استخدام عضو هیات‌علمی در دانشگاه آزاد اندیمشک

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک از آمادگی این واحد برای جذب و استخدام اعضای هیات علمی پیمانی تمام‌وقت و نیمه‌وقت خبر داد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان، جعفر ملک محمدی در این زمینه اظهارکرد: دانشگاه جهت تکمیل کادر هیات علمی خود از تمامی نخبگان و افراد متخصص و متعهد که دارای مدارک کارشناسی ارشد، دکترا و یا دانشجوی دکترا هستند، جهت تدریس و استخدام دعوت به همکاری می‌کند.
وی با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی با هدف افزایش کیفیت آموزش و نزدیک شدن به استانداردهای آموزش عالی انجام می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت آگاهی از رشته‌هایی که ظرفیت جذب دارند و همچنین شرایط عمومی و اختصاصی استخدام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اندیمشک به سایت
http://www.iauandimeshk.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۰۶۴۲۴۲۲۹۱۳۸ کارگزینی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک تماس بگیرند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک گفت: این واحد امکانات و تسهیلات رفاهی از جمله مهمانسرا، وام خرید خودرو، وام خرید مسکن و… را جهت رفاه حال متقاضیان فراهم می‌کند.
ملک محمدی یادآور شد: جهت تکمیل کادر هیات علمی و تاسیس رشته‌های جدید، بیش از یکصد نفر را در مقاطع کارشناسی ارشد، دکترا و بورسیه دکترا جذب می‌کنیم.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های تاسیس خود از ابتدا تاکنون نقش موثری در جذب نخبگان و افراد دارای مدارک علمی با درجه تحصیلات تکمیلی داشته است و عملا از خروج بسیاری از افراد توانمند جلوگیری و فرصت اشتغال و ادامه فعالیت‌های علمی را در کشور برای همگان فراهم کرده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک افزود: این واحد با توجه به موقعیت استراتژیک ارتباطی، شاهراه اصلی سه استان مهم کشور(خوزستان ـ لرستان ـ ایلام) به شمار می‌رود و با وجود تمامی امکانات ریلی، هوایی و زمینی که فراهم شده در این شهرستان، تردد دانشجویان و اساتید غیربومی در این شهر بسیار آسان است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها