استخدام فوق دیپلم وبالاتر در پدافند هوایی ارتش

آگهی استخدام کادر پایور در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا جهت تأمین نیروی انسانی خود از دارندگان مدرک کارشناسی،کارشناسی ارشد و کاردانی  ذکور در رشته های مشروحه زیر بصورت پیمانی دعوت به همکاری می نماید.

الف) شرایط استخدام:

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۲- متدین به دین مبین اسلام و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی ۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری،سیاسی و اخلاقی ۴- عدم سابقه اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی ۵- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان(حداقل قد۱۶۰ سانتیمتر)۶- موفقیت در آزمایش های ورودی(علمی،روان سنجی،عقیدتی،مصاحبه حضوری و ورزش) ۷- داشتن مدرک فارغ التحصیلی معتبر در رشته های مورد نیاز و مقاطع تحصیلی اشاره شده در جدول زیر با معدل کل حداقل ۱۴ (دارندگان معدل بالا تر در اولویت بوده و  فرزندان معظم شهداء و فرزندان معظم جانبازان ۲۵% به بالا از اعمال شرط معدل معاف می باشند) ۸- نداشتن تعهد خدمت به سازمان های دولتی و غیردولتی به صورت رسمی، آزمایشی و یا پیمانی.

یادآوری:

(۱) حداکثر سن برای کاردانی ۲۵ سال(متولدین ۲۳/۷/۶۵ به بعد) ، برای کارشناسی ۲۷ سال تمام (۲۳/۷/۶۳) و کارشناس ارشد ۲۹ سال تمام(متولدین ۲۳/۷/۶۱) می باشد .

تبصره ۱: داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده اند طول مدت دوره ضرورت به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.

(۲) استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارایه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی می باشد(استخدام مشمولین غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است).

(۳) مدت پنج سال به حداکثر سن فرزندان معظم شهدا اضافه خواهد شد.

ب) امتیازها:

۱- کارشناس ارشدها پس از طی آموزش های مربوطه به درجه ستوانیکمی ، کارشناس‌ها به درجه ستواندومی و کاردان ها به درجه ستوانسومی نایل شده ضمن برخورداری از حقوق و مزایای درجه مذکور ،برابر قوانین ومقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت ادامه خواهند داد(حداقل مدت آموزش ۹ ماه به صورت شبانه روزی می باشد).

 

۲- فارغ التحصیلان از تسهیلات منازل سازمانی ، وام های مصوب ، کارت اعتباری حکمت ، بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برای خود و عائله تحت تکفل  و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد.

۳- مدت قرارداد خدمت پیمانی ۵ سال و تجدید آن مجاز نمی باشد و اتمام این مدت به منزله انجام خدمت دوره ضرورت محسوب می گردد. ضمناً  کارکنان پیمانی در صورت نیاز قرارگاه و همچنین ابراز تمایل و احراز شرایط لازم در پایان خدمت پیمانی برابر ضوابط و مقررات ارتش  بعنوان کادر ثابت استخدام خواهند شد.

۴- متقاضیان استخدام که قبلا دارای سابقه خدمت پیمانی در نیروهای مسلح بوده اند واجد شرایط استخدام مجدد بصورت پیمانی نمی باشند.

۵- فرزندان کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از امتیازات مصوب برخوردار می شوند.

رشته های مورد نیاز پیمانی نظامی (جنسیت مرد)

ردیف

رشته تحصیلی

گرایش تحصیلی

تعداد مورد نیاز

۱

کارشناس عمران

عمران-عمران آب

۳ نفر

۲

کارشناس نساجی

کلیه گرایش ها

۱ نفر

۳

کارشناس تربیت بدنی

کلیه گرایش ها

۳ نفر

۴

کارشناس ارشد روانشناسی

عمومی – مشاوره و راهنمایی

۲ نفر

۵

کارشناس ارشد روانشناسی

بالینی

۲  نفر

۶

کاردان مکانیک

ساخت و تولید- طراحی جامدات – ماشین آلات

۲ نفر

منبع :

http://www.aja.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&CategoryID=9f97e27d-c766-4ff0-910f-a09ccf1fb745&WebPartID=2ff91fd1-9cd2-490e-b796-22084d736d6a&ID=b9f61045-a195-4575-ad93-3dbe2b0eadfa

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵۵)

  1. میثم گفت:

    سلام. من فوق دیپلم کامپیوتر دارم ولی هرجا میرم کار نیست واقع جای تاسف داره. که تو این کشور با این عظمت کار گیرت نیاد.اونم درقبال کاری که میکنی مزد میگری انگاری میخان مفتی بعت پول بدن

  2. dariush گفت:

    سلام اقا پس سال ۹۴ ارتش پدافند نیرو میگیره

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها