استخدام مرکز علمی کاربردی دماوند

استخدام پرسنل اداری در این واحد دانشگاهی و سازمانهای تابعه  بر اساس نیاز سنجی انجام شده در بازه های زمانی شش ماهه توسط معاونت اداری و خدمات اموزشی صورت می پذیرد . این فرآیند از طریق آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار مانند ایران و همشهری صورت می پذیرد . (آگهی اول در نیمه دوم فرودین ماه هر سال و آگهی دوم در نیمه دوم شهریور ماه هر سال )

قبل از تکمیل مدارک و ارسال آن از شرایط احراز شغل ، نیاز های آموزشی و شرح وظایف شغل , فرآیند جذب و ارتقا شغلی پرسنل اداری دانشگاه را به دقت مطالعه فرمایید. ارسال درخواست استخدام به منزله اطلاع کامل از تمامی قوانین و مقررات این دانشگاه می باشد . و مسئولیت انصراف از درخواست ارسالی در هر مرحله از گزینش صرفا بر عهده متقاضی است .

مراحل استخدام 

مرحله اول : آگهی استخدام

برای مشاهده آگهی استخدام پرسنل اداری ویژه نیمه دوم سال ۱۳۹۲ روی این لینک کلیک نمایید !

مرحله دوم : اطلاع از شرایط احراز مشاغل در این دانشگاه و سازمان های تابعه 

قبل از هرگونه اقدام لازم است ضمن مطالعه آیین نامه ها و شرایط احراز شغلی در این دانشگاه از دارا بودن شرایط لازم برای استخدام در این دانشگاه و سازمانهای تابعه  اطمینان حاصل فرمایید . منظور از سازمانهای تابعه دانشگاه : دانشگاه – هنرستان کاردانش – مرکز آموزش های تخصصی فنی  و حرفه ای و مرکز رشد فناوری دانشگاه علمی کاربردی دماوند است .

– جداول پست های  سازمانی دانشگاه و سازمانهای تابعه (برای مشاهده پست ها به آگهی استخدام مراجعه نمایید)

جداول طبقه بندی مشاغل شرایط احراز  تحصیلی پست های سازمانی

فرآیند جذب و ارتقاء شغلی پرسنل اداری دانشگاه

مدارک لازم برای تکمیل فرم الکترونیکی درخواست استخدام

۱- پرداخت مبلغ ۲۵۰۰۰۰ ریال به حساب دانشگاه از طریق شماره کارت بانک سامان (۰۸۴۲-۰۴۷۲-۸۶۱۰-۶۲۱۹ ) به نام دانشگاه علمی کاربردی آسانسور سازی دماوند و وارد نمودن اطلاعات پرداخت (شماره پی گیری و تاریخ پرداخت) در فرم الکترونیک

۲- تصویر اسکن شده صفحات شناسنامه (با کیفیت ۷۵ تا ۱۰۰)

۳- تصویر اسکن شده پشت و روی کارت ملی

۴- تصویر اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی

۵- تصویر اسکن شده عکس پرسنل

 مرحله سوم : آماده سازی مدارک و ارسال درخواست توسط فرم الکترونیک زیر :


فرم الکترونیکی درخواست استخدام در دانشگاه علمی کاربردی دماوند و واحد های سازمانی تابعه

 

 مرحله چهارم  -نتایج  بررسی اولیه و آزمون کتبی – استخدامی  

در این مرحله فرم های تقاضایی که در مهلت مقرر (حداکثر تا ۱۵/۶/۹۲ )به اداره کارگزینی رسیده اند، توسط کارشناسان بررسی و لیست افرادی که بر اساس اظهارات مندرج در فرم  مناسب احراز مشاغل تشخیص داده می شوند استخراج می گردد . شاخص های مهم در این مرحله ، رشته و مقطع تحصیلی ، محل زندگی ، سوابق شغلی و دوره های آموزشی گذرانده شده است .  این داوطلبان برای شرکت در آزمون عمومی استخدامی که به صورت کتبی و هماهنگ برگزار می گردد دعوت می شوند .

اولویت جذب در این دانشگاه از بین متقاضیان بومی شهرستان دماوند است.

زمان آزمون ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز ۹۲/۰۶/۱۹

مهلت ثبت نام ۱۵ شهریور ۹۲

جهت مشاهده آگهی استخدام و سایر شرایط اینجا کلیک نمایید

متن خبر

معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربردی دماوند از آغاز مراحل جذب منابع انسانی نیمه دوم سال ۱۳۹۲ در دانشگاه علمی کاربردی دماوند خبر داد.
سحر رحیمیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: مطابق رویه هر ساله و بر اساس بخش‏نامه هیئت امنای این واحد دانشگاهی، مراحل جذب و گزینش نیرو انسانی دانشگاه از شهریورماه آغاز شد.
وی افزود: این فرآیند که در هر سال دو بار و براساس اعلام نیاز معاونت‏های مختلف دانشگاه صورت می‏پذیرد، حدود یک ماه به طول می‏انجامد.
معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربردی دماوند افزود: در طی این فرآیند، داوطلبان استخدام در این دانشگاه پس از طی دو مرحله آزمون کتبی و عملی به مصاحبه راه می‏یابند.
رحیمیان ادامه داد: پس از مصاحبه که توسط هیئت گزینش مرکزی دانشگاه صورت می‏پذیرد، داوطلبان پذیرفته شده برای یک دوره کارورزی فراخوانده شده و به کار گماشته می‏شوند.
وی همچنین افزود: از ابتدای سال گذشته که ساختار تشکیلاتی دانشگاه از سوی سازمان مرکزی ابلاغ شد، مراحل ارتقا و گردش شغلی کارکنان بر اساس رویه‏ها و دستورالعمل‏های تعیین شده پی گرفته می‏شود.
معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربردی دماوند گفت: بر اساس مصوبه هیئت امنا، اولویت جذب در این دانشگاه از بین متقاضیان بومی شهرستان دماوند است.
رحیمیان افزود: مبحث کارآفرینی و اشتغال‏زایی در منطقه همواره در دستور کار این دانشگاه قرار داشته و این دانشگاه تلاش می‏کند با به‏کارگیری و ایجاد فرصت‏های شغلی برای ساکنان بومی شهرستان دماوند به این مهم عمل کند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر، بیش از ۷۰ درصد کارکنان بخش اداری دانشگاه علمی کاربردی دماوند بومی شهرستان دماوند هستند که امیدواریم این نسبت با توجه به گسترش حوزه فعالیت این دانشگاه در شهرستان به بیش از ۸۵ درصد افزایش یابد.
معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربردی دماوند افزود: با تعاملی که با فرمانداری شهرستان دماوند و اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دماوند به عمل آمده، سهمیه‏ای ویژه برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران پیش‏بینی شده است.
رحیمیان گفت: علاقه‏مندان واجد شرایط به استخدام در این دانشگاه می‏توانند تا ۱۵ شهریور ماه با مراجعه به پورتال دانشگاه علمی کاربردی دماوند به آدرس www.damavand-uast.ac.ir درخواست الکترونیک خود را به این معاونت ارسال کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها