استخدام قهرمانان ورزشکار استان گلستان پیگیری می‌شود

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع استخدام ورزشکاران از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و نمایندگان مجلس به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، شهرام کوسه غراوی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم انتخاب ورزشکاران برتر سال ۹۷ استان گلستان اظهارداشت: ورزشکاران قهرمان مطالبات زیادی مانند اشتغال دارند که این موضوع تحقق پیدا نکرده و از مدیر کل ورزش و جوانان استان می‌خواهیم که کمیته ویژه رسیدگی به خواسته‌های ورزشکاران به خصوص در بحث اشتغال آنها را تشکیل دهد.

وی تاکید کرد: ورزشکاران گلستانی در مسابقات آسیایی جاکارتا افتخارآفرینی کردند و سبب افتخار برای کشور و استان شدند و یکی از مطالبات مهم آنها استخدام است که بسیار کم محقق شده است.

غراوی با اشاره به اینکه باید تسهیلات ویژه برای قهرمانان ورزشی در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: آقای طیبی مدیرکل ورزش و جوانان کمیته پیگیری مطالبات ورزشکاران را تشکیل و مشکلات ورزشکاران را پیگیری کنند.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم اعتبارات برای تکمیل سالن‌های ورزشی و طرح‌های نیمه‌تمام از محل مالیات بر ارزش افزوده تخصیص یابد تا این طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام تکمیل شود و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان گلستان چهارمین استان کشور از لحاظ تعداد ورزشکار در بازی‌های آسیایی جاکارتا بود، اظهار داشت: این نشان از ظرفیت بالای ورزشی استان است که امیدواریم شاهد شکوفایی و پیشرفت بیشتر ورزش استان باشیم و ما هم سعی خواهیم کرد زیرساخت‌های ورزش استان را افزایش دهیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها