استخدام شرکت پتروشیمی ایلام ۹۴ + اعلام نتایج

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۴ استخدام: نتایج آزمون پتروشیمی ایلام

لینک اعلام نتایج  + صفحه مخصوص قبول شدگان ازمون

 

خبر ۵ فروردین استخدام: شرکت کنندگان در آزمون استخدامی بخوانند

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی ایلام می رساند که نتایج آزمون  کتبی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ بر روی سایت شرکت قرار می گیرد.

.روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

“متقاضی محترم

جهت پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۵ آبان الی ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۲۹ آبان به سایت ثبت نام مراجعه فرمایید.”
جهت جلوگیری از دسترسی سایر افراد به اطلاعات شما لطفا پس از اتمام فعالیت خود با استفاده از کلید خروج از سیستم خارج شوید.

خبر ۱۶ آبان ۹۳ استختام : مسئول روابط‌ عمومی‌شرکت پتروشیمی‌استان ایلام از برگزاری آزمون استخدامی‌در دهه سوم آبان‌ماه خبر داد.

علیرضا فاضلی از برگزاری آزمون پتروشیمی‌ایلام در روز ۲۳ آبان‌ماه خبر داد و اظهار کرد: از تعداد متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی‌پتروشیمی‌ایلام تعداد ۱۸۰۰ نفر تاییدیه حضور در جلسه آزمون را پیدا کرده‌اند.
او با بیان اینکه بعد از بررسی مدارک ارسالی، آن دسته از افرادی که مدارکشان با ضوابط شرکت در آزمون مغایر بوده از روند آزمون خارج شده‌اند، ادامه داد: در یکی از تبصره‌های آزمون آمده است در صورت به حد نصاب رسیدن دو برابری متقاضیان بومی‌حائز شرایط، از نفرات غیربومی‌در آزمون استفاده خواهد شد که برای آن افراد نیز به صورت محدود کارت ورود در جلسه آزمون صادر شده است.
فاضلی تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه‌ی آزمون را ۱۸ تا ۲۲ آبان‌ماه عنوان کرد و گفت: این آزمون با حضور ۱۸۰۰ نفر از متقاضیان در دانشگاه پیام نور استان ایلام در روز جمعه ۲۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: کسانی‌که نسبت به نحوه‌ی رسیدگی به مدارک ارسالی یا عدم دریافت کارت ورود به جلسه شکایت یا سوالاتی دارند از طریق آدرس http://www.ilampetro.com اقدام کنند.

 

به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون دعوت به همکاری شرکت پتروشیمی ایلام می‌رساند با توجه به اتمام مرحله رسیدگی به مدارک ارسالی، کلیه داوطلبان می‌بایست جهت اطلاع از آخرین وضعیت ثبت‌نامی خود و همچنین دریافت آخرین اخبار از مراحل آتی، با داشتن کد پیگیری و کد ملی، به سامانه ثبت‌نامی مراجعه نمایند.

 

محل و زمان برگزاری آزمون استخدامی‌ شرکت پتروشیمی‌ایلام

ضمن آرزوی موفقیت برای یکایک شما  عزیزان به اطلاع میرسانیم زمان و محل آزمون ورودی شرکت پتروشیمی‌ایلام در روز توزیع کارت و از طریق همین سایت به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

خبر ۱۷ شهریور ۹۳ استختام : به اطلاع داوطلبان محترم می رساند

به اطلاع داوطلبان محترم می رساند:با توجه به لزوم بررسی و مطابقت اطلاعات مندرج در سایت ثبت نام با شرایط اعلام شده قبلی در اگهی دعوت به همکاری شرکت، از متقاضیانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام در سایت مربوطه اقدام نموده و کدرهگیری دریافت نموده اند در خواست میگردد نسبت به ارسال فایل scan شده مدارک ذیل از طریق سایت ثبت نام در قالب ۳ فایل مجزا اقدام بفرمایند:۱- تصویر آخرین مدرک تحصیلی۲- تصویر صفحه اول شناسنامه۳- تصویر مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطهمهلت ارائه مدارک مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۶/۱۹ ساعت ۱۰ صبح لغایت پایان وقت ادارای روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۰۶/۲۶ می باشد و عدم ارسال مدارک فوق تا مهلت مقرر به منزله انصراف متقاضی تلقی می گردد.مدارک به صورت ۳ فایل الکترونیکی مجزا و تنها از طریق سایت مذکور می بایست ارسال گردد و ارسال مدارک فوق از طریق پست، یا ارائه آن از طریق مراجعه حضوری امکان پذیر نمی باشد.* تاریخ صدور کارت آزمون و زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

خبر ۳ شهریور ۹۳ استختام : به اطلاع داوطلبان محترم می رساند
در صورت به حد نصاب نرسیدن دو برابری متقاضیان بومی حائز شرایط ، از نفرات غیر بومی در آزمون استفاده خواهد شد.


به اطلاع داوطلبان محترم می رساند
درس ترمودینامیک به سرفصل های رشته مهندسی شیمی اضافه گردیده است.


شرکت پتروشیمی ایلام واقع در استان ایلام بخش چوار در نظر دارد جهت تکمیل کادر خود از بین افراد واجد شرایط پس از انجام مراحل آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، تست روانشناختی و انجام معاینات طب صنعتی به صورت قرارداد مدت معین طبق مقررات اشتغال نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دعوت به همکاری نماید.

خبر ۲ شهریور ۹۳ استختام : گزینه جذب افراد غیربومی از شرایط استخدام پتروشیمی ایلام حذف شد 

نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه جذب افراد غیر بومی از شرایط استخدام پتروشیمی ایلام حذف شد.
احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در دیدار با اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی ایلام و مدیران ارشد وزارت داشتم مقرر شد بند گزینه استخدام افراد غیربومی از بند شرایط استخدام  شرکت پتروشیمی ایلام حذف شود.
نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع سبب فرصت رقابت فقط برای فرزندان استان ایلام که بومی استان ایلام محسوب می‌شود فراهم شده است. استخدام فرزندان ایلامی در ادارات و شرکت‌های دولتی در این استان حق جوانان این مرز و بوم بوده که باید محقق شود.
این نماینده مجلس اضافه کرد: من به عنوان نوکر مردم استان در راه احقاق حق مردم استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.
شوهانی تصریح کرد: رفع معضل بیکاری جوانان و موضوع اشتغال از نکاتی است که به صورت جد در دستور کار اینجانب قرار دارد. امیدوارم با کمک دیگر مسئولان استانی در این راه موفقیت‌هایی حاصل شود.
وی ادامه داد: جوانان دانش‌آموخته استان ایلام بدانند در راه احقاق حقوق اولیه آنان که اشتغال محسوب می‌شود از هیچ کوششی فروگذار نیستم.

ثبت نام در آزمونداوطلب گرامی، جهت ثبت نام در آزمون لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱- از Internet Explorer نسخه ۷ به بالا استفاده نمایید
۲- قبل از اقدام به ثبت نام شرایط استخدام را بطور کامل و با دقت مطالعه نمایید.
۳- هر داوطلب صرفا مجاز به یکبار ثبت نام می باشد لذا از ثبت نام تکراری خودداری فرمایید.
۴- قبل از اقدام به ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز از قبیل کد ملی، کد پستی، آدرس محل سکونت، معدل تحصیلی ، ایمیل و . . . را آماده نمایید .
۵- جهت تکمیل ثبت نام، لازم است فایل اسکن شده یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ با فرمت استاندارد JPG که حجم آن کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت باشد آماده نمایید.
۶- در صورت تکمیل ثبت نام بطور کامل و ذخیره اطلاعات در سیستم، به شما یک عدد شش رقمی بعنوان کد رهگیری ارائه خواهد شد.
۷- کلیه پیگیری های آتی از طریق کد رهگیری خواهد بود، لذا آنرا یادداشت نموده و بخاطر بسپارید.
۸- پس از ثبت نام ، لازم است داوطلبان محترم روزانه به سایت مراجعه نموده و از آخرین وضعیت ثبت نام خود اطلاع حاصل نمایند.

شرایط آزمون استخدام شرکت پتروشیمی ایلام ۱- جدول تخصص های مورد نیاز

ردیف رشته تحصیلی گرایش مقطع تحصیلی تعداد نفر مورد نیاز *بومی غیر بومی
مرد زن
۱ مهندسی شیمی / مهندسی پلیمر کلیه گرایش ها به جز صنایع غذائی و صنایع رنگ کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۰۲ ۵
۲ مهندسی برق گرایش قدرت کارشناسی ۳
۳ مهندسی برق گرایش ابزار دقیق و کنترل کارشناسی ۴
۴ مهندسی مکانیک کلیه گرایش ها به جز گرایش ساخت و تولید کارشناسی ۱۰
۵ کاردان فنی شیمی عملیات پتروشیمی/ شیمی عملیات پالایش/ شیمی صنعتی/ شیمی صنایع شیمیائی/ شیمیائی پالایش گاز/ عملیات تولید و فرآورش/ برق/ مکانیک کاردانی ۶۴

* داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که متولد استان ایلام بوده و یا دیپلم خود را از یکی از شهرهای استان ایلام دریافت کرده باشد.

۲- شرایط عمومی
۱-۲- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
۲-۲- عدم سوء پیشینه کیفری.
۳-۲- توانایی کامل جسمانی جهت انجام شرح وظایف شغل های مورد نظر.
۴-۲- ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور.
۵-۲- دارا بودن کارت معافیت دائم (غیر پزشکی) یا پایان خدمت وظیفه عمومی برای متقاضیان مرد.
۶-۲- عدم تعهد خدمت یا اشتغال به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی در سازمان ها، موسسات دولتی و یا وابسته به دولت.
۷-۲- عدم تعهد خدمت یا اشتغال به صورت بدو قراردادی، پیمانی و رسمی در هر یک از واحدهای تابعه صنعت نفت.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

۳- شرایط مدرک تحصیلی
۱-۳- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده یا باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)
۲-۳- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری الزامی است.
۳-۳- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمونهای استخدامی قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاههای دولتی و آزاد و یا آزمون خاص سراسری دانشگاه جامع علمی – کاربردی که از طریق سازمان سنجش برگزار می شود موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دربافت مدارک رسمی شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرده باشند.
۴-۳- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی دانشگاه مزبور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل صادر گردیده باشد.
۵-۳- مدارک تحصیلی تحت عناوین معادل: دوره های فراگیر، آموزش باز، مکاتبه ای، و پودمانی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با توجه به نحوه خاص پذیرش که خارج از آزمونهای سراسری دانشگاهها است قابل پذیرش نمی باشد.
تذکر۱: فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پایین تر نخواهند بود. در صورت مشاهده بعنوان کتمان حقیقت تلقی خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان جلوگیری بعمل خواهد آمد.
تذکر۲: مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

۴- شرایط اختصاصی استخدام
حداکثر سن قابل قبول جهت ورود به آزمون به شرح ذیل می باشد:
۱-۴- حداکثر سن مجاز داوطلبان کارشناسی ارشد ۳۴، کارشناسی ۳۰ و کاردانی ۲۶ سال.
تبصره ۱- سن داوطلبان می بایستی تا روز برگزاری آزمون از شرایط سنی مندرج در بند ۱-۴ بیشتر نباشد.
۲-۴- مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب اضافه می شود.
۳-۴- سابقه خدمت در شرکتهای پتروشیمی (واحدهای الفین، SRU،PP، ET، Off siteو تعمیرات) با ارائه گواهی معتبر به حداکثر سنین اعلام شده اضافه خواهد شد.
تبصره ۲- در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبین با رعایت موارد فوق الذکر، نباید از ۳۷ سال برای کارشناسی ارشد، ۳۵ سال برای کارشناسی و ۳۳ برای کاردانی بیشتر باشد.

۵- اولویت هایی که در نمرات آزمون لحاظ خواهد شد
۱-۵- نفراتی که در شرکت های پتروشیمی شاغل بوده اند (واحد الفین، SRU، PP، ET و آفسایت و تعمیرات) با ارائه گواهی اشتغال و سابقه بیمه سازمان تامین اجتماعی به ازای هر سال، ۲ در صد تا سقف ۱۰ درصد افزایش در امتیاز آزمون کتبی لحاظ خواهد شد.
۲-۵- برای داوطلبان بومی رشته های مهندسی شیمی و مهندسی پلیمر، معادل ۱۵% افزایش در امتیاز آزمون کتبی لحاظ خواهد شد.
۳-۵- برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران (با ارائه گواهی مربوطه) معادل ۱۰% افزایش در امتیاز آزمون کتبی لحاظ خواهد شد.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

۶- دروس آزمون کتبی به تفکیک رشته های مورد نیاز

رشته تحصیلی دروس مربوط به سؤالات آزمون تخصصی دروس مربوط به سؤالات آزمون عمومی
مهندسی شیمی ۱- انتقال حرارت (۱و۲)، ۲- مکانیک سیالات، ۳- کنترل فرآیند، ۴- انتقال جرم و عملیات واحد (۱و۲)، ۵- طراحی راکتورهای شیمیایی، ۶- کاربرد ریاضیات (تحلیلی، عددی) . ۱- زبان و ادبیات فارسی
۲- دانش عمومی رایانه
۳- هوش و استعداد تحصیلی
۴- زبان انگلیسی عمومی
مهندسی برق ۱- مدارهای‏الکتریکی، ۲- ماشین‏های ‏الکتریکی، ۳- سیستمهای کنترل خطی، ۴- بررسی سیستم‏های ‏قدرت، ۵- رله و حفاظت، ۶- تولید و نیروگاه، ۷- اندازه گیری الکتریکی
مهندسی برق ۱- مدارهای‏الکتریکی، ۲- الکترونیک، ۳- سیستمهای کنترل خطی، ۴- الکترومغناطیس، ۵- مدارهای منطقی، ۶- کنترل صنعتی، ۷- اندازه گیری الکتریکی، ۸- تجزیه و تحلیل سیستمها
مهندسی مکانیک ۱- ترمودینامیک، ۲- مکانیک سیالات، ۳- انتقال حرارت، ۴- استاتیک و مقاومت مصالح، ۵- دینامیک
کاردانی شیمی ۱- شیمی فیزیک، ۲- موازنه انرژی و مواد، ۳- شیمی آلی، ۴- انتقال حرارت، ۵- مکانیک سیالات، ۶- صنایع شیمیایی
کاردانی برق ۱- مدارهای‏الکتریکی، ۲- الکترونیک، ۳- الکترومغناطیس، ۴- مدارهای منطقی، ۵- ماشین‏های ‏الکتریکی ۶- مدارهای فرمان
کاردانی مکانیک ۱- ترمودینامیک، ۲- مکانیک سیالات، ۳- انتقال حرارت، ۴- استاتیک و مقاومت مصالح

۷- نحوه ثبت نام:
داوطلبان در صورت دارا بودن شریط لازم می توانند از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۳/۵/۲۸ لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۳/۶/۱۲ به سایت اینترنتی شرکت پتروشیمی ایلام مراجعه و پس از ثبت نام و ارائه اطلاعات درخواستی و واریز آنلاین مبلغ یکصد هزار ( ۱۰۰،۰۰۰) ریال به عنوان هزینه ثبت نام اقدام و کد رهگیری خود را اخذ نمایند. زمان توزیع کارت از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۳/۶/۱۸ لغایت ساعت ۱۲ روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۳/۶/۲۰ می باشد. زمان و محل برگزاری آزمون درزمان توزیع کارت و از طریق سامانه فوق الذکر اعلام می گردد. لازم به ذکر است که امکان ثبت نام بعد از تاریخ اعلام شده مقدور نخواهد بود.

۸- سایر توضیحات
۱-۸- جذب نیرو صرفا جهت به کار گیری در واحدهای مورد نیاز شرکت در محل مجتمع واقع در استان ایلام می باشد.
۲-۸- پذیرفته شدگان نهایی می بایست آمادگی اشتغال در واحدهای مشابه در سایر استان ها به انتخاب شرکت و حداکثر به مدت ۲ سال را دارا باشند.
۳-۸- پذیرفته شدگان می بایست آمادگی ارائه تعهد محضری خدمت به پتروشیمی ایلام به میزان ۷ سال را داشته باشند.
۴-۸- با توجه به اینکه اصالت مدارک ارائه شده توسط شرکت استعلام خواهد شد چنانچه شرکت متوجه عدم صحت مدارک ارائه شده گردد در همان مقطع از ادامه همکاری ممانعت به عمل خواهد آمد و مسئولیت این مورد بدون حق اعتراض به عهده فرد متقاضی می‏باشد.
۵-۸- دریافت مدارک درخواست شرکت در آزمون به منزله پذیرفته شدن فرد تلقی نگردیده و شرکت نسبت به انتخاب فرد مورد نیاز با توجه به شرایط احراز تعریف شده مختار خواهد بود.
۶-۸- به مدارک ناقص، مبهم، مخدوش یا ناخوانا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۷-۸- به مدارک ارسالی که بعد از پایان مهلت اعلام شده دریافت گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۸-۸- در آزمون مرحله اول (کتبی) مشروط به کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان معادل دو برابر ظرفیت مورد نیاز اقدام خواهد گردید.
۹-۸- در آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی) نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان معادل ظرفیت مورد نیاز اقدام خواهد گردید. در ضمن در هر رشته ۱۰% تعداد نفرات مورد نیاز به عنوان نفرات ذخیره در نظر گرفته خواهد شد که در صورت عدم پذیرش نفرات اصلی اعلام شده در مرحله معاینات پزشکی و تکمیل مدارک از نفرات ذخیره جایگزین خواهد گردید.
۱۰-۸- شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال تهیه مسکن نداشته و فقط ودیعه مسکن طبق شرایط، پرداخت خواهد نمود.
۱۱-۸- قرارداد همکاری صرفاً در چارچوب مقررات اشتغال نیروی انسانی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آیین نامه های مصوب شرکت پتروشیمی ایلام می باشد.
۱۲-۸- هزینه ثبت نام تحت هیچ شرایطی قابل برگشت نمی باشد.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

اگهی ثبت نام و موارد فوق را بطور کامل مطالعه نمودم و واجد شرایط شرکت در آزمون می باشم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۴۹۸)

  1. کاردانی مناطق مرکزی گفت:

    سلام.یه عده به نتیجشون اعتراض کردند گویا میگن به یه جای دیگه به صورت قراردادی معرفی شدند،راسته یا شایعه؟
    لطفا پاسخ دهید.با تشکر

  2. محمد گفت:

    دوستانی که ازمونو قبول شدن خوهشا کمک کنید. من الان یه ماهه شروع کردم باید عمومی و اختصاصی چند بزنم تا امید به قبولی داشته باشم؟
    رشتم مکانیکه

  3. پتروشیمی گفت:

    باسلام
    دوستان من خیلی خوشحالم انشاالله شماهم قبول شدید.من خانم وبومی هستم.بنظر شما مصاحبه کی هست.لطفا کسانی که قبول شدن پیام بزارن تاببینیم چند نفر هستیم.
    متشکرم

  4. بی خبر گفت:

    سلام نتایج اعلام شده یا نه؟؟؟

  5. میرحسین گفت:

    مگه امتحان هم داشت که حالا منتظر نتایجید؟
    همه رو از بومی های ایلام گرفتن.
    حالا هم فعلا منتظر بمونید و حالشو ببرید.

  6. یوفا گفت:

    با سلام به مدیریت محترم این سایت محبوب و تخصصی /
    ضمن تبریک سال جدید و آروزی سلامتی و بهروزی، از تلاشها و زحمات شما و سایر همکارانتان که در به ثمر رسیدن زحمات چند هزار جوان، نقش موثر و تعین کننده داشتید و این جامعه سردرگم و دل شکسته و ناامید را تا رسیدن به سر منزل مقصودشان همراهی نمودید از طرف این حقیر و سایر پذیرفته شدگان این آزمون عظیم و طاقت فرسا ، کمال تشکرو قدرانی را تقدیمتان می نماییم.
    مسلما” اطلاع رسانی های شما در نیل به این هدف جایگاه ویژه و تعین کننده داشت و ستودنی بود.
    باشد که دیگر مشکلات جوانان این مرز و بوم را با عنایت الهی و نقش تعیین کننده سایت هایی نظیر شما بتوان اطلاع رسانی ویژه کرد و مرتفع نمود.
    موفق و بهروز و سر بلند باشید/

  7. مدیر لطفا تایید کن گفت:

    خبر جدید ۲۰ اسفند ۹۳: (زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی ایلام):

    بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی ایلام می رساند که نتایج آزمون کتبی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ بر روی سایت شرکت قرار می گیرد.

    .روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

  8. مسعود گفت:

    پس چی شد نتایج ؟؟؟؟؟

  9. ناشناس گفت:

    یه جوک مهندسی

    یه روز یه e^x و x^2 داشتن تو شهر ریاضیات قدم میزدن متوجه میشن یه مغازه اعلامیه زده همه اجناس این مغازه رایگان است فقط در ازای هر جنس که میخرید، یک بار از شما مشتق خواهیم گرفت. x^2 ناراحت میگه اینکه خیلی بی انصافیه من اگه دوتا جنس بردارم میشم صفر. e^x دلداریش میده میگه نگران نباش داداش هرچی خواستی بگو خودم برات میخرم برای من که فرقی نداره… e^x میره داخل فروشگاه و چند لحظه بعد با عجله و استرس میاد بیرون و میگه: فرار کن، زود باش … نامردا دارن نسبت به y مشتق میگیرن!!!!

  10. ایوب گفت:

    چقدر دیگه باید صبر کنیم
    حداقل نتایج را اعلام کنید تا از این بلاتکلیفی درایم مرحله بعدو هر وقت دیگه خواستید اجرا کنید

  11. ufo گفت:

    چراااااااااااااااااااااا کسییییییییییییییییی جوابگو نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. شمه گفت:

    دوستان ایلامی لطفا پیگیری کنید خیرشوهم بما بدید

  13. محمد گفت:

    با سلام جناب نماینده ایلام که اجازه شرکت کردن هموطنات رو داخل آزمون ندادی حداقل شما گه اینقدر پیگیری یه پیگیری هم داشته باشید که چرا هنوزبا اینگه آزمون هم تموم شده پول کسانی که قبل از این مسایل ثبت نام کردن هنوز برگشت ندادن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها