استخدام شهرداری‌های استان اصفهان در سال ۹۵

شهرداری اصفهان به منظور تکمیل بانک اطلاعاتی نیروی انسانی خود در رشته های مندرج در جدول با شرایط عمومی و اختصاصی ذیل از متقاضیان واجد شرایط ثبت نام می نماید.

الف- شرایط عمومی
۱-داشتن حداقل۲۰سال و حداکثر سی و پنج سال تمام(متولدین ۶۰/۰۱/۰۱ به بعد)
۲-داشتن تابعیت ایران
۳-دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت قانونی برای مردان
۴-عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی
۵-نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۶-نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
۷-داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود.
۸-اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۹-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
ب-شرایط اختصاصی

۱-داوطلبان نمی توانند از مستخدمین رسمی ، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.
۲-در صورت جذب پذیرفته شدگان نهایی موظفند پس از اعلام شهرداری و در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری برای هفت سال مبنی بر عدم هر گونه انتقال و مأموریت به سایر شهرداری ها و سازمانهای وابسته و نیز دستگاههای اجرایی دیگر اقدام نمایند. عدم مراجعه و
ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد. ( ضمناً استعلام به منظور تأئید اصالت مدارک از ارگانهای ذیربط متعاقباً انجام خواهد شد.)
۳-موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۵/۲۹) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند ، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل ب-اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان ( همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) حداکثر تا میزان ۵ سال طبق ضوابط مربوط
ج-داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه
د-داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها ، مؤسسات و شرکتهای دولتی ، بانک ها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه دولتی ، شهرداری ها ، مؤسسات و شرکت های تابعه و وابسته به آن مؤسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و همچنین مؤسسات و شرکت های ملی و مصادره شده و مؤسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۵/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها، لازم به ذکر است سابقه خدمتی افراد در شرکتهای طرف قرارداد با شهرداری ها مشمول امتیازات این بند نمی باشد ، به استثناءکارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکت های طرف قرارداد با شهرداری که تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ در شهرداری اشتغال داشته اند.
تبصره –طول مدت خدمت نظام وظیفه داوطلبان به حداکثر سن مقرر دستور العمل اضافه نخواهد شد.
۴-بومی یا ساکن شهر اصفهان
-داوطلب بومی:به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشد.
شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد .
داوطلب حداقل چهار (۴)سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه )را به صورت متوالی یا متناوب در شهراصفهان طی کرده باشد.
همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر محل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد .
داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی ، حداقل (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.پرداخت حق بیمه به مدت تعییین شده صرفا توسط یکی ازموارد مذکور قابل احتساب است .
در صورت عدم داشتن شرایط فوق می بایست در حال حاضر ساکن شهر اصفهان باشد .

ج-ثبت نام ومدارک مورد نیاز

۱- -شروع ثبت نام ازتاریخ ۹۵/۰۴/۰۳ لغایت ۹۵/۰۴/۲۳ به مدت ۲۰ روز می باشد.
۳-داوطلبان واجد شرایط می بایست جهت ثبت نام به درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی :www.ISfahan.ir قسمت خدمات الکترونیکی مراجعه و اقدام نمایند.
۳-مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر می باشد :
• تکمیل فرم درخواست شغل
• تصویر آخرین مدرک تحصیلی
• تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات)
• تصویر کارت ملی(پشت و روی کارت)
• تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت غیر پزشکی
• مستندات ایثارگری وسوابق پرداخت بیمه در شهرداریها ، سازمان های وابسته ، ودهیاری ها.
• مستندات مربوط به نخبگی
• مستندات استفاده از سهمیه معلولین
• ۱ قطعه عکس ۴*۳

متقاضی گرامی مدارک زیر را در یک پوشه قرار داده و پس از فشرده سازی با پسوند .zip ارسال نمائید.حجم اطلاعات zip شده حداکثر ۱ مگابایت باشد.
د- تذکرات
۱-پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی به ایثارگران و خانواده های آنان شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، آزادگان کمتر از یکسال اسارت و همسر و فرزندان آنان، جانبازان و همسر و فرزندان آنان و خواهران و برادران شهداء اختصاص دارد. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده (۵%) به ترتیب امتیاز کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که حد نصاب لازم در آزمون تخصصی و موفقیت در مصاحبه را کسب نموده باشند و مراحل مربوط را با موفقیت طی نموده باشند انجام خواهد شد.
۲-داوطلبان شاغل در شهرداری ها، مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در شهرداری از اولویت برخوردارند.
۳-دهیاران، شهرداران، فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در شهرداری یا سازمان های وابسته، یا فرزندان کارکنان از کارافتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری یا سازمان های وابسته، از اولویت استخدام برخوردارند.
۶-داوطلبان می توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را به شهرداری اصفهان برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند. پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۷-چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
۸-به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیرمرتبط و معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۹-انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون تخصصی، مصاحبه صورت خواهد گرفت و شرکت در آزمونهای مذکور هیچگونه حقی را برای افراد شرکت کننده ایجاد نخواهد کرد و پذیرش افراد پس از رتبه بندی منوط به مجوز و گزینش صلاحیتهای عمومی از طریق مبادی ذیربط خواهد بود.
۱۰-در صورت ازدیاد متقاضی در هر رشته شهرداری درخصوص اولویت بندی متقاضیان براساس جدول وزارت علوم موضوع رتبه بندی دانشگاه ها و معدل و رزومه و سوابق کار مختار خواهد بود و در صورتی که تعداد متقاضی محدود باشد نیز شهرداری جهت ثبت نام مراجعین بعد از مهلت اعلام شده مختار می باشد.
۱۱-داوطلبین محترم سایر مراحل فراخوان را از طریق همین سایت پیگیری نمایند

 

برای مشاهده شرایط عمومی و اختصاصی اینجا کلیک نمایید

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹)

  1. کارمند خدمات شهری گفت:

    با عرض سلام خدمت عزیزان
    باید خدمتتون عرض کنم متاسفانه شهرداری اصفهان تمام افرادی را که در این آگهی درج شده جذب کرده یا در حال گذراندن مراحل جذب هستند و این فراخوان فقط صرفا جهت جلوه قانونی دادن است، من خودم تا همین امروز می خواستم برای ثبت نام اقدام کنم تا تبدیل وضعیت بشم اما مسئول بخش مسئله جذب جدید را برامون تشریح کرد.

  2. مهرداد گفت:

    با سلام ایا بنده میتونم هم برای قسمتهایی که دیپلم میخواهد ثبت نام کنم هم برا قسمتهای لیسانس ثبت نام کنم؟

  3. علی گفت:

    ثبت نام تا امشب وقت داره یا فردا؟

  4. پرنیان گفت:

    مواد آزمون دقیقا چیه؟! 🙁

  5. طاها گفت:

    آخرشم یک نفررر واقعا که

  6. mah گفت:

    سن باید ۳۵ سال تمام باشه یا ۳۵ سال و ۵ ماه باشه اشکال نداره؟

  7. ناشناس گفت:

    آقا رشته های مرتبط کودومان ؟

    من لیسانس تربیت بدنی دارم..میشه ؟

  8. پرنیان گفت:

    ۸. دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی با توجه به «شرایط احراز» مشخص شده برای هر شغل.

    این یعنی میتونم مدرک لیسانسمو ارائه بدم؟ واسه متصدی امور دفتری

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها