استخدام موئسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران – اسفند۹۴

موسسه حسابرسی حافظ گام جهت تکمیل کادر اداری خود در کلیه سطوح به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می نماید.علاقه مندان می توانند رزومه خود را از طریق شماره فکس ۲۲۲۷۰۹۸۱ و یا آدرس پست الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی شاهدان برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رده‌های حسابرس ارشد، سرپرست، سرپرست ارشد و مدیر حسابرسی دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند خلاصه سوابق تحصیلی و تجربی خود را از طریق فکس به شماره ۸۸۳۲۸۳۱۳ ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آزاد رأی امین برای تکمیل کادر حسابرسی خود از در رده‌های حسابرس و حسابرس ارشد(دارای کارت پایان خدمت و مدرک لیسانس حسابداری) دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه کاری خود را از طریق تلفکس به شماره ۴-۸۸۵۱۵۱۳۳ و یا پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی ایمان پردازش اعداد برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رده‌های حسابرس ، حسابرس ارشد و سرپرست دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی آروین ارقام پارس برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رده‌های حسابرس (با ۲سال سابقه کار حسابرسی)، حسابرس ارشد و سرپرست دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند سوابق تحصیلی و تجربی خود را از طریق فکس به شماره ۸۸۹۰۱۸۳۴ و یا پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی حامیان کاردیده پارس برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رده های زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

۱- حسابرس : دارای مدرک لیسانس و بالاتر و با حداقل دو سال سابقه کار حسابرسی بعد از لیسانس

۲- حسابرس ارشد: دارای مدرک لیسانس و بالاتر با حداقل ۳ سال سابقه کار حسابرسی بعد از لیسانس

دارا بودن گواهی رتبه از جامعه حسابداران رسمی ایران امتیاز محسوب می‌شود. متقاضیان می‌توانند رزومه کاری خود را از طریق فکس به شماره ۸۸۶۹۰۸۳۰ و یا پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی کاشفان نیاز به تعدادی حسابدار رسمی جهت استخدام در سمت مدیر فنی و یا شریک با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حسابداری و یا بالاتر و مسلط به زبان انگلیسی و همچنین تعدادی حسابرس و حسابرس ارشد دارد. علاقمندان می‌توانند برای اعلام و ارسال سوابق با شماره تلفن ۲-۸۸۸۶۱۱۳۱ تماس و یا سوابق خود را به شماره فکس ۸۸۸۲۷۵۵۶ و یا پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی آتیه حساب ارقام از یک نفر در رده سرپرست با ۵ الی ۶ سال سابقه حسابرسی برای کار در کرج دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق شماره فکس ۳۲۵۴۵۱۶۸ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۵۴۵۱۶۹ تماس حاصل نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی معتمد ارکان از فارغ‌التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری و رشته‌های مرتبط برای رده‌های سرپرست، حسابرس ارشد، حسابرس و کمک حسابرس دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند خلاصه سوابق کاری و تحصیلی خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی حافظ اندیشان پارس برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رده‌های کمک حسابرس ، حسابرس و حسابرس ارشد به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند خلاصه سوابق خود را از طریق شماره فکس ۴۴۹۶۰۴۹۵ و یا پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی دانا نگر امین برای تکمیل کادر حسابرسی خود از متقاضیان در رده حسابرس (دارای مدرک کارشناسی و کارت پایان خدمت) دعوت به همکاری می‌نماید. علاقمندان می‌توانند رزومه کاری خود را از طریق فکس به شماره ۷۷۶۱۸۹۳۴ و یا پست الکترونیک به نشانی [email protected]ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی آتیه حساب ارقام از یک نفر حسابرس ارشد با ۵ سال سابقه کار حسابرسی برای کار در کرج دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۵۴۵۱۶۹ تماس حاصل نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی هوشیار ممیز در رده‌های حسابرس ارشد و سرپرست حسابرسی دعوت به همکاری می‌نماید. از متقاضیان درخواست می‌شود به نشانی http://www.hma.ir مراجعه و فرم درخواست همکاری را تکمیل نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی بهنود حساب برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رده‌های حسابرس ارشد، سرپرست و سرپرست ارشد دعوت به همکاری می‌نماید. افراد دارای گواهینامه آزمون رده‌های حرفه‌ای جامعه در اولویت می‌باشند. متقاضیان می‌توانند سوابق تحصیلی و تجربی خود را از طریق شماره فکس ۸۸۹۸۰۳۷۳ و یا پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی آتیه حساب ارقام از یک نفر حسابرس ارشد با ۵ سال سابقه حسابرسی برای کار در کرج دعوت به همکاری می‌نماید . متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق فکس به شماره ۳۲۵۴۵۱۶۸ ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی سنجیده روش آریا از فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری در کلیه سطوح دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه کاری خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی آزمون تراز ارقام برای تکمیل کادر حرفه‌ای خود در رده‌های حسابرس و حسابرس ارشد دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۷۷۴۴۰۵۴۰ و ۷۷۸۹۲۵۷۳ تماس حاصل نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی آداک آئین در رده‌های حسابرس و حسابرس ارشد دعوت به همکاری می‌نماید. علاقمندان می‌توانند رزومه کاری خود را از طریق فکس به شماره ۸۸۳۰۴۶۰۲ و یا پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت هژیران برای تکمیل کادر حسابرسی خود در رده های حسابرس، حسابرس ارشد و سرپرست حسابرسی (دارای گواهی قبولی در آزمون رتبه‌بندی جامعه حسابداران رسمی ایران) استخدام می‌نماید. متقاضیان همکاری، اطلاعات مربوط به سوابق خود از قبیل سوابق حرفه‌ای و تحصیلی را از طریق فکس به شماره ۲۲۰۱۹۹۵۲ و یا پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی هدف همکاران در رده‌های حسابرس و حسابرس ارشد دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند سوابق تحصیلی و تجربی خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی تدبیر تراز نگار در رده‌های حسابرس(با سابقه کار)، حسابرس ارشد و سرپرست حسابرسی دارای گواهی جامعه حسابداران رسمی برای کار در تهران و شهرستانها دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسی آگاهان ارقام در رده‌های حسابرس (با سابقه کار) و حسابرس ارشد دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی [email protected] ارسال نمایند.
…………………………………………………………………………………………….
موسسه حسابرسی و خدمات مالی ارژنگ خبره در رده های حسابرس ارشد و سرپرست ( دارای گواهی قبولی در آزمون رتبه بندی جامعه حسابداران رسمی ایران) جهت تهران و اهواز دعوت به همکاری می نماید.

علاقه مندان می توانند رزومه کاری خود را به شماره فکس ۴۴۱۷۰۳۱۸ ارسال نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۰۴)

  1. مریم چگنی گفت:

    سلام من دارای لیسانس حسابداری با معدل۱۷و۹۳ صدم هستم لی هر جا میرم کار بهم نمیدن من م سابقه کار ندارم درضمن متولد ۱۳۵۶ هم هستم لطفا راهنمایم کنید

  2. حانیه گفت:

    سلام برای آگهی های استخدام حسابرس در اهواز از کجا پیگیری کنیم با تشکر

  3. کیوان کیانی گفت:

    با سلام موسسه حسابرسی در اهواز هست که نیرو بخواد از کجا مطلع بشیم

    • حمید شربتی گفت:

      به موسسه حسابرسی دلارام در تهران تماس بگیرید و حتما بگین که ساکن اهواز هستید.مطمئن باشید کمکتون میکنه.لطفا فقط همین آقا تماس بگیره.

    • حمید گفت:

      به موسسه حسابرسی دلارام در تهران تماس بگیرید و حتما بگین که ساکن اهواز هستید.مطمئن باشید کمکتون میکنه.لطفا فقط همین آقا تماس بگیره.

  4. فرنود گفت:

    سلام بنده لیسانس حسابداری دارم و دانشجوی ارشد هستم.نیاز به کار کردن در موسسات حسابرسی تهران رو دارم واسه تجربه و سابقه کار.کمکم کنین ممنون میشوم با تشکر

  5. طاهره گفت:

    ی سوال داشتم این موسساتی ک بالا نوشتین برا تهران هستن لطفا اسم شهرا رو بنویسین..

  6. nazanin گفت:

    باسلام.ارشد حسابداری هستم و یکسال سابقه کار در شرکت مهندسین مشاور را دارم .الان جویای کار هستم لطفا راهنمایی بفرمایید شرکت های خصوصی یا موسسات حسابرسی کدوم یک آینده شغلی بهتری دارند ؟

  7. ایمان گفت:

    sسلام ۱ساله که لیسانس گرفتم همه جابه دنبال کاررفتم ولی خبری نبود.اگه کسی میتونه یه راهنمایی به برادرش بکنه.

  8. علی گفت:

    سلام من لیسانس حسابداری دارم درصورت نیاز موسسات آماده به همکاری هستم.ضمنا دوره کار آموزی رو مجانی کار میکنم.مشهد

  9. رها گفت:

    سلا بنده فارغ التحصیل مقطع کارشناسی حسابداری ازدانشگاه سراسرس معدل بالا ۱۸ الان یک ساله که دنبال کار میگردم وباعلاقه وارد این رشته شدم ولی الان واقعا ناامید وسرخورده شدم هرکی منا میبینه میگه بیا عاقبت درس خوندنه

    • فرامرز گفت:

      سلام رها خانم شما شرایطتون به خاطر معدلتون و دانشگاهتون خیلی خوب الان موسسات حسابرسی نیرو میگیرن برید تو سایت جامعه حسابداران رسمی

  10. نگین گفت:

    خواهشم این هست که با جوان ها راه بیاید! سرخوردشون نکنید کمکشون کنید وبهشون کار بدید یادتون باشه شمایی که الان شدی مدیر عامل، شدی cpa،خودت هم روزی دنبال کار می گشتی !
    بیکاری داره بیداد میکنه

  11. سعید گفت:

    سن ۲۴ سال

  12. سعید گفت:

    سلام من فوق لیسانس حسابداری معدل ۱۹ دانشگاه سراسری شیراز جویای کار هستم بدون هیچ سابقه کار لطفا تقاضا بدید مرسی

  13. مهدیه گفت:

    باسلام من لیسانس حسابداری دارم تا حالا کار نکردم و هرجا میرم سابقه میخواد چکارکنم

  14. امیرحسین گفت:

    باسلام خدمت تمامی دوستان دنبال کار می گردم ۲ سال سابقه حسابرسی دارم اگر شرکتی در کرمان یا جیرفت نیرو خواست بهم خبر بدید دوست دارم به زادگاه خودم برگردم اینجا غریبم (تهران)
    زنده باد کرمان-جیرفت

    • asd گفت:

      سلام.کدوم موسسه کار کردی؟ با دو سال سابقه چقدر حقوق میگیری داداش؟منم میخام برم موسسه یخاطر اون پرسیدم

  15. سیده فاطمه گفت:

    با سلام من دارای مدرک دیپلم و کارشناسی و ارشد حسابداریم ولی هیچ سابقه کاری ندارم اگه استان گلستان گرگان یا علی اباد کتول کسی نیروی خاستن بهم اطلاع بده دوس دارم کار حسابرسی انجام بدم اما از کار خبری نیست متاسفانه

  16. محمد گفت:

    درود ها،محمد هستم فارغ التحصیل ارشد حسابداری از کرمان.کرمان یا جیرفت حتی یزد،کسی کار سراغ نداره معرفی کنه؟تا الا کار پایان نامه انجام می دادم خسته شدم تجربه کاریم فقط بیمه اسیا بوده با سپاس

  17. نفس گفت:

    سلام و خسته نباشید
    دوساله که مدرکه کارشناسیمو گرفتم در رشته حسابداری ولی تاحالا درزمینه مالی و حسابداری کار نکردم هرجاهم رفتم سرکار در حد فاکتور زدن بوده.اگه لطف کنید یه شرکت حسابداری بهم معرفی کنید که بتونم به عنوان کاراموز یه مدت کار یاد بگیرم ممنون میشم

  18. محمدرضا گفت:

    باسلام
    منم اول سابقه دار نداشتم
    از۸۶به صورت مجانی کارکردم یاحداقل حقوق روزانه
    تاسابقه یدست اوردم.خداروشکر الان خوبه ححقوقم
    ولی میخوام به شهرخودم کرمان برگردم
    اگه کرمان کارحسابداری یا انبارداری باشه باحقوق و مزایای پایین حاضر به کارهستم
    ضمن اینکه تهران درشهرک صنعتی ماهیانه۲تومن حقوق دارم+هزینه ایاب و ذهاب صبحانه ونهار وشام وسوییت برای خواب.
    خواهشمندم کمکم کنید که کاری درکرمان پیداکنم
    ودرصورت پیداشدن کار میتونم شمارو در این شرکت استخدام کنم

  19. فقیهی گفت:

    با سلام
    حقیر صادره از تویسرکانم که حدود ۲سال درتهران مشغول به کار حسابداریم اما دوست دارم در زمینه حسابرسی کار کنم .دوستان اگه جایی رو سراغ دارین ممنون میشم راهنمایی کنین

  20. حسابرس گفت:

    سلام من دانشجو ارشد هستم ۳.۵ سابقه حسابرسی دارم ولی تاحالا کار مالی انجام ندادم اغلب شرکت های بزرگ چون کارمو دیدن در پایان مدیرمالی شرکتها پیشنهاد همکاری دادن من قبول نکردم الان پشیمونم درحسابرسی سه ماه اول بدون بیمه و حقوق کارآموز هستین بعد ساعتی میشین.در واقع این کار پولی نداره فقط از نظرسابقه و تجربه ویادگاری خوبه من با این سابقه هنوز حداقل قانون کاررو نمیگیرم به نظرمن کارمالی خیلی بهتره۰

  21. sama گفت:

    من تازه فارغ التحصیل شدم،ارشد حسابداری،خیلی دوست داشتم توی موسسات حسابرسی شیراز کار کنم . حقوق فعلا برام مهم نیست اما من جایی رو سراغ ندارم متاسفانه،اگر دوستان جایی رو توی شیراز سراغ دارن خواهش میکنم معرفی کنید.ممنون میشم

  22. مجید محمدی گفت:

    سلام من لیسانس حسابداری هستم بدون سابقه کار
    چند ماهی هست خدمتم تموم شده دنبال کارحسابرسی هستم.
    حتی حاظرم چند ماهی با حداقل حقوق کار کنم
    ساکن تهران- اسلامشهر هستم.
    لطفا راهنمایی کنید.
    با تشکر

  23. مریم گفت:

    با سلام و عرض ادب
    فارغ التحصیل حسابداری مقطع کارشناسی ارشد و ساکن بندرعباس هستم .سابقه کار ندارم.
    درصورتیکه در این شهر با موسسات حسابرسی ویا شرکتهایی آشنا هستید که نیرو میگیرن لطفٱ معرفی فرمایید . تشکر .

  24. سعید گفت:

    من لیسانس حسابداری دانشگاه شیراز ۲ساله بیکارم دانشجو کارشناسی ارشد حسابداریم دنبال کارم عاشق کارای حسابرسی و حسابداریم
    لطفا یکی راهنمایی کنه هیچ سابقه کاری هم ندارم

  25. بیژن کیانی گفت:

    من بیژن کیانی فارغ التحصیل رشته حسابداری در مقاطع دیپلم حسابداری و کاردانی حسابداری هستم چندین سال به فعالیت دیگری مشغول بودم و از حسابداری فاصله گرفته ام . علاقه مندم به عنوان کارآموز حسابرسی یا شرکت حسابداری که پس از گذراندن دوره کارآموزی بتوانم در آنجا مشغول شوم فعالیت کنم در صورتی که بتوانید مرا راهنمایی بفرمایید بسیار سپاسگزار خواهم بود.

  26. سجاد گفت:

    سلام
    بنده لیسانس حسابداری و فوق لیسانس اقتصاد هستم ۵سال سابقه کار به عنوان حسابدار ارشد حشابداری پروژه های سرمایه ای و ۲ سال سابقه کار به عنوان سندرس ارشد شرکت نفت هستم میتونم به صورت پاره وقت با موسسات حسابرسی همکاری کنم با تشکر

  27. مهدی گفت:

    باسلام خدمت دوستان حسابدار
    من خودم حسابدار شرکت و مشاور مالی یه شرکت خصوصی هستم
    حدود ۱۲ سال سابقه کار در رزومه کاریم دارم.
    ولی الان به این نتیجه رسیدم که اگه همون اولی که درسم تموم شده بود کار آزاد پدرم را ادامه داده بودم خیلی موفق تر بودم.شما میدونید تو سراسر دنیا حسابداری جزء چهرمین شغل پر درآمده و لی متاسفانه تو کشور ما از حسابدارا بیگاری مکشن و آخر سر هزار جور جواب باید پس بدی بعدش هم سر ماه اگه اوضاع اقتصادی شرکت مناسب باشه یه با همه مزایاش آخرش ۱/۵ دستتو میگیره.
    الانم تا آخر سال کارمو ادامه میدم و بعدش کلا” حسابدار خودم میشم. پس تا جوونید برا خودتون برنامه ریزی کنید و برا خودتون کار کنید. چون تو ایران کسی قدر کاری که براشون انجام میدید را نمیدونه

  28. mj گفت:

    سلام من لیسانس حسابداریم سابقه کارندارم چون اگه داشتم همون کار را ادامه میدادم.سابقه کار از کجا بیارم……

  29. رها گفت:

    سلام بنده لیسانس حسابداری دانشگاه سراسری تهران-ساکن کرج
    معدل بالای ۱۸
    و۸ماه دنبال کار تو یه شرکت حسابداری یا حسابرسی میگردم
    دوستانی که شرکت دارن راهنمایی بفرمایند

    • m گفت:

      مدرک دانشگاه تهرتن و بیکار واویلا

    • رها گفت:

      سلام خدمت شما دوست عزیز
      بله من واقعا این شرایط رادارا هستم
      باتوجه به اینکه اقای امیری اگهی دراین مورد ندادن
      بنده چگونه با ایشون لینک شوم وشرایط را براشون توضیح بدم

    • کورش گفت:

      من متقاضی استخدام حسابدار هستم به ایملم روزمه تان را بفرستید

    • vahid گفت:

      سلام رها خانم
      الان و تو این فصل سال موسسات حسابرسی نیرو جذب میکنن. حتی کسایی که سابقه کار ندارن. یه سری تو سایت نیاز به همکاری موسسات حسابرسی بزن.

  30. ندا گفت:

    باسلام
    آقای حسابرس میشه لطفا بگید ما چطور میتونیم به موسسه شما مراجعه کنیم من یکی از شهرای خوزستانم.کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه تهران دارم ولی تجربه کاری مرتبط ندارم.
    متشکرم

  31. نرگس گفت:

    سلام دوستان یه سوال از خدمتتون داشتم،من خیلی اتفاقی یه دوره آزاد حسابداری رو طی کردم حالا خیلی بهش علاقه مند شدم(حتی تا این حد که حاضرم با حقوق پایین کاراموزی).خواستم بپرسم آیا بازار کار خوبی داره که پیگیرش بشم؟؟!؟

    • علیرضا گفت:

      با سلام خدمت دوستان من دانشجوی رشته حسابداری دانشگاه تهران مرکز هستم الان موسسه حسابرسی کار می کنم جاتون خالیه ولی حقوقش خرج ایاب ذهابم هم نمیشه

  32. حسین گفت:

    سلام به همه دوستان
    چرا اینقد نا امیدید؟
    به جای گوش دادن به عجز و لابه های دیگرون چند دقیقه به حرف من گوش بدید…
    من لیسانس حسابداری دارم شش سال سابقه دارم و تو این فرصت کم تونستم رئیس حسابداری یه شرکت تولیدی بزرگ بشم
    راستش اولش من با کمتر از وزارت کار شروع کردم و به سختی کار کردم و روزگارمو گذروندم تا خودمو نشون دادم و مدیر عامل یکی از شرکتهایی که مشتری ما بود بهم پیشنهاد فوق العاده ای داد …
    اگه زحمت بکشید بالاخره یه روز یه جا دیده میشه…
    باور کنید اوضاع اقتصادی مون خیلی نا مناسبه پس تلاش کنید و جلو برید مهم نیست حسابداری یا حسابرسی فقط شروع کنید و بدونید چیزی که تو کتابه زمینه و چیزی که مدیرتون ازتون انتظار داره آسمون…
    زنده باد هر چی حسابداره……….

  33. حسابرس گفت:

    سلام دوستان
    ما توی اهواز مشغول کار حسابرسی هستیم
    فعالیتمون هم زیاده.نیرو برای دی ماه میخوایم اونم به طور پیوسته.

    • لطفا جواب دهيد گفت:

      سلام
      شما مدرکتون درجتون و سابقتون در زمینه حسابرسی چقدره؟ و حقوق مزایاتون چقدره؟ به نظرتون برای یک تازه کار چقدر میدند؟

      • حسابرس گفت:

        من درجه حسابرس ارشد هستم
        حقوق و مزایاش هم خوبه
        برای کسی که تازه کاره چند ماه اولش رو براش ساعتی در نظر میگیرن که یه یک میلیون و ۲۰۰ در میاد

        • جویای کار حسابرسی گفت:

          به حسابرس :
          سلام.من ساکن اهواز هستم.لیسانس حسابداری دارم.علاقه دارم که کار حسابرسی انجام بدم.البته هیچ سابقه کاری در این زمینه ندارم.حتی حاضرم تا چند ماه بدون حقوق کار کنم.میشه منو راهنمایی کنید؟؟

          • بهنام صدقی گفت:

            باسلام خدمت دوستان حسابداریا حسابرس عزیزمابه یکنفر حسابداریاحسابرس آشنابه ایکسل ووردبرای کارخانه سنگبری درشهرک صنعتی شمس آبادنیازمندیم علاقه مندان لطفابااین شماره تلفن تماس حاصل فرمایند۰۹۱۲۳۰۱۰۳۱۲

        • مسعود گفت:

          من فوق لیسانس حسابداری هستم . دوتا شرکت هم کار حسابداری و کنترل داخلی انجام دادم . دوره حسابداری با نرم افزار و حسابداری تعاونی ها و رایانه کار هم گذروندم . خدمت هم امور مالی بودم تا حدودی با حسابداری دولتی هم آشنا شدم . اگه دستمزد بیشتر بود دوست داشتم باهاتون همکاری داشته باشم چون واقعآ با ۱۲۰۰۰۰۰ هزینه خوراک و مسکن و ایاب ذهابم هم نمیشه . موفق باشید

    • مولائی گفت:

      سلام منم در اهواز هستم لیسانس حسابداری دارم نفر اول دانشگاه بودم حسابداریم هم خیلی خوبه ولی سابقه ندارم لطفا یه کاری هم برا من کنید.

    • مهدی گفت:

      سلام من سه سال حسابرسی کار کردم …. میشه واسه همکاری اهواز یه ادرسی تلفنی چیزی برام بفرستین؟

    • حامد گفت:

      سلام ساکن اهواز هستم دارای مدرک کارشناسی حسابداری میشه در مورد نیاز به نیرو کار در دیماه بیشتر راهنماییم کنید آخه برای پیدا کردن کار در موسسات حسابداری و حسابرسی به خیلی موسسات مراجعه کردم ،ممنون میشم.

    • حامد گفت:

      سلام ساکن اهواز دارای مدرک کارشناسی حسابداری میشه در مورد نیاز به نیرو کار در دیماه بیشتر راهنماییم کنید آخه برای پیدا کردن کار در موسسات حسابداری و حسابرسی به خیلی موسسات مراجعه کردم ،ممنون میشم.

      • جویای کار حسابرسی گفت:

        سلام آقا حامد.منم اهوازم.
        توی آگهی های تهران و البرز خیلی استخدام برای کمک حسابرس هست حتی بدون سابقه کار.اما متاسفانه برای اهواز دریغ از یه دونه آگهی در این زمینه.
        منم نمیدونم باید کجا مراجعه کنم 🙁

    • حامد گفت:

      سلام میشه در مورد،نیاز به نیروی کار در اهواز بنده رو راهنمایی کنید ،میشه واسه همکاری برای اهواز آدرسی شماره ای بفرستین ممنون.

    • میثم گفت:

      سلام اسم شرکتتونو بهم بگید من لیسانس حسابداریم و چن سال هس ب دنبال کارم متاهلم بخدا داره زندگیم از هم میپاشه..حاظرم چن ماه بدون حقوق کارکنم

    • a گفت:

      سلام شما که تو اهواز مشغول کار حسابرسی هستید منم حسابداری خوندم و تو اهواز ساکنم چطور میتونم بیام برا کار حسابرسی

    • سحر گفت:

      سلام من کارشناسی ارشد حسابداربم ساکن اهواز جویای کار هستم

  34. یونس گفت:

    سه سال سابقه فقط بیگاری ….

  35. سجاد گفت:

    باسلام خدمت شما یه راهنمایی میخواستم ازخدمت عزیزیان گزینش تو شرکت‌ها برای شروع به کار حسابداری یا حسابرسی به چه صورتیه ملاک یا همون اصل عمل برا مدیر مالی چیه توگزینش،مدرکمم دانشگاه آزاده سابقه کاری ندارم بچه شمالم به نظر شما ارزششو داره وارد شهرای بزرگ شم،باکرایه خونه وهزینه ایاب وذهاب دیگه،بصرفست البته اینم بگم مجرد هستم.یجور باشه دلزدگی پیش نیاد یاهمون راه برگشت رو انتخواب نکنم.یا به زبون حسابداری زیان نداشته باشم

  36. فرهاد گفت:

    سلام دمت دوستان واقعیت اینکه موسسات حسابرسی فقط منافع خودشون رو در نظر میگیرند کسی که از شهرستان میاد تهران مگه میتونی مفتکی کار کنه اونم سه ماه تازه یه چیز بهتون بگم اینکه این خانم میگه بعد یک سال ۱.۵میلیون میگیرم واقعیت نداره تا سه سال باید با حداقل حقوق کار کنی بعد از سه سال بیمه حسابرسی که سه ماه اول بیمه نمیشوید یا ساعت کار رد میکنند (ساعتی ۱۵۰۰تومان )حالا بعد سه سال و سه ماه اگه در رتبه بندی جامعه به عنوان حسابرس ارشد قبول بشی ۱.۵میلیون رو میگیرید اگه قبول نشید شاید ۱۰۰الی ۲۰۰هزار تومان با نیروی صفر کیلومتر فرق بکنید (مبلغ پایه حقوق سال ۹۴برابر با ۷۱۴هزار تومان )

  37. محمدرضا گفت:

    من شاید بتونم به افراد بیکار دارای مدرک حسابداری کمک کنم.

    • میترا گفت:

      سلام.
      من لیسانس حسابداری هستم ولی سابقه کار در این خصوص ندارم.چطور کمک میکنید؟؟؟؟؟
      جواب بدید ممنون میشم.

    • میترا گفت:

      سلام.
      من لیسانس حسابداری هستم ولی سابقه کار در این خصوص ندارم.چطور کمک میکنید؟؟؟؟؟

      • افتخاریان گفت:

        سلام
        دررابطه با استخدام بنده مدیر مالی یه شرکت بزرگ تولیدیم
        اگر سرکار مدرک کارشناسی حسابداری دارین میتونین برای مصاحبه
        تشریف بیارین.
        موفق باشین

    • Saba گفت:

      من لیسانس حسابداری دارم بدون سابقه،البته مطمئنم اگه کار پیداکنم درکارم موفق میشم! خوشحال میشم بهم کمک کنید

  38. محمدرضا گفت:

    سلام دوستان منم لیسانس حسابداری دارم ولی بیکارم هرجا میرم میگن سابقه کار خودمم خیلی دوست دارم توی شرکتهای حسابداری و حسابرسی مشغول بکار بشم دوره های نرم افزار و تکمیلی حسابداری نیز گذروندم ولی فایده نداشته کسی از دوستان هس منو راهنمایی کنه شرکت حسابداری یا حسابرسی سراغ ندارید .

  39. حسین گفت:

    باسلام.من ساکن اهواز هستم.من دارم کارشناسی حسابداری می خونم.کارت پایان خدمت وسابقه بیمه حدودا سه سال دارم.اماسابقه ا م مرتبط نیست.می خوام کار آموزی داخل موسسات حسابرسی داخل شهرخودم کارکنم تاتجربه کسب کنم.لطفاراهنمایی کنین که چیکار کنم.

  40. محمد گفت:

    سلام من لیسانس حسابداریم بایکسال سابقه کمک حسابداری لطفا راهنمایی کنید چه جور میشه وارد مجموعه حسابرسی شد ممنون

  41. فاطمه گفت:

    من تازه فارغ التحصیل شدم،ارشد حسابداری،اما فقط اسمش رو یدک میکشم،خیلی دوست داشتم توی موسسات حسابرسی شیراز کار کنم به عنوان کارآموز چون اولویتم یادگیریه حقوق فعلا برام مهم نیست اما من جایی رو سراغ ندارم متاسفانه،خسته شدم از بیکاری،اگر دوستان جایی رو توی شیراز سراغ دارن خواهش میکنم معرفی کنید.ممنون میشم

    • مینا گفت:

      سلام، شما لیسانس و فوق کجا بودین؟

      • مصطفي گفت:

        باسلام من فوق دیبلم حسابداری وکارشناسیو وارشدم مدیریت مالی خوندم دوس دارم حسابرسی کار کنم ساکن تهرانم حاضرم برا یادکیری رایکان کار کنم لطفا واهنمایی کنید

        • مصطفي گفت:

          باسلام من فوق دیبلم حسابداری وکارشناسیو وارشدم مدیریت مالی خوندم دوس دارم حسابرسی کار کنم ساکن تهرانم حاضرم برا یادکیری رایکان کار کنم لطفاراهنمایی کنید

    • حمید مولوی گفت:

      با سلام شما میتوانید از سایت جامعه حسابداران رسمی ایران لست موسسات عضو جامعه را دانلود کرده و به موسساتی که در شیراز دفتر دارند رزومه ارسال کنید
      انشاله موفق باشید
      یا راه دیگه این که به موسسات کاریابی مراجعه کرده و رزومه ثبت کنید

  42. میلاد گفت:

    من حدود ۱ سال در موسسه حسابرسی هوشیاران مشغول بودم اما بدلیل حقوق کم ومشکلات زیاد نتوانستم دوام بیاورم به همین دلیل در حال حاضر شغل آزاد دارم .می خواهم بدانم حقوق پایه شما چقدر است .در ضمن ازلحاظ علمی در سطح خوبی هستم.

  43. حمیدرضا گفت:

    سلام
    من کارشناسی حسابداریم
    اما سابقه کاری ندارم
    یعنی موسسه حسابرسی به عنوان کارآموز برم؟؟؟؟؟

  44. حمیدرضا گفت:

    سلام
    من کارشناسی حسابداریم
    اما سابقه کاری ندارم
    یعنی موسسه حسابرسی به عنوان کارآموز برم؟؟؟؟؟

  45. فرزانه گفت:

    سلام.من تقریبا سابقه ۳سال کار در شرکت خدمات حسابداری رو دارم. ولی بیمه نبودم.میخوام بدونم مبنای سابقه در این موسسات رو هم بیمه تعیین میکنه؟

    • ندامهدي پرديس گفت:

      بإسلام
      اینجانب دارای ۵سال سابقه کاری با٣سال سابقه بیمه می باشم لطفاجهت گذراندن دوره های حرفه ای من راراهنمایی بفرماییدجهت شغلی بهتر تشکر

    • محمدرضا گفت:

      سلام صرفا بیمه نیس معمولا اینکه چقدر کار بلد باشی ملاک هس و ممکنه با اونجایی هم که قبلا مشغول بودی تماس بگیرن

  46. علیرضا گفت:

    سلام من لیسانس حسابداری هستم ۳۶سال سن دارم ولی ۳سال حسابداری میکنم اونم در حدمعمولی خیلی دوست دارم حسابدار یا حسابرس خبره های بشم .چیکار کنم

  47. بی کار گفت:

    سلام من لیسانس حسابداری دارم اما سابقه کار ندارم هر جا که میرم سابقه کار می خواد لطفا راهنمای کنید

    • مهدیه گفت:

      شما باید بروید و از یک موسسه حسابرسی بصورت کارآموزی ابتدا با حقوق کم شروع کنید پس از چند ماه هم حقوقتون بالاتر میره و هم بیمتون می کنند و هم برای جای دیگه که میخواهید برید رزومه خوبی می سازید من هم تقریبا تابستون پارسال که درسم شروع شد همینطور شروع کردم ماه اول کمک حسابدار بصورت رایگان و از ماه دوم قانون کاری و از ماه سوم هم بیمه حالا هم خودم حسابرسم و ماهی ۱/۵ می گیرم برای افردای که سابقه ندارند موسسات حسابرسی بهترین جا برای شروع کار هستند

      • حمیدرضا گفت:

        یعنی موسسات حسابرسی به کارآموز چقد میده؟؟؟؟

      • farhad گفت:

        سلام مهدیه خانم شما کدوم موسسه کار میکنید که بعد یک سال حقوقتون به ۱.۵میلیون رسیده من تقریبا با۲ سال سابقه در موسسه ای که بزرگ هم هست هنوز با حداقل حقوق کار میکنم درس هم کنار کار میخونم یعنی از استاندارد دور نیستم کار بلد هم هستم شما کدوم موسسه هستید که ماهم بیایم.

  48. داود گفت:

    سلام من لیسانس حسابداریم ولی سابقه کار ندارم تو رو خدا راهنماییم کنین تا از یه جای شروع کنم

    • امین گفت:

      با عرض سلام شما می توانید از کارآموزی در شرکت ها و یا اگر ساکن تهران هستین موسسات حسابرسی شروع کنید تا بتوانید کسب شناخت و تجربه بکنید مطمئن باشید در صورت تلاش به جایگاه مطمئنی می توانید به رسید

    • حمید شربتی گفت:

      بنده ابتدا به صورت کارآموزی بعد از اتمام فارغ التحصیلی مشغول به کار شدم .بعد از ۷۰ روز بنده را استخدام کردند ودر حین کار ،کارشناسی ارشد را هم گرفتم.تلاش بیهوده نکن چون سابقه نداشته باشی هیچ جا بویژه بخش خصوصی جایی نداری.

  49. رضا گفت:

    مدیران محترم موسسات جسابرسی
    سلام علیکم
    احتراما اینجانب دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری با سابقه کار مفید مالی در امور مالی دانشگاه ازاد و سابقه تدریس در دانشگاهها بمدت ۶ سال و مسلط به نرم افزارهای مالی.خواهشمند است در صورت نیاز جهت اشتغال بکار اینجانب در موسسات حسابرسی با توجه به سابقه کارم اعلام نیاز و همکاری بفرمایید. با تشکر

  50. هادی گفت:

    سلام من لیسانس حسابداریم ولی سابقه کار ندارم تو رو خدا راهنماییم کنین تا از یه جای شروع کنم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها