استخدام شهرداری های استان یزد ۹۴

فایل مجموعه قوانین شهرداری جهت آمادگی در آزمون

استانداری یزد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری ندوشن، مهردشت، مروست، عقدا، هرات، تفت ، احمدآباد، میبد و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۲۶۷۲/۹۳/۲۲۵ مورخ ۹۳/۹/۲۳ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و نامه شماره ۵۲۱۸۸۱ مورخ ۹۳/۱۱/۲۹ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، در نظر دارد تعداد ۴۸ نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهر یزد، ندوشن، مهردشت، مروست، عقدا، هرات، تفت ، احمدآباد و میبد استخدام نماید

 

تاریخ های مهم
۹۳/۱۲/۲۰
تا
تا ساعت ۲۴ ۹۳/۱۲/۲۸
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری
۹۴/۰۱/۲۵
از ساعت ۹ صبح تا ۹۴/۰۱/۳۱
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون عملی و معاینات پزشکی اولیه
۹۴/۰۲/۰۵ زمان برگزاری آزمون عملی (آمادگی جسمانی)
ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد
۹۴/۰۲/۲۰ زمان اعلام نتایج آزمون عملی (آمادگی جسمانی)
۹۴/۰۲/۲۵
ساعت ۰۹:۰۰ صبح لغایت ۹۴/۰۲/۲۸
زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تخصصی (کتبی)
۹۴/۰۳/۰۱ برگزاری آزمون تخصصی (کتبی)
سایر مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد

آگهی استخدام پیمانی در شهرداری شهرهای ندوشن، مهردشت ، مروست ، عقدا ، هرات ، تفت ، احمدآباد ، میبد و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد استان یزد

استانداری یزد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری ندوشن، مهردشت، مروست، عقدا، هرات، تفت ، احمدآباد، میبد و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۲۶۷۲/۹۳/۲۲۵ مورخ ۹۳/۹/۲۳ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و نامه شماره ۵۲۱۸۸۱ مورخ ۹۳/۱۱/۲۹ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، در نظر دارد تعداد ۴۸ نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهر یزد، ندوشن، مهردشت، مروست، عقدا، هرات، تفت ، احمدآباد و میبد به شرح زیر استخدام نماید .

ردیف شهرداری تعداد جنسیت عنوان رشته شغلی شرایط احراز
۱ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد ۱۵ مرد کاردان آتش نشانی دارابودن گواهینامه فوق دیپلم در تمام گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح ، مدیریت عملیات امداد و نجات ، مدیریت امور امداد ، ایمنی و آتش نشانی ، مدیریت عملیات حریق و حوادث ، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق ، امداد و نجات ، بهداشت حرفه ای ، تربیت بدنی ، برق ، تاسیسات ، مکانیک ، مخابرات ، کامپیوتر.
دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه دو برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.
میبد ۳
تفت ۱
۲ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد ۱۷ مرد راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین دارابودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه – فوق دیپلم در تمام گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح ، مدیریت عملیات امداد و نجات ، مدیریت امور امداد ، ایمنی و آتش نشانی ، مدیریت عملیات حریق و حوادث ، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق ، امداد و نجات ، بهداشت حرفه ای ، تربیت بدنی ، برق ، تاسیسات ، مکانیک ، مخابرات ، کامپیوتر.
دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.
تفت ۱
مهردشت ۲
مروست ۱
هرات ۲
عقدا ۳
ندوشن ۲
احمد آباد ۱

فایل مجموعه قوانین شهرداری جهت آمادگی در آزمون

 

الف – شرایط عمومی
۱ . داشتن حداکثر بیست و پنج سال تمام سن در اولین روز ثبت نام در رشته شغلی کاردان آتش‌نشانی و داشتن حداکثر ۳۰ سال تمام سن در اولین روز ثبت نام در رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین .
۲. داشتن تابعیت ایران
۳ . دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیرپزشکی قانونی برای مردان
۴ . عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی
۵ . نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۶. نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
۷ . داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود
۸ . دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لازم در اولین روز ثبت نام
۹. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۱۰. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
تبصره ۱- داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندور سنگین ( برای تصدی پست آتش نشان راننده سنگین ) می بایست دارای گواهینامه رانندگی پایه یک و برای رشته شغلی کاردان آتش نشانی دارای گواهینامه رانندگی پایه دو در زمان ثبت نام باشند.
تبصره ۲- شرکت شهرداران و دهیاران فعلی به شرط دارا بودن شرایط مربوط در آزمون استخدامی بلامانع است.
تبصره ۳- کارکنان قراردادی واحدهای آتش نشانی و سازمانهای آتش نشانی شهرداریها و کارکنان شرکت های طرف قرارداد با شهرداری در واحدها و یا سازمانهای آتش نشانی که تا قبل از سال ۱۳۹۰ بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه اشتغال دارند ،می توانند با مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه در آزمون شرکت نمایند.
تبصره ۴- داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین (برای تصدی پست آتش نشان راننده وسائط سنگین) می توانند با مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه در آزمون رشته مذکور شرکت نمایند.
ب – شرایط اختصاصی
۱ . داوطلبانی که دارای کارت معافیت پزشکی می باشند و همچنین معلولین، مجاز به شرکت در رشته شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین (برای تصدی پست آتش نشان راننده) نمی باشند.
۲ . داوطلبان استخدام در رشته شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسائط نقلیه سنگین می‌بایست در صورت موفقیت و کسب حدنصاب لازم در آزمون عملی (تست ورزشی) حائز شرایط لازم در آزمون تخصصی و کتبی شوند.
۳ . داوطلبان نمی توانند از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه‏های اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.
۴. پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری پس از اعلام رسمی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از طریق سایت مربوطه نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری برای ۷ سال مبنی بر عدم هرگونه انتقال و ماموریت به سایر شهرداری ها و سازمان های وابسته و نیز دستگاه های اجرایی دیگر اقدام نمایند. عدم مراجعه و ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد.
۵ . موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف – داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۵/۲۹ )، به طور داوطلبانه خدمت نموده‏اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب – اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان (همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.
پ – داوطلبانی که درطول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یاگروه‌های ضد انقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت وحضوردر جبهه.
ج – داوطلبانی که به‏صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه، موسسات و شرکت‏های دولتی، بانک ها و شرکت‏های تحت پوشش آنها، شرکت‏های بیمه دولتی، شهرداری‏ها، موسسات و شرکت‏های تابعه و وابسته به آن موسسات و شرکت‏های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‏کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‏های تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها. لازم به ذکر است سابقه خدمتی افرادی‏که در شرکتهای طرف قرارداد شهرداری‏ها قراردارند مشمول این بند نمی‏باشد، به استثناء کارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکت های طرف قراداد با شهرداری که تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ در واحدها و یا سازمانهای آتش نشانی اشتغال داشته‏اند.
ج- داوطلب بومی : به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشد.
• شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد .
• داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه ) را بصورت متوالی یا متناوب در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
• همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته ) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر محل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
• داوطلب یا پدر ،مادر و یا همسر وی ،حداقل چهار(۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند .پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
تبصره ۱- مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن ،تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
تبصره ۲- در صورتیکه شهرداری متقاضی استخدام ، در شهرستان یا استانی قرار داشته باشد که شهر داوطلب در آن شهرستان و یا استان واقع باشد، داوطلب به ترتیب مشمول مزایای داوطلبین بومی شهرستان و استان خواهد بود.
د – ثبت نام و مدارک مورد نیاز
۱ . داوطلبین می توانند تنها در یک رشته شغلی و در شهرهای مختلف یک استان به ترتیب اولویتی که در هنگام ثبت نام اعلام می نمایند حداکثر تا سه گزینه محل جغرافیایی مورد تقاضا را انتخاب و از طریق استانداری یزد( سایت دفتر امور شهری و شوراها) به آدرس shahri.ostanyazd.ir و بصورت اینترنتی ثبت نام کنند.
۲ . شروع ثبت نام ازساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۱۲/۲۰ به مدت نه روز (ساعت۲۴روز پنج شنبه مورخ ۹۳/۱۲/۲۸ ) می باشد.
۳ . داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی ۴ * ۳ خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت jpg و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند.
۴ . پرداخت مبلغ پانصد هزار (۵۰۰.۰۰۰) ریال به شماره حساب اعلامی به نام سازمان همیاری شهرداری های استان یزد به صورت اینترنتی به عنوان حق شرکت در آزمون استخدامی داوطلبان استخدام (ایثارگران از پرداخت ۵۰ % مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از واریز وجه مذکور معاف می باشند) و اطلاعات فیش واریزی و سایر موارد را در قسمت مربوط به پرداخت وجه ثبت نام وارد و نهایتاً پس از بررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تایید مراتب توسط سایت، شماره رهگیری خود را برای پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند.
۵ .زمانبندی آزمون استخدامی به شرح ذیل و کارت آزمون از طریق وب سایت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد به داوطلبان ارائه می شود.
۱.۵. زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون عملی و معاینات پزشکی اولیه (مرحله اول) از تاریخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ لغایت ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ می‌باشد.
۲.۵. زمان برگزاری آزمون عملی (آمادگی جسمانی) در تاریخ ۹۴/۰۲/۰۵ برابر دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون عملی می‌باشد. ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.
۳.۵. زمان اعلام نتایج آزمون عملی (آمادگی جسمانی) همراه با کارنامه ثبت رکورد و امتیازات کسب شده ۱۳۹۴/۰۲/۲۰ می‌باشد.
۴.۵. زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تخصصی (کتبی) تاریخ ۱۳۹۴/۰۲/۲۵ لغایت ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ می‌باشد.
۵.۵. زمان برگزاری آزمون تخصصی (کتبی) تاریخ ۱۳۹۴/۰۳/۰۱ می‌باشد.

 

فایل مجموعه قوانین شهرداری جهت آمادگی در آزمون

۶. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر می باشد:
داوطلبان می بایست اطلاعات مورد نیاز را در سایت و قسمت های مربوطه درج نموده و قبل از اعلام نتایج نهایی مدارک لازم به شرح ذیل جهت تطبیق با اطلاعات زمان ثبت نام به استانداری ارسال نمایند: (زمان ارسال مدارک متعاقباً اعلام می‏گردد)
*. تصویر آخرین مدرک تحصیلی
*. تصویر صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات)
* . تصویر کارت ملی ( پشت و روی کارت )
*. تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا کارت معافیت غیرپزشکی
*. مستندات ایثارگری و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها ، سازمان های وابسته و دهیاری ها.
*. مستندات مربوط به قهرمانان ورزشی ( قهرمانان مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و قهرمانی کشور)
*. تصویرگواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین در پست آتش نشان (راننده).
*. تصویر گواهینامه رانندگی پایه دو برای کاردان آتش نشان.
هـ – مواد آزمون تخصصی
آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت سئوالات چهار گزینه ای و به تعداد ۱۲۰ سوال شامل ۹۰ سوال به صورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط و ۳۰ سوال برای سنجش هوش،سرعت، دقت،و استعداد یادگیری با احتساب نمره منفی می باشد.
و – اعلام نتایج
اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شرکت در آزمون تخصصی ( کتبی) در سایت رسمی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد بعد از برگزاری آزمون عملی (تست ورزشی) اعلام و نتایج آزمون تئوری (کتبی ) یک ماه بعد از آزمون درسایت مذکور اعلام خواهد شد .
ز – تذکرات
۱- پنج درصد(۵%) سهمیه استخدامی به ایثارگران و خانواده‌های آنان شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌های و همسر و فرزندان آنان، آزادگان کمتر از یکسال اسارت و همسر و فرزندان آنان، جانبازان زیر ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان و خواهران و برادران شهداء اختصاص دارد. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده (۵%) به ترتیب امتیاز کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که حد نصاب لازم در آزمون عملی ( تست ورزشی) و حد نصاب در آزمون تخصصی ( کتبی) را کسب نموده باشند انجام خواهد شد.
۲- داوطلبان شاغل در واحدها یا سازمان‌های آتش‌نشانی شهرداری‌ها ، در شهر ، شهرستان و استان مورد تقاضا ، مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در واحدها یا سازمان‌های آتش‌نشانی‌شهرداری‌ها تا ۱۲۰ روز قبل از تاریخ ثبت نام از اولویت استخدام برخوردارند.
۳- دهیاران ، شهرداران، فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در شهرداری‌ یا سازمان‌های وابسته ، یا فرزندان کارکنان از کارافتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری‌ یا سازمان‌های وابسته ، افراد بومی شهر، شهرستان و استان شهر متقاضی استخدام از اولویت استخدام برخوردارند.
۴- در صورت مساوی بودن امتیاز کسب شده داوطلبان ، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی شهرداری و بومی شهر ، شهرستان و استان می‌باشد.
۵- چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون استخدامی محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده است یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد. و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
۶- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر ا ز مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احرازمشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیر مرتبط و معادل ( به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند وگواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد. افرادی که مدارک تحصیلی یک مقطع بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده دارند می توانند مشروط به ارائه تعهدنامه مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نمایند.
۷- امتیاز آزمون تخصصی کارکنان شاغل ( در شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ و قراردادی) در واحدها یا سازمان‌های آتش‌نشانی شهرداری شهر متقاضی استخدام یا سربازان وظیفه که دوران خدمت سربازی خود را به صورت کامل ( بدون دریافت معافیت و کسر خدمت) و منع انضباطی به صورت امریه به عنوان سرباز آتش‌نشان در آتش‌نشانی گذرانده‌اند به ازای هر سال سابقه خدمت ۳ درصد تا سقف ۲۵ درصد و برای کارکنان شاغل ( در شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری ‌تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ و قراردادی) در واحدها یا سازمان‌های آتش‌نشانی یکی از شهرداریهای شهرستان همان شهر به ازای هر سال سابقه خدمت ۲.۵ درصد تا سقف ۲۰ درصد و برای کارکنان شاغل ( در شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ و قراردادی ) در واحدها یا سازمان‌های آتش‌نشانی یکی از شهرداری‌های استان همان شهر به ازای هر سال سابقه خدمت ۲ درصد تا سقف ۱۸ درصد ضرب شده ومبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می‌گیرد. اعمال امتیاز مربوطه برای کارکنان دارای قرارداد مستقیم با شهرداری مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در واحدها یا سازمان‌های آتش نشانی شهرداری‌ها تا ۱۲۰ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تخصصی و کتبی می‌باشد.
۸- امتیاز آزمون تخصصی داوطلبان بومی شهر متقاضی استخدام در ۱.۱۵ و داوطلبان بومی شهرستان شهر متقاضی استخدام در ۱/۱ ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی (کتبی) قرار می‌گیرد.
۹- امتیاز آزمون تخصصی ( کتبی) دهیاران در یکی از دهیاری‌های استان شهر متقاضی استخدام به ازای هر سال سابقه خدمت با تایید بخشدار ذیربط ۳ درصد تا سقف ۲۰ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می‌گیرد.
۱۰- امتیاز آزمون تخصصی شهرداران که در یکی از شهر های استان شهر متقاضی استخدام شهردار بوده اند به ازای هر سال سابقه خدمت با تائید استانداری ۳ درصد تا سقف ۲۵ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می گیرد .
۱۱- امتیاز آزمون تخصصی فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در شهرداری و یا از کارافتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری در ۱.۲ ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرارمی گیرد .
۱۲- درصورتی که داوطلبان مشمول بیش از یک امتیاز از مزایای پیش بینی شده در بندهای ۹و۱۰و۱۱و۱۲و۱۳ ماده و (تذکرات ) این آگهی شوند . صرفاً بالاترین امتیاز برای آنها مبنای محاسبه قرارخواهد گرفت .
۱۳- نمرات نهائی داوطلبان بر اساس امتیاز آزمون تخصصی ( کتبی) با « ضریب ۱ » و امتیاز آزمون عملی ( تست ورزشی) با «ضریب۲» محاسبه و داوطلبان براساس نمرات فضلی و در سقف تعداد مجوز در هررشته شغلی و هر شهرداری برای طی مراحل گزینش معرفی میشوند .
۱۴- داوطلبان می توانند حداکثر ظرف دو هفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند. پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱۵- ارائه اصل و تصویر کلیه مدارک درج شده درآگهی و سایت اعم از ( فرم ثبت نام ، مدرک تحصیلی ، شناسنامه ، کارت ملی، کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا کارت معافیت غیرپزشکی، مستندات ایثارگری و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها ، سازمان های وابسته و دهیاری ها ، مستندات مربوط به قهرمانان ورزشی،گواهینامه رانندگی، ‌سه قطعه عکس ۳*۴ مطابق با عکس آپلود شده در سایت) در مرحله اول آزمون عملی (معاینات پزشکی) الزامی می باشد.
۱۶- کلیه داوطلبان باید دارای بیمه حوادث ورزشی باشند. (ارائه آن در روز آزمون عملی الزامی می باشد) جهت دریافت کارت بیمه ورزشی به اداره ورزش وجوانان شهرستان خود مراجعه نمایند .
۱۷- در روز آزمون عملی داوطلب باید ملبس به لباس ورزشی مناسب (شامل : پیراهن ،‌کفش ،‌ شلوار و …) باشند.
۱۸- شماره تلفن ۳۱۱۱۲۲۶۳ پاسخگوی سوالات احتمالی می باشد .

 

لینک وب سایت استخدام شهرداری یزد

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید
برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. ایمان مکی گفت:

    با سلام خدمت مدیریت سازمان آتش نشان یزد و استانداری یزد اینجانب با مدرک لیسانس اتش نشانی و فوق دیپلم اتش نشانی تقضا می شود از نیروهای که مدرک اتش نشانی انجام به کارشوند نه نیروهای برق و مکانیک و غیره و سن آتش نشان هم ۳۰باشد مشکلی ندارد پس انهای ۳۰سال دارند چکار کنند من حالا نمی توانم گواهنامه پایه یکم بگیرم چکار کنم التماس دعا

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها