استخدام مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر

 

 

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در راستای توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و به منظور تامین کادر پزشکی مورد نیاز درمانگاه غدیر دیر و درمانگاه تخصصی شهید مطهری گناوه به تعدادی پزشک عمومی در قالب قرارداد ساعتی (طرح پرکیس) نیاز دارد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر تا تاریخ ١٣٩۶/٠۶/٠۵ با شماره تلفن ٣٣٣۴١٧۵۵ ٠٧٧ داخلی  ٣٨١و ٣٨۴ واحد کارگزینی مدیریت درمان تماس حاصل فرمایند.


   ( آزمون استخدامی شرکت کار و تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی )            

تامین نیروی انسانی خدمات عمومی ( مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر )

 

شرکت کار و تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خدمات عمومی ( خدمتگزار ) مدیریت درمان استان بوشهر (بیمارستان سلمان فارسی ) به صورت قرارداد شرکتی نیرو جذب نماید .

از علاقمندان واجد شرایط زن و مرد ( با حداقل ۲۰ و حد اکثر ۳۰ سال سن ) ، ( کسانی که سابقه کار در بیمارستان سلمان فارسی را دارند از حداکثر شرط سنی معاف می باشند ) و با ( مدرک تحصیلی صرفا دیپلم و معدل حداقل ۱۲و غیر دانشجو ) و برای آقایان ( دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی ) تقاضا می شود از تاریخ پنجشنبه ۱۷ / ۱۰ / ۱۳۹۴ لغایت روز شنبه  ۲۶ / ۱۰ / ۱۳۹۴ به سایت  www.karotamin.com مراجعه نمایند. .

اقدامات مورد نیاز قبل از ثبت نام اینترنتی :

الف – واریز مبلغ : ۴۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب همراه ۸۱۲۰۰۳۳۰ بانک رفاه به نام شرکت کار و تامین

ب – تهیه اسکن از عکس پرسنلی

ج – ثبت نام در سایت www.karotamin.com

توضیحات :

۱ – استخدام صرفا بصورت قرارداد شرکتی (به عنوان خدمتگزار) و بدون تعهد رابطه استخدامی می باشد .

۲ – وجه واریزی بابت ثبت نام تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد .

۳ – در هر مرحله از آزمون یا پس از بکارگیری چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده محرز گردد ، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد .

۴ – داوطلبان لازم است دارای سلامت جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر بوده و سابقه محکومیت جزائی نداشته باشند . ( تائید سلامت جسمی و روانی نیروها پس از موفقیت در مصاحبه توسط واحد طب کارگواهی می گردد ) .

۵ – بکارگیری افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری با آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازات های اخراج ، بازنشستگی ، بازخرید خدمت و یا انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است .

۶ – عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار درسایر سازمان ها

۷ – شرکت متقاضیانی که دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی پیش بینی شده در این آزمون می باشند ممنوع بوده در صورتی که پس از اشتغال بکار مدرکی ارائه نمایند . پذیرش کان لم یکن تلقی خواهد . بدیهی است ارائه مدرک در بعد از شروع به کار آنها هیچ تاثیری در نوع محل اشتغال افراد نخواهد داشت .

۸ – ثبت نام از داوطلبان صرفا از بین متقاضیان استان بوشهر صورت می پذیرد و در شرایط برابر نیروهای بومی استان بوشهر اولویت دارند .

تبصره : بومی استان به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:

الف – حداقل ۵ سال از سنوات تحصیلی داوطلب ( ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان ) بصورت پیوسته در استان بوشهر و یا محل اخذ دو مقطع از سه مقطع تحصیلی ( ایتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان ) در یکی از شهرستانهای استان

ب – مصاحبه از داوطلبان در صورت احراز حد نصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز ( به شرط سلامت کامل جسمی ) به میزان دو برابر ظرفیت بکارگیری خواهد بود .

ج – کسانی که مرحله مصاحبه رابا موفقیت بگذرانند، به مدت دو هفته بصورت آزمایشی بکار گرفته شده و به ایشان امتیاز کار عملی داده می شود . در صورت تایید صلاحیت حرفه ای که از طریق امور اداری بیمارستان انجام خواهد شد به شرکت معرفی و با ایشان قرارداد موقت منعقد می شود و در غیر اینصورت با وی تسویه به عمل خواهد آمد و از محل ذخیره جایگزین ایشان خواهد شد .

۹ – مجموع نیروهای مورد نیاز به تعداد ۲۴ نفر می باشد ( ۱۱ نفر مرد و ۱۳ نفر زن   )   که در مرحله آزمون کتبی به میزان دو برابر ظرفیت پذیرش صورت گرفته و سپس بعد از برگزاری مصاحبه استخدامی گزینش نهایی انجام خواهد شد .

۱۰ – مراحل آزمون :

الف – آزمون بصورت کلی در دو مرحله آزمون کتبی (۶۰%) و مصاحبه (۴۰%) می باشد . حد نصاب نمره آزمون کتبی از ۱۰۰ نمره ۴۰ می باشد.

ب – امتیاز آزمون مصاحبه بر اساس فاکتورهای زیر محاسبه خواهد شد : اطلاعات عمومی کار در بیمارستان ، نتاسب جسمی و روانی با کار مورد نظر ، سابقه کار مرتبط در یکی از بیمارستانهای تابعه ، بومی بودن

۱۱ – افراد پذیرش شده از طریق کاریابی شرکت کار و تأمین و مطابق با ضوابط کاریابی به مدیریت درمان استان بوشهر معرفی خواهند گردید .

۱۲ – سوالات آزمون از کتابچه بسته آموزشی نیروهای خدمات به تعداد ۵۰ سوال تستی می باشد . ( کتابچه مذکور در سایت شرکت قابل دانلود و یا از واحد کپی مستقر در بیمارستان سلمان فارسی در قبال پرداخت وجه قابل دریافت است ) .

۱۳ – متقاضیان محترم بمنظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در تاریخ های سه شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ و چهار شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ به سایت شرکت کار و تامین به آدرس

www.karotamin.com مراجعه و با وارد کردن شماره داوطلبی و یا کد ملی کارت ورود به جلسه را دریافت دارند .

۱۴ – داوطلبان عزیز در صورت بروز مشکل در دریافت کارت می توانند در تاریخ پنجشنبه   ۰۱/ ۱۱/ ۱۳۹۴ به آدرس بوشهر ، خیابان امام خمینی ، حد فاصل چهار راه دادگستری و میدان معلم ، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ، واحد اداری مراجعه نمایند .

۱۵ – زمان برگزاری آزمون : جمعه   ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۴ از ساعت ۱۰:۳۰ لغایت ۰۰ : ۱۲ ظهر ، محل :   دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر ( آدرس : بوشهر ، خیابان شهید چمران ، خیابان غدیر ، پشت دانشگاه علمی و کاربردی استانداری بوشهر ، دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر )

 

ورود به بخش تکمیل فرم مشخصات فردی و ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها