استخدام مرکز بهداشت سپیدان

مرکز بهداشت سپیدان در نظر دارد جهت سنجش توانمندی ورضایتمندی نیروهای طرف قرارداد برنامه بیمه روستایی و پزشک خانواده برای خدمت در مراکز بهداشتی درمانی طبق فرم درخواست برابر دستورالعمل برنامه بیمه روستایی و پزشک خانواده جهت سال ۱۳۹۶ به شرح ذیل اقدام نماید . به همین منظور روز سه شنبه مورخ ۲۶/۱۱/۹۵ ساعت ۹ صبح در محل سالن رازی شبکه از داوطلبین آزمون بعمل می آید . لازم است داوطلبین نسبت به انجام موارد ذیل اقدام نمایند .

  1. فرم درخواست و مدارک مورد نیاز حد اکثر می بایست تا تاریخ ۲۴/۱۱/۹۵ به واحد توسعه شبکه و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان سپیدان تحویل داده شود . بدیهی است پس از این تاریخ به مدارک ارسالی ترتیب اثر داده نخواهد شد .الف – مدرک تحصیلی در یکی از رشته های تحصیلی مامائی ، پرستاری و بهداشت خانوادهج – فرم درخواست ذ – گواهی مبنی بر سابقه خدمت
  2. د – گواهی مبنی بر بومی بودن
  3. ب – مدرک (ICDL )
  4. مدارک مورد نیاز :
  5. شرکت در آزمون کتبی ( امتیاز آزمون کتبی ۸۰ امتیاز می باشد و عدم شرکت در آزمون تحت هر شرایط به منزله انصراف تلقی می گردد :
  • آزمون کتبی شامل موارد ذیل خواهد بود :ب – سامانه سیب د – نحوه نظارت و پایش خانه های بهداشتبومی بودن ( ۵ امتیاز) داشتن مدرک کارشناسی مامایی ( ۵ امتیاز ) کاردان مامائی (۵/۲ امتیاز ) ، سابقه خدمت به ازای هر سال یک امتیاز حداکثر(۱۰امتیاز)، امتیاز ویژه مرکز بهداشتی درمانی ( نمونه گیری آزمایشگاه ،داروخانه، تزریقات وپانسمان ،کاردان بهداشتی ) هرکدام۵/۲حداکثر ۱۰ امتیاز شامل مراکز بهداشتی درمانی راشک و ابنو ۱۰ امتیاز ، کمهر و دلخان ۵/۷ امتیاز ، هرایجان و خلیلی ۵ امتیاز ، هماشهر و جوزکنگری ۵/۲ امتیازفرد بومی به فردی اطلاق می شود که :ب – همسر بومی شهرستان باشد .تبصره ۱ :
  • ج – دو مقطع تحصیلی را در این شهرستان گذرانده باشد .
  • الف – محل صدور شناسنامه شهرستان سپیدان باشد
  • جهت بیتوته در روستاهای کمهر ، ابنو و راشک ۱۰ امتیاز ویژه و هرایجان ۵ امتیاز ویژه در نظر گرفته می شود .
  • نحوه امتیاز دهی :
  • ج – نحوه تزریقات و پانسمان
  • الف – دستورالعمل بیمه روستائی شماره ۱۷

با نیروهای بهداشت خانواده به شرط عدم وجود ماما و پرستار با اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی قرارداد منعقد خواهد شد ، بدیهی است در صورت وجود کارشناس یا کاردان مامائی به تعداد کافی این مرکز هیچگونه مسؤلیتی در قبال عقد قرارداد با نیروهای بهداشت خانواده بر عهده ندارد .

تبصره ۲ :

امتیاز ویژه بیتوته به کسانی تعلق می گیرد که در فرم ثبت نام مراکز کمهر ، راشک ، ابنو و هرایجان را انتخاب نموده و پس از قبولی در آزمون موظف به فعالیت و بیتوته در آن مرکز می باشدو یا هم اکنون در آن مرکز مشغول بکار می باشند .

تبصره ۳ :

امتیاز ویژه خدمات به کسانی تعلق می گیرد که انجام خدماتی شامل تزریقات و پانسمان ، نمونه گیری آزمایشگاه ، کاردان بهداشتی و تکنسین داروخانه را در مراکز مربوطه بر عهده بگیرند .

تبصره ۴ :

جهت مراکز بهداشتی درمانی ابنو ، دلخان ، راشک ، هرایجان ، دالین ، هماشهر ، خلیلی- شهری شماره یک ( رئیسی ) ، جوزکنگری ، کمهر هر کدام یک نفر ماما قرارداد منعقد می گردد

نتیجه آزمون مورخ ۲۷/۱۱/۹۵ اعلام می گردد و با تعداد ۱۰ نفر از داوطلبین که بیشترین امتیاز را کسب نموده اند بر اساس دستورالعمل بیمه روستایی تمدید قرارداد خواهد شد .

داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۷۲۴۰۸۵ تماس بگیرند.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها