استخدام فرزندان شاهد فاقد مدرک دانشگاهی در بخش خصوصی

فرزندان شاهد برای استخدام در بخش خصوصی به بنیاد شهید تهران مراجعه کنند

رییس اداره اشتغال سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: فرزندان شاهد تهران که فاقد مدرک دانشگاهی هستند می توانند برای استفاده از طرح استخدام در بخش خصوصی به مناطق بنیاد شهید تهران بزرگ مراجعه کنند.

” مرتضی شاه علیزاده” روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اظهار داشت: افرادی که تا کنون از هیچ فرصت شغلی استفاده نکرده و در حال حاضر شامل اموری نظیر شاغل به تحصیل ،کار، بازنشسته و حالت اشتغال نیستند، مشمول این طرح هستند.
وی ، اشتغال زایی برای افراد فوق را در قالب طرح وام برای استخدام معرفی کرد و افزود: هدف از این طرح ، تامین اشتغال در بخش خصوصی برای فرزندان شاهدی است که امکان استخدام در بخش دولتی را ندارند.
علیزاده در باره نحوه استخدام این افراد و شرایط آن گغت: کارفرمایان فعال در بخش خصوصی که در تهران بزرگ فعالیت می کنند در صورت تایید از بنیاد شهید تهران می توانند با اشتغال زایی برای فرزندان شاهد از وام بانکی ۱۰۰ میلیون ریالی از محل وجوه بانک توسعه تعاون بهره مند شوند.
رییس اداره اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به اینکه این طرح در قالب “وام برای استخدام” در بنیاد شهید اجرا می شود، تصریح کرد: به منظور جلب مشارکت بخش خصوصی در تامین اشتغال برای فرزندان شاهد ،کارفرمایان می توانند با بکارگیری این افرادی که فاقد مدرک دانشگاهی هستند و امکان استخدام آن ها در بخش دولتی وجود ندارد از امکانات اشتغال زایی بهره مند شوند.
وی ادامه داد: کارفرمایان فعال در شرکت ها، کارخانجات و یا موسسات متعلق به کارآفرینان شاهد و ایثارگر و شرکت های تعاونی ایثارگری متعلق به جامعه هدف برای استفاده از این وام در اولویت هستند.
علیزاده تصریح کرد:هر کارفرما می تواند حداکثر پنج نفر از افراد واجد شرایط فوق را با هماهنگی این سازمان بعد از طی مراحل قانونی جذب کند.
رییس اداره اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ یادآور شد: کارفرمایان باید نسبت به بکارگیری هر کارگر به مدت پنج سال و انجام بیمه سهم کارفرما برای فرد تحت پوشش متعهد شده و اقدام کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها