحبه کان لم یکن تلقی می گردد.

۸- اعلام نتایج مصاحبه :
۸-۱- نتایج و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور (www.karasa.ir) اعلام خواهد شد.
۸-۲- داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
برای ثبت نام بر روی گزینه زیر کلیک فرمایید.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

ثبت نام مصاحبه

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها