استخدام مترجم رسمی کتبی و شفاهی قوه قضائیه (خبر جدید)

 اطلاعیه فراخوان جذب مترجم رسمی کتبی و شفاهی قوه قضائیه

خبر ۲۵ بهمن ۹۵ – اسامی پذیرفته شدگان آزمون جذب مترجمان رسمی به زودی اعلام می شود

خبرگزاری میزان: احمد اسدیان گفت: اسامی بیش از ۲۰۰ نفر از پذیرفته شدگان نهایی آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضائیه ۱۳۹۴، به زودی اعلام می شود.
مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه  در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهارکرد: اسامی بیش از ۲۰۰ نفر از پذیرفته شدگان نهایی آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضائیه ۱۳۹۴­، به زودی اعلام می شود.
وی افزود: اسامی این تعداد از پذیرفته شدگان، بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
اسدیان با اعلام اینکه نتایج این آزمون پس از طی مراحل مصاحبه از پذیرفته شدگان اولیه و انجام فرایند استعلامات اداری، نهایی شده است اضافه کرد: در خصوص تعداد دیگری از متقاضیان جذب مترجم رسمی که اسامی آنها تاکنون اعلام نشده است متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
شایان ذکر است آزمون جذب مترجمان رسمی در دو بخش تستی و تشریحی ۹ مرداد ماه ۱۳۹۴ باشرکت بیش از ۷ هزار نفر داوطلب در رشته زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی استانبولی، ترکی آذری، چینی،  روسی، اسپانیولی، عربی، فرانسه و کردی برگزار شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


اعلام نتیجه معرفی شدگان به مصاحبه آزمون جذب مترجم رسمی(فنی) قوه قضائیه سال ۱۳۹۴

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


قابل توجه داوطلبان آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۱/۲۱ درخصوص داوطلبان آزمون جذب مترجم رسمی، که اسامی انها در اطلاعیه مورخ ۹۴/۱۱/۲۱ درسایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردیده، می رساند که لازم است مطابق باجدول زمان بندی زیر، برای شرکت درمصاحبه درمحل اداره کل اسناد وامور مترجمان رسمی به آدرس ذیل حضور یابند.
شایان ذکر است که عدم حضور داوطلب درتاریخ وساعت اعلام شده، به منزله انصراف تلقی می شود واین زمان، به هیچ وجه قابل تجدید وجابجایی نیست.
همراه داشتن کارت شنایایی معتبر، (شناسنامه یاکارت ملی)الزامی است.
آدرس : تهران –میدان حسن آباد –جنب آتش نشانی –کوچه سیدصدری –پلاک ۴۸ –اداره امورمترجمان رسمی –طبقه سوم


خبر ۳۰ آذر ۹۵ – اعلام نتایج آزمون مترجمان رسمی همچنان در انتظار پاسخ استعلامات
سرپرست اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه گفت: همچنان زمان قطعی اعلام نتایج آزمون مترجمی مشخص نیست.
احمد اسدیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکسری استعلامات انجام شده و هنوز پاسخ استعلامات نیامده است. اعلام نتایج معطوف به پاسخ استعلامات درخواستی است.
بر اساس این گزارش، اسدیان ۲۲ آبان ماه به خبرنگار ایسنا گفته بود که منتظر پاسخ استعلامات ادارای هستیم.
آزمون مترجمان رسمی قوه قضاییه راجع به ترجمه اظهارات و اسناد در محاکم و دفاتر رسمی مصوب ۲۰/ ۳/ ۱۳۱۶ است که پس از ۹ سال در تاریخ ۵ مردادماه سال ۹۴ برگزار شد.


خبر ۲۲ دی ۹۴ – رسیدگی به اعتراضات آزمون تستی مترجمان قوه قضاییه

خبرگزاری میزان : کاظمی گفت: آزمون تشریحی مترجمان قوه قضائیه تصحیح و به اعتراض شرکت کنندگان نسبت به آزمون تستی رسیدگی شده است.
رسیدگی به اعتراضات آزمون تستی مترجمان قوه قضائیهعلی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان افزود: آزمون تشریحی مترجمان رسمی قوه قضائیه نیز تصحیح شده و انشالله  نتایج به زودی از طریق سایت سازمان سنجش به داوطلبان اعلام شود.
مدیرکل اسناد و امور مترجمان قوه قضائیه در ادامه افزود: با توجه به اینکه در چند مورد حد نصاب مستلزم نظرات معاونت حقوقی قوه قضائیه هستیم  پس از اعلام نظرات، نتایج از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
کاظمی اضافه کرد: پس از اعلام نتایج آزمون تشریحی مصاحبه از داوطلبان آغاز خواهد شد .
به گزارش میزان، آخرین تاریخ برگزاری آزمون مترجمان رسمی ۲۰ بهمن ۱۳۸۵ بوده است که در آن تاریخ از میان چند هزار شرکت کننده حدود ۲۵۰ نفر پذیرش شدند.
آزمون جذب مترجمان رسمی در دو بخش تستی و تشریحی ۹ مردادماه با شرکت  بیش از ۷ هزار نفر داوطلب در رشته زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی استانبولی، ترکی آذری، چینی، اسپانیولی، عربی، فرانسه و کردی برگزار شد.
در مرحله اول نتایج آزمون تستی از سوی سازمان سنجش به اداره کل اعلام که با توجه به وضعیت داوطلبان و نتایج اولیه نمره قبولی  از طرف اداره کل فنی در هر زبان تعیین می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها