استخدام قراردادی دانشگاه بناب در سال ۱۳۹۳

اطلاعیه جذب نیروی قراردادی دانشگاه بناب در سال ۱۳۹۳

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه بناب در سال ۱۳۹۳ می‌رساند که ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی، از طریق سایت سازمان سنجش‌ آموزش  کشور  به نشانی:www.sanjesh.org از روز شنبه مورخ ۲۵/۱۱/۹۳ آغاز و در روز شنبه مورخ ۲/۱۲/۹۳ پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف)شرایط عمومی استخدام :

۱-تابعیت جمهوری اسلامی ایران و عدم تغییر یا کسب تابعیت  مضاعف در طول دوران خدمت.

۲-التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه.

۳- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۴-عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.

۵- عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل منافی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی.

۶- نداشتن سوء پیشینه کیفری.

۷- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رای قطعی صادر شده از مراجع ذی صلاح.

۸- عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر ، مشروبات الکلی و نظایر آن.

۹-دارا بودن مدرک پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم قانونی برای آقایان.

۱۰- برخورداری از سلامت و توانائی جسمانی و روانی مناسب با خدمت مورد نظر.

۱۱-متقاضیان بایدبومی شهرستان بناب باشند.

 

ب)شرایط اختصاصی استخدام :

۱-دارا بودن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تا آخرین روز ثبت نام.

۲-داوطلبان متقاضی استخدام می بایست تا آخرین روز مهلت ثبت نام ۲/۱۲/۹۳ در مقطع تحصیلی اعلام شده فارغ‌التحصیل شده باشند.

۳-داوطلبان مرد متقاضی استخدام می‌بایست تا آخرین روز مهلت ثبت نام ۲/۱۲/۹۳ دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم باشند.

موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف ) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه  همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیتدر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل.

ب) خواهر و برادر شهید، همسر و فرزند جانباز (۲۵ درصد به پایین)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یکسال اسارت تا میزان ۵ سال.

ج) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهداء، همسر و فرزندان جانبازان (۲۵درصد و بالاتر)، همسر و فرزندان آزادگانی که حداقل یکسال سابقه اسارت دارند و خود رزمنده ( با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.

مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام اینترنتی:

– تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی (در سایت سنجش آموزش کشور).

-فایل اسکن شده عکس متقاضی می بایست با استفاده از تصویر ۴*۳ جدید با زمینه سفید و فرمت JPG و حداکثر حجم ۷۰کیلو بایت و اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل باشد.

– متقاضیان واجد شرایط می‌بایست در بازه زمانی ثبت‌نام به  سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت  مبلغ ۶۵۰.۰۰۰ (ششصد و پنجاه هزار) ریال از طریق کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت‌‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

لازم به توضیح است مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد پیگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.به ثبت‌نام های ناقص و مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسؤلیتی متوجه دانشگاه بناب نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۹۳ برای مشاهده و پرینت، بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی :www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

آزمون در روز جمعه مورخ ۲۲/۱۲/۹۳ در دانشگاه بناب برگزار خواهد شد که اطلاعات لازم یک هفته قبل از آزمون از طریق سایت اطلاع-رسانی خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهدرسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و  با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

موادآزمون:

الف) آزمون توانمندی های عمومی شامل: ۱- فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) (ضریب یک)، ۲-زبان و ادبیات فارسی (ضریب یک)، ۳- ریاضی و آمار مقدماتی (ضریب یک)، ۴-احکام ومعارف اسلامی (ضریب یک)، ۵-اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی(ضریب یک)، ۶-زبان انگلیسی- عمومی(ضریب یک) و ‌ ۷-استعدادهای ویژه شغلی(ضریب دو) می باشد.

تذکرات:

۱-داوطلب بومی‌شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند:

الف) محل تولد داوطلب شهرستان بناب باشد.

ب) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته در شهرستان بناب طی شده باشد.

ج) محل تولدهمسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح با محل تولد همسر یا پدر(شاغلین نیروهای مسلح) یکی باشد (شهرستان بناب) و یا محل سکونت آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در شهرستان بناب باشد.

د) فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات «کارگروه انتقال دولت از تهران» به شهرستان بناب برای منتقل شده اند.

۲-از کل مجوز استخدامی اخذ شده، بیست و پنج درصد (۲۵%) آن به جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت و خواهر و برادر شهید تخصیص می یابد.

توضیح: در صورت باقیمانده سهمیه ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران (طبق لیست معرفی شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران)، خواهران و برادران شهید که درآزمون شرکت نموده اند و حد نصاب لازم را کسب نمایند، می‌توانند از سهمیه فوق استفاده نمایند.

۳- از کل مجوز استخدامی ‌اخذ شده توسط دانشگاه بناب، پنج درصد ( ۵%) سهمیه استخدامی ‌به رزمندگان (با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها) و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت تخصیص می‌یابد.

توجه ۱: مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی‌ در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.

۴- معلولین عادی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم (۶۰درصد نمره عمومی) و دارابودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.

۵– کسب حداقل هشتاد درصد (۸۰%) حد نصاب آزمون علمی آخرین نفر پذیرفته شده برای مشمولان ایثارگر متقاضی استخدام الزامی است.

۶-انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد کل نمره آزمون)  را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.

۷-کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی های عمومی صرفاً به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی، مصاحبه و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.

۸-به ثبت‌نام دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پائین‌تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۹-مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه  مذکور برسد.

۱۰-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود و درهر مرحله از مراحل امتحان، مصاحبه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

۱۱- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاههای دولتی باشند.

۱۲-انتخاب نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون براساس نمرات آزمون کتبی (۴۰%)، مصاحبه (۶۰%) و طی مراحل گزینش با رعایت اولویت های مقرر صورت می‌پذیرد.

 

جدول شرایط و ضوابط آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه بناب سال ۱۳۹۳

ردیف
کدوعنوان رشته شغلی
شرایط احراز
تعداد
جنسیت
۱
حسابدار
(۱۱)
دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته‌های امور مالی و حسابداری (کلیه گرایشها) (۱۰۱)، امور اداری و مدیریت (۱۰۲) (گرایشهای دولتی (۱۰۳)، بازرگانی (۱۰۴)، مالی (۱۰۵)، سیستم‌های اطلاعاتی(۱۰۶)، تشکیلات و روشها و نیروی انسانی (۱۰۷) و اقتصاد (۱۰۸).
۱نفر
زن
۲
مامور حراست
(۱۲)
دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در تمامی رشته های تحصیلی (۱۰۹)
۱نفر
زن
۳
کارشناس امور دانشجویان
(۱۳)
دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های علوم تربیتی شامل:تکنولوژی آموزشی(۱۱۰)، مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی(۱۱۱)، برنامه‌ریزی آموزشی(۱۱۲)، روانشناسی تربیتی (۱۱۳)، آموزش و بهسازی منابع انسانی (۱۱۴)، مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش عالی (۱۱۵) و تربیت بدنی و علوم ورزشی (۱۱۶).
۱نفر
مرد – زن
۴
کارشناس آزمایشگاه
(۱۴)
دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته‌های؛ شیمی( کلیه گرایشها)(۱۱۷)، فیزیک (کلیه گرایشها) (۱۱۸)، مهندسی برق (کلیه گرایشها) (۱۱۹)، مهندسی نساجی (کلیه گرایشها) (۱۲۰) و مهندسی پلیمر( کلیه گرایشها) (۱۲۱).
۲نفر
مرد – زن

 لینک صفحه استخدام

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۳)

  1. فاطمه آرام گفت:

    سلام.من از کتبی اش قبول شدم.واسه ی مصاحیه تخصصی چی بخونم.رشته ام هم برقه

  2. فاطمه آرام گفت:

    سلام.من از کتبی اش قبول شدم.واسه ی مصاحیه تخصصی چی بخونم.رشته ام هم برقه

  3. yasin گفت:

    سلام
    منابع که سوالات رو ازش میدن چیه؟

  4. رضا گفت:

    ۶۵.۰۰۰ هزار تومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. پر و بال شکسته گفت:

    ها ای پنج نفر که وویولنز یعنی چه

  6. جواد گفت:

    سلام
    وقت خواستم بگم گول این حرفا رو نخورید نمیخوام نا امدتون کنم ولی چیزی بنام استخدامی وجود نداره . اگر هم بخوان اون شش نفررو از فامیل و دوستای خودشون انتخاب میکنن

  7. حامد حدادی گفت:

    به جای اینکه انقد وقتمو برا این مدل کارای محال!! تلف کنم که قبولم بشی ماهی شندر غاز پول به آدم بدن وقتمو برای کار و کاسبی بذارم خیلی موفق تر میشم

  8. شیما گفت:

    کلا واسه ۵ نفر فک نمیکنم همچین تشریفاتی لازم بودا!!!!!
    از من گفتن

  9. امیدوار گفت:

    ملکان می تونه شرکت کنه

  10. محمد گفت:

    افرین!!!!واقعا خسته نباشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. یه دوست گفت:

    گفتم تا ۹۴ به ۱۰۰ تومن می رسه, اینم نمونش! شبیه عمل حرام قمار شده. این همه آدم بیکار پولاشونو می بازن یکی برنده می شه اونم با حرف و حدیث.

  12. jalal گفت:

    عجب مبلغی! !!!!!!!!!!!!!:-P

  13. حسین گفت:

    با سلام
    ۲۵ درصد یه نفر چه جوری میشه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خیلی خیلی جالبه
    نمیدونم با خودشون چی فکر میکنن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها